Gel Eyeliner Cupio - Review

Drumul spre a găsi cel mai bun eyeliner nu este deloc uÈ™or, iar dacă sunteÈ›i ca mine - adică puneÈ›i mai mare preÈ› pe codiÈ›ele fistichii de la ochi decat pe pleoape colorate cu blendingul făcut perfect, probabil că aÈ›i trăit deja toate sentimentele posibile, cu fiecare produs nou încercat. 


De-a lungul timpului am trecut prin diverse experimente: tuÈ™uri cremă, lichide, pudră, gel - cu consistenÈ›e sau aplicatoare mai mult sau mai puÈ›iun obiÈ™nuite - încercând să-l găsesc pe cel care îmi este cel mai potrivit. 

CerinÈ›ele mele cred că se regăsesc pe lista multura dintre voi - È™i deÈ™i nu le consider exagerate, foarte greu găsesc un produs care să le bifeze pe toate. Până acum tronul era ocupat de Maybelline Eyeliner Lasting Drama Gel - dar care, deÈ™i mi-a plăcut enorm, m-a dezumflat un pic în momentul în care m-am trezit că s-a cam întărit înainte de vreme. 


Ei bine, între timp au ajuns la mine câteva produse Cupio - printre care È™i un tuÈ™ care a ajuns pe pleoapele mele din prima seară. DeÈ™i m-am speriat un pic în momentul în care l-am desfăcut - crăpătura din el dându-i impresia de produs uscat - am rămas plăcut surprinsă când am văzut cât de cremos este È™i cât de uÈ™or se poate lucra cu el. 

La aproape o lună de la desfacere este la fel de plăcut de folosit, nu È™i-a schimbat deloc consistenÈ›a, hidratarea (deÈ™i a cam fost expus la aer, mai ales când a stat la pozat) sau modul în care se aÈ™ază pe piele. 



Eu am nuanÈ›a Black - care, după cum vedeÈ›i în swatch-ul de mai sus este un negru mat, opac, extrem de pigmentat. Nu am simÈ›it niciodată nevoia să revin cu pensula pentru a ajunge la rezultatul dorit - lucru care nu poate decât să mă bucure, mai ales că nu prea reuÈ™esc să merg de 2 ori pe aceeaÈ™i linie. 

Borcănelul de sticlă (tare drăguÈ›, de altfel) vine cu 2.8 grame de produs care presimt că îmi vor ajunge o vreme lungă (eu nefolosind make-up în fiecare zi). Capacul este simplu, de plastic negru, având numele brandului Cupio imprimat È™i este îndeajuns de tare încât să nu se rupă/spargă atunci când îl strâng. 

Și pentru că tot apar 2 produse în swatch-ul de mai sus, vă spun că lângă tuÈ™ se află un fard cremă - tot de la Cupio - pe care îl folosesc de obicei împreună cu acest tuÈ™. Voi încerca să-mi aduc un pic de curaj È™i să pregătesc un articol în care să vă prezint exact cum arată "go to make-up"-ul meu atunci când nu mă opresc opresc după crema cu SPF. 


Și pentru că îl tot lăudam că se aplică uÈ™or È™i frumos - trebuie să vă arăt È™i tool-urile pe care eu le folosesc de obicei. Merg fie pe o pensulă în unghi (317 wing liner de la Zoeva este de departe preferata mea la categoria asta) È™ie pe o pensulă foarte subÈ›ire care îmi permite un control complet asupra celor mai fine linii. 
Pentru asta folosesc o pensulă tot de la Cupio - nr 28 - care pe lângă faptul că mi se pare extrem de bună, are și un preț foarte ok: 28 lei. Dacă vă tentează și nu aveți reprezentanță Cupio în oraș, o găsiți și online


Din punct de vedere al rezistenÈ›ei nu am ce să-i reproÈ™ez. A stat intact pe pleoapele mele (È™i mai ales în colÈ›ul extern al ochiului) o zi întreagă. A rezistat È™i la un pic de frecat (până să-mi dau eu seama că n-ar trebui să pun mâna la ochi) iar partea bună e că nu am fost nevoită să recurg la gesturi agresive cu pielea pentru a scăpa de el la demachiere. 

ÃŽntr-adevăr, eu folosesc balsamuri demachiante - care sunt mult mai blânde È™i mai eficiente, dar faptul că parcă se topeÈ™te în câteva secunde de masat este un mare plus. PreÈ›ul este moderat - undeva la 62 de lei - dar având în vedere calitatea, cred că merită investit. 

Pe voi ce tușuri v-au convins atât de mult încât să le recomandați mai departe?
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes