Cadouri de Crăciun - partea a II-a

Ajunul Crăciunului este în 5 zile.. nici mai mult, nici mai puțin. Nu știu cum sunteți voi, dar pentru mine perioada asta e cea mai haotică și ocupată - ultima și cea mai importantă predare având-o chiar pe 23 decembrie. 
Ei bine, dacă sunteți ca mine, mă gândesc că aveți nevoie de câteva sugestii de cadouri faine, pe care să le puteți lua rapid, de pe aproape - fără să vă complicați cu poștă, curieri sau plimbări lungi. 

Partea bună e că există o mulțime de seturi faine - numai bune de făcut cadou în această perioadă. Despre unele v-am povestit deja aici, așa că nu le voi repeta acum. În schimb, vă las cu alte selecții parfumate sau de skincare cât se poate de potrivite. 



Încep cu Tesori d'Oriente - care au produse foarte faine care mie îmi plac mult. Nu-mi lipsește niciodată din casa spray-ul cu aromă de mosc alb - care îmi place enorm și care rezistă și foarte bine pe haine (sau orice alte textile). 
Am auzit că și spumantele lor de baie sunt foarte mișto, așa că intenționez să pun mâna pe unul cât de curând. A ajuns ieri unul la mine. Promit să vă povestesc curând de el.  Prețurile seturilor sunt între 26 și 39 de lei, deci sunt și foate accesibile. Ca să nu mai spun că unele vin și cu un cadou fain sub forma unei agende. 



BU și C-THRU nu se lasă mai prejos și aduc și ei pe piață seturi cu prețuri între 24 și 48 de lei. Trebuie să recunosc că nu am mai folosit de mult BU, dar încă îmi stagnează în minte reclamele lor de când eram adolescentă. 


Elmiplant este o firmă de la care eu am tot folosit produse de-la lungul timpului.. de la creme de față, la creme de corp și geluri de duș. Pielea mea a reacționat ok la ele, motiv pentru care, în facultate, crema pentru ten sensibil (cea în ambalaj roz, cu bumbac) a fost probabil cel mai cumpărat și recumpărat produs al meu. 
Mometan privirea mea s-a oprit pe setul cu ulei - pentru că pe acesta nu l-am încercat încă. 


Iar dacă vă doriți să faceți un cadou și părții masculine, găsiți pachețele faine de la STR8. Au geluri de duș, spray, apă de toaletă sau after-shave, în funcție de ce considerați mai potrivit. Prețurile sunt cam în aceeași arie: 27-45 lei. 

Pe o parte din seturile astea le-am văzut la o trecere rapidă prin DM, dar vinerea următoare îmi voi lua câteva ore să mă uit mai pe îndelete și să văd ce aleg.
Dacă voi planificați cumpărături înainte, spor și vă țin pumnii să găsiți ce vă doriți!
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes