Avene SPF 50: Reflexe Solaire și Spray - review

Salutare! 

Azi vreau să vă povestesc un pic despre protecția solară sau - mai exact - despre două produse de protecție solară de la Avene: Avene Spray spf 50 și Avene Reflexe Solaire spf 50.



Am ales produsele lor pentru ca îmi doream o protecție bună cu filtru fizic, iar ingredientele lor oferă acest lucru. Am fost înclinată să iau ceva de la Bioderma sau de la La Roche Posay, dar cantitatea mare de alcool (era destul de aproape de începutul listei, în unele cazuri chiar al doilea ingredient) m-a făcut să mă răzgândesc. Nici produsele de la Avene nu sunt complet curate, dar prefer un pic de parfum la finalul listei decât mult alcool la început. 

Ambele produse oferă atat protecție UVB cât și UVA. Cea din urmă este foarte importantă pentru că deși radiațiile solare UVB nu trec prea ușor prin geamurile de la apartamente sau prin haine, cele UVA nu întâmpină nicio problemă. 

Voi începe cu crema de față, Avene Reflexe Solaire 50. Îmi părea că actuala cremă de față care avea 20 SPF nu era îndeajuns mai ales în zilele în care eram plecată întreaga zi. 
Crema vine într-un recipient destul de mic (30 ml) și plat - deci este foarte ușor de pus în geantă. Este o cremă destul de lichidă, dar nu mă pot plânge că ar curge. Trebuie masată puțin până intră de tot în piele, dar mie nu îmi pare că ar lăsa un film alb la suprafată. Eventual aș putea spune că uniformizează nuanța tenului. Bine, asta ar putea fi valabil mai mult la mine, având pielea foarte albă. Dar în mod cert nu arată rău nici peste mulții pistrui și alunițe pe care îi posed. 

Lasă pielea ușor lucioasă inițial, dar efectul dispare dupa vreo 10-15 minute. Eu zic că protejază destul de bine având în vedere că nu am avut probleme nici în zilele în care am stat de la ora 8 dimineața până seara la 6 fără sa reaplic (și eu tind să ma ard destul de repede).
Machiaj nu am folosit peste deci îmi este greu să spun cum se comportă din acest punct de vedere. Am încercat doar cu un tuș aplicat pe ploape și cu el nu am avut niciun fel de probleme toată ziua. 
Nu usucă pielea, ceea ce pentru mine este un foarte mare plus.
All in all, sunt încântată de produs și l-aș recumpăra. 

Spray-ul de corp este cel de-al doilea produs cu protecție solară pe care vreau să vi-l prezint. Textura este asemănătoare cu a cremei prezentată mai sus, eventual ușor mai lichid. Se întinde ok, dar aveți grijă să nu puneți prea mult pentru că tinde să lase o peliculă albă pentru o perioadă ceva mai lungă. 


Mie îmi place destul de mult, dar doar într-un anumit context: dacă nu fac efort fizic în soare imediat. Pentru că spray-ul acesta + transpirația duc la una din cele mai aiurea senzații. Devine foarte lipicios și ai impresia ca fiecare fir de praf se pune de tine. După vreo 30 de minute când reușește să intre complet în piele nu mai e nicio problemă, dar oricum este un aspect de luat în seamă. Deci clar nu vă îmbrăcați imediat după aplicare. 

Mă gândesc totuși să caut o alternativă mai bună pentru momentele în care vreau doar să mă duc să dau câteva ture de parc. 
L-aș mai cumpăra? Cel mai probabil da, pentru ca până acum este singurul care m-a ferit de bronzul "de tractorist".
Nu cred că mă pot baza pe el în orice moment și asta nu din cauza protecției (care a absolut minunată) ci din cauza restricțiilor date de consistență și efecte la căldură prea mare. Cred că ar fi perfect pentru folosit la bazin/mare pentru că pare a fi destul de rezistent la apă. Oricum, eu rămân în continuare la parerea ca cei de la Avene au produse foarte bine formulate care în cea mai mare parte a timpului reacționează ok cu pielea mea.

Produsele le-am luat la ofertă din Sensiblu;  tot pachetul este 107 lei, iar cu cardul de reducere ajunge la 97 de lei. 
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes