Jolidon - păreri

Astăzi vă voi povesti despre ceva ce nu are legătură cu cosmeticele, dar care probabil este un subiect la fel de iubit de noi, fetele. 
Intru în sfera fashion, dar nu cu ultimele trenduri în materie de haine, ci vreau să povestim puțin de lenjeria intimă. 

Când vine vorba de hobby-uri, aceasta intră direct în top la mine. Și cum de fiecare dată când vorbim de hobby-uri putem vorbi și de un reprezentant al categoriei, eu pun accentul pe Jolidon. 
Pentru cine nu știe încă e vorba de o companie românească, cu sediul în Cluj (motiv pentru care uneori chiar îmi doresc să ajung mai des pe acolo) și cu o experiență de 22 de ani. Sub umbrela sa sunt adăpostite trei branduri: Jolidon Fashion, Clandestine și Prelude. Mie îmi e foarte greu să aleg clar unul din ele pentru că pot găsi produse care îmi plac în fiecare dintre colecții. Totuși, uitându-mă în dulap, pot spune că domină cele din colecția Prelude. 

Mai jos sunt două dintre colecțiile care m-au furat și nu m-am putut abține să nu le comand.

Imagine preluată de pe www.jolidon.ro
Imagine preluată de pe www.jolidon.ro
Nu spun mai multe despre brand, pentru detalii existând site-ul lor destul de bine organizat pe partea asta. Când aveam vreo 15 ani știu că îi vânam în singurul magazin Jolidon din Tg-Jiu și mă plângeam că nu găsesc prea multe din lucrurile care îmi plac. Acest aspect nu s-a schimbat cu mult acum, unde în Timișoara nu pot spune că magazinele sunt foarte aprovizionate, dar din fericire, din 2012 avem la dispoziție magazinul online

Colecțiile lor mi se par potrivite pentru o varietate destul de mare de vârste și gusturi. Gasim pe lângă diversele tipuri de materiale folosite în cadrul unei colecții, multe tipuri de sutiene/chiloți care se pot adapta oricărui tip de siluetă. (yay!)

Imagine preluată de pe www.jolidon.ro
Negăsind în magazin tot ce îmi doresc am ajuns bineînțeles la comenzile online. Acestea se fac foarte ușor pe site, iar dacă aveți nelămuriri, vă spun că oamenii din echipa Jolidon sunt foarte abordabili. 
Personal mi s-a întâmplat să mai am uneori câte o problemă cu vreunul dintre produsele trimise (ex. nu corespunea culoarea, sau dantela s-a sfâșiat foarte repede), dar răspunsul celor de la Jolidon a fost foarte prompt, schimbând imediat produsele cu probleme. Iar în afară de aceste mici detalii care au fost remediate instant nu am avut nicio problemă cu produsele. Au ținut foarte bine, nu s-au rupt, decolorat sau întins. Mărturie stau unele produse luate cu ani în urmă care încă arată ca noi. 

Imagine preluată de pe www.jolidon.ro
Mărimile sunt destul de ușor de înțeles, dar pentru cineva nefamiliar cu modelele firmei, este posibil să se întâmple și câteva neajunsuri. Mă refer aici la faptul că în funcție de modelul sutienului (balconete, push-up, clasice etc.) s-ar putea să aveți nevoie de o cupă sau alta. De exemplu eu port cupa B la modelele clasice, dar la balconete nu mă descurc fără C. 

Alte probleme cu mărimile nu am avut și nu mi s-a întâmplat vreodată să fiu nevoită să returenez un produs pentru că nu mi s-ar fi potrivit mărimea (deși este posibil și acest lucru - trebuie numai să vă uitați peste regulile de pe site)

Vă mai las aici câteva imagini din colecțiile care mi-au plăcut mie extrem de mult înainte să trec și la costume de baie. 

Imagine preluată de pe www.jolidon.ro
Imagine preluată de pe www.jolidon.ro
Imagine preluată de pe www.jolidon.ro
Așaaaaa.. după cum spuneam, cei de la Jolidon fac bineînțeles și costume de baie. Modelele sunt și aici foarte variate (o piesă, două piese, decupate, cu sau fără burete, pentru sport etc.) 
Toate costumele de baie pe care le am acum (cumpărate de-a lungul ultimilor patru ani) sunt de la ei și încă arată foarte bine și mi se potrivesc.. Singurul motiv pentru care continui să cumpăr e pentru că apar modele noi și simt nevoia să le... colecționez. 

Deja am pus ochii pe câteva modele.. mai rămâne numai să mă hotărăsc care este primul pe wishlist. 
Imagine preluată de pe www.jolidon.ro
Imagine preluată de pe www.jolidon.ro
Imagine preluată de pe www.jolidon.ro
Imagine preluată de pe www.jolidon.ro
După cum vedeți sunt foarte colorate și moderne. Mi se pare că pun foarte bine în valoare un spirit tânăr, jucăuș, sau unul senzual. 

Verdictul? Îi iubesc. :) Singurul lucru pe care mi-l doresc în momentul de față de la Jolidon este să scoată cât mai curând ultima colecție. Atât de costume de baie cât și de lenjerie. Mi-au căzut ochii pe o broșurică ascunsă undeva pe internet și deja am dezvoltat o mică obsesie.. Deci.. pe când avem acces la noile produse?

Voi ce experiențe ați avut cu produsele lor? Sau ce alte firme de lenjerie preferați și de ce?
Share:

1 comment :

  1. Cea mai nefericită inspirație de a comanda de la această firmă, neseriozitate maximă. Am anulat comanda pentru că au emis factura cu prețul întreg al produsului deși pe site era aplicată reducere, mi-au spus că au virat banii în cont, au trecut 4 zile și nu au virat banii, am trimis e-mailuri pentru a solicita virarea banilor, nu au răspuns la niciunul. Astăzi am făcut sesizare la protecția consumatorilor.

    ReplyDelete

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes