Loțiuni de corp Dove - review

Dacă există vreun produs care chiar nu îmi lipsește deloc din casă, ei bine, acela este loțiunea de corp. Eu am o piele care se usucă destul de rău și nu prea îmi pot închipui să fac un duș luuuung, cald și să nu aplic apoi, cât mai curand, o loțiune sau un lapte de corp.
Căutând printre toate produsele pe care le am din aceasta categorie, mi-am dat seama că sunt de găsit vreo 5 flacoane de la aceeași firmă, mai exact Dove


M-am gândit deci să fac un review comparativ între variantele pe care le am eu, pentru că ele sunt destul de diverse, potrivindu-se unor perioade diferite ale anului, sau unor tipuri de piele cu nevoi specifice.
Le-am luat din diverse locuri (Grecia, Germania) dar cred că se găsesc în țară toate.. am un mic dubiu la cea cu rodie. 

Voi începe să vă povestesc despre variantele pentru piele normală, sau, cum îmi place mie să le numesc, loțiunile de corp pentru vară.


Varianta cu rodie este din gama "go fresh" și este recomandată pielii normale. Eu am cumpărat butelcuța de 400 g cu.... 2.25E (sau undeva pe acolo) dintr-un DM din Germania. Mi-a fost aliat de nădejde în perioada verii pentru că într-adevăr am simțit-o fresh pe piele. 
Are un miros dulce-acrișor și dă senzația de răcoare la aplicare. În plus, este absorbită ușor și nu e nevoie să așteptați prea mult înainte de a vă îmbraca/acoperi. 

Cea de-a doua loțiune este cu migdale și hibiscus și este recomandată tuturor tipurilor de piele. Este muuult mai dulceagă, deci din prisma mirosului mi se pare mai potrivită perioadei reci. Este hrănitoare și este absorbită și ea destul de repede în piele. Eu o folosesc de obicei seara înainte de somn, iar dimineața pielea mea e hidratată și încă miroase subtilFace parte din gama "purely pampering", iar eu cred că este într-adevăr foarte bună pentru zilele de răsfăț.


În timpul vacanței la mare m-am trezit fără cremă de corp. așa că am fugit la primul magazin și am înhățat varianta originală (?). Este vorba de un lapte de corp dedicat pielii uscate, cu un miros clasic Dove.
A făcut față cu brio pielii mele chinuite un pic de soare și apă sărată și mă pot lăuda că nu am "năpârlit" absolut deloc. Partea mai puțin bună e că intră ceva mai greu în piele și e nevoie să aștepți un pic înainte de a pune ceva pe tine. 

Dove intensiv este iarăși un produs dintr-o gamă casică pe care l-am luat în urma vizitei la Rosenheim. Este un produs făcut special pentru pielea foarte uscată. Eu aș spune chiar că este potrivit strict perioadei reci, dat fiind perioada destul de lungă pentru a intra în piele și senzația puțin liicioasă pe care o lasă în urmă. 
Este loțiunea pe care am folosit-o cel mai puțin dintre toate prezentate, dar mă gândesc că poate o voi da gata în decembrie-ianuarie. 


O diferență seminificativă între variantele despre care v-am vorbit este dată de textura lor. Loțiunile de corp mai light îmi par și ceva mai lichide (chiar dacă nu se vede foarte bine în fotografia de mai sus) deci aveți grijă când le folosiți, să nu vă treziți că ați scos mai mult decât aveați nevoie. 

Deși eu am pielea uscată, variantele pentru piele normală mi-au priit și nu m-am putut plânge de lipsa hidratării, lucru care îmi aduce un răspuns clar la întrebarea "ce aș recumpăra?". Păi, în primul rând varianta cu rodie pentru că ne-am înțeles absolut genial, iar apoi cea cu migdale pentru că pot adăuga aici și mirosul absolut delicios pe care îl are. 

Voi folosiți produse Dove? Care sunt preferatele voastre?
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes