Life lately - aprilie 2017

Am revenit pe blog - după o mică pauză dată și de retragerea din activitate a bătrânului meu aparat foto care și-a găsit de curând un înlocuitor. Dar până să vă arăt ce achiziții noi am făcut în ultima perioadă, trebuie să vă povestesc despre un film mișto.


Am fost miercuri la Cinema City - IMAX să văd Gardians of the Galaxy - È™i mi-a plăcut enorm. Este un film Marvel, iar daca vă plac benzile desenate cu super eroi, probabil că È™tiÈ›i È™i despre ce vorbesc. Al 2-lea din serie (se zvoneÈ™te că vor fi 4), mi se pare mult mai bun decât primul, iar Baby Groot - care își face apariÈ›ia (È™i pe care îl vedeÈ›i în poza de mai sus) este un adevărat deliciu. 

Mie mi-a placut atââât de mult - încât chiar mi-am făcut o pre-comandă pentru o figurină cu personajul (în dimensiuni reale) de aici. Iar până anul viitor, când va fi livrată, am pus ochii pe cea de mai jos - pe care sper să o iau curând È™i să troneze pe biroul de la lucru. 

Oricum, nu mă mai lungesc mult: Dacă vă place câtuÈ™i de puÈ›in SF-ul, fanatsy-ul sau simÈ›iti nevoia unui film plăcut, potrivit È™i copiilor, dar È™i adulÈ›ilor ce se simt încă niÈ™te copii, daÈ›i o fugă la cinema, pentru că merită din plin. Ca să nu mai spun că îl puteÈ›i vedea atât la IMAX 3D, cât È™i la 4DX (asta pe lâgă 3D-ul normal). Iar dacă l-aÈ›i văzut deja, vă invit să povestim în comment-uri, pentru că nu vreau să pun spoilere aici.  Aaaa.. si sa nu uit de trailer.. Il puteti vedea pe youtube.

Și un fel de PS: staÈ›i în sală până la sfârÈ™it, pentru că sunt 5 scene extra la final. 


Și acum că v-am bătut la cap cu filmul, o să mă întorc È™i la aparatul foto despre care vă povesteam. Bătrânul meu Nikon D40 È™i-a cam ieÈ™it din funcÈ›ie (cel puÈ›in până îl duc la o revizie È™i vad dacă mai poate fi salvat) - motiv pentru care m-am gândit că ar fi oricum momentul să investesc într-o cameră foto nouă, ceva mai portabilă. 

Motiv pentru care a venit momentul să intre în scenă un Sony A6000 - un mirrorless micuÈ›, dar foarte lăudat. ÃŽi lipseÈ™te momentan un obiectiv fix, dar voi rezolva È™i acest aspect imediat ce îl voi găsi pe stoc la F64. 


Fiind ziua mea la mijloc de lună, am fost și la Sephora să ridic cadoul aniversar - care de această dată a fost compus din 2 măști: una pentru față, iar alta pentru ochi. Cu aceeași ocazie am primit cadou de la o bună prietenă (merci Lucia!) alte câteva măști coreene, pe care abia aștept să le supun la teste și alte câteva surprize care vor apărea într-un articol viitor.


Cu aceeaÈ™i ocazie a ajuns la mine È™i un parfum pe care mi-l doream de mult - È™i anume Orchid Soleil de la Tom Ford. Este prezentat ca un parfum de vară, dar mie mi se pare mult mai potrivit perioadei de acum, un pic mai rece, mai ploioasă. 
Și poate pentru că suntem totuÈ™i în apropierea sezonului cald - am simÈ›it nevoia să îmi schimb încet È™i gama coloristică pe care o port - fie vorba de make-up, haine sau unghii. 

Asta m-a făcut să mă opresc (chiar ieri) într-un magazin Yves Rocher de unde am achiziÈ›ionat o ojă galbenă - absolut superbă. 


Mă opresc cu articolul aici, pentru că trebuie să mă întorc la lucruri de È™coală È™i de organizare - nu de alta, dar spre finalul lunii va avea loc È™i un eveniment fain în TimiÈ™oara - o întâlnire a bloggeriÈ›elor de beauty din zonă - unde vom pune È›ara la cale È™i vom pregăti surprize pentru voi. 

Așa că până data următoare ne citim în comentarii și pe facebook. Deeeci, dacă ați văzut Gardians of the Galaxy, dați-mi de știre, iar dacă aveți orice altceva de spus - idei, cerințe și nu numai, le aștept cu mare drag.
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes