Ziaja - cremă de ochi - review

Prin perioada de la începutul blogului vă povesteam aici că eu nu pot renunța la cremele de ochi. Așa că de atunci le-am tot folosit, și am venit cu update-uri la ele. 
Astăzi aș vrea să vă povestesc mai multe despre crema de ochi Goat's Milk  de la firma poloneza Ziaja (se pronunță Jaia, dar trebuie să recunosc că atunci când am folosit numele corect, vânzătoarea s-a uitat ciudat la mine, neînțelegând ce îi cer)


Gama cuprinde produse atât pentru corp cât și pentru ten, conține proteine din lapte de capră și vitamina A, fiind recomandata pentru pielea uscată cu tendințe de ridare. 
Crema de ochi vine într-un tub generos - are 15 ml față de cei 10 cu care sunt obișnuită de alte branduri - și un mod de dozare foarte ok, ce nu permite intrarea bacteriilor sau pierderea produsului. 


La aplicare textura este light, dar destul de închegată. Devine în schimb fluidă - alunecă pe piele - la temperaturi ridicate dacă nu este întinsă repede.  
Nu am văzut parfumul printre ingrediente, iar pentru asta primește un mare plus. Mirosul este subtil, deloc deranjant și nu persistă pe piele. Eu apreciez mult mai mult produsele neparfumate pentru îngrijirea tenului, pentru că scad drastic șansele de iritație.


Vă spuneam că este un produs recomandat pielii uscate. Eu fac parte în mod cert din target-ul acestui produs, dar tind să-i dau dreptate doar parțial. Este într-adevăr un produs ușor dar emolient, care nu s-ar potrivi persoanelor cu ten gras, totuși, pentru mine e un pic prea puțin. 
Acesta este și motivul pentru care am evitat această cremă o perioadă destul de lungă. Mi-am dat în schimb seama că, dacă folosesc un serum înainte (și acest lucru se întâmplă constant de când l-am descoperit pe cel Resist Antioxidant) nu mi se mai usucă atât de rău pielea din jurul ochilor. 
Pentru prețul pe care îl are (10-15 lei) mi se pare că își face treaba foaaarte bine, și merită să ai una la îndemână. După cum vă spuneam și la începutul verii, îmi place să o iau cu mine când merg la înot/sală pentru că o pot reaplica după ce ies din apa plină de clor. 

Aș recumpăra-o? Probabil, pentru că este extrem de ieftină și îmi pare o alternativă bună pentru momentele în care rămân fără crema mea de ochi obișnuită. Nu aș folosi-o însă fără un serum și aș recomanda-o mai mult persoanelor al căror ten e mai mult normal decât uscat. (mai ales în perioada rece)
Vorbind de perioada rece.. abia aștept să încerc produsele lor de corp cu aromă de portocală. Mi se pare fructul ideal de iarnă. 

Revenind.. voi ați incercat produse Ziaja? Pe care le recomandați?
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes