Despre parfumuri.. Fragonard

Vă povesteam aici despre prima mea întâlnire cu produsele Wonderspa. Ei bine, atunci nu am apucat să detaliez prea mult asupra parfumurilor, dar de data asta vin cu o veste bună. Mai exact, sticluțe mici, numai bune de aruncat în geantă și de încercat înainte de a investi într-o variantă full size. 


Știți și voi că a alege un parfum nu e neapărat un lucru ușor, iar deciziile nu se pot lua doar după ce scrie pe ambalaj, sau primul mod în care vi se pare că miroase. Eu, cel puțin, aștept până se "stabilizează" aroma - adică notele de vârf nu mai sunt predominante (asta durează cam jumătate de oră) și sunt și foarte interesată de cum se armonizează cu pielea mea, respectiv cât timp durează

Tocmai de-astea, de cele mai multe ori când ajung într-o parfumerie, sau mă tentează o nouă lansare fac tot posibilul să pun mâna pe mostre sau miniaturi. Ei bine, parfumurile Fragonard nu sunt unele tocmai la îndemână (sigur nu le găsiți în Sephora) așa că eu sunt super încântată că pe site au apărut de azi miniaturi de câte 5ml. 

Sunt 10 tipuri de parfum, deci aveți de unde alege. Nu voi scrie despre fiecare aici, dar vă las 2 link-uri unde le găsiți: primul cu ape de toaletă, iar al doilea cu apă de parfum. 
Eu deja am pus ochii pe Etoile și Belle de Nuit.. pentru că lăcrămioare și mosc.
Aș fi ales și varianta cu Verbină, dar încă nu am văzut-o în miniatură.. dar aștept.

Și înainte de final, vă las și câteva scurte sfaturi pe care le-am furat și eu despre parfumuri:
- nu frecați încheieturile după aplicarea parfumului, pentru că frecarea duce la ruperea legăturilor dintre moleculele de parfum, deci mirosul nu va fi mai puternic, dimpotrivă, va dura mai puțin. 
- nu amestecați prea multe parfumuri în acelați timp.. mai exact: gel de duș de la un parfum, cremă de corp de la altul, un spray iar apoi parfumul în sine e deja mult prea mult
- parfumurile durează mai mult când ai pielea hidratată.. deci nu uita de pasul acesta!


Voi mai știți alte sfaturi despre parfum? Și... ați pus deja ochii pe o miniatură?
Share:

2 comments :

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes