IHerb - prima comandă

De ceva vreme îmi doream o cremă de corp cu AHA - cu intenția de a scăpa de petele de bronz din vara care a trecut și de mici semne rămase în urma epilatului - iar cea de la Alpha Hydrox se lăsa așteptată. Tocmai când eram pe punctul de a lua una de la Paula's Choice, iată că a revenit în stoc și am putut pune o comandă rapidă - prima - pe Iherb. 

Am adăugat la ea și o pastă de dinți de care auzisem numai de bine și un set de pensule de la ecotools. 

Coletul a ajuns destul de repede (dacă ne gândim că a venit tocmai din America) iar în 12 zile am putut deja să-l desfac. Toate produsele au ajuns ok, fiind destul de bine protejate de modul de împachetare. M-am gândit să scriu acest review după ce le-am folosit o scurtă perioadă, tocmai penru a vă putea spune și primele impresii pe care mi le-au făcut. 


Încep cu pasta de dinți Jason (căreia nu i-am făcut altă fotografie). Este mentolată (exact cum îmi place mie), lasă o respirație proaspătă și curăță bine. Din păcate nu am văzut încă vreo îmbunătățire la partea de albire, dar voi aștepta până la finalul tubului - care e destul de generos - pentru a-mi forma opinia finală.



Setul de pensule de la EcoTools este unul special pentru ochi, iar mărimea strigă de la depărtare "travel size". Au un mâner destul de scurt, dar care este potrivit pentru mâna mea mică. Au perii deși, pufoși și plăcuți la atingere. Mă gândesc să vorbsc despre ele mai în detaliu, când pot povesti pentru ce e potrivită fiecare dintre ele. Până atunci vă pot spune doar că îmi plac, iar prețul lor nu este deloc ridicat. 



Loțiunea, punctul central al acestei comenzi a dispărut deja din stoc (am văzut că mai mult de 2-3 zile nu rezistă) și mă bucur enorm că am reușit să pun mâna pe ea. Hidratează extrem de bine și am folosit-o cu un maaare succes pe zona coatelor care a avut destul de mult de suferit  - piele uscată ce nu își revenea nici cu cele mai grase loțiuni ale mele. 

Încă nu am văzut vreo îmbunătățire în cazul petelor, dar aștept să treacă cel puțin 2 luni până să dau un verdict aici. Oricum, este într-adevăr marele hit al acestei comenzi, cu siguranță o voi recumpăra.. și va urma un review detaliat pentru că sunt multe de spus. 

Cam aceasta a fost prima mea comandă IHerb.. și cu siguranță m-a convins să mai comand. Dacă nu ați comandat încă de la ei, la prima voastră comandă aveți reducere 5$ pentru o comandă sub 40$ și 10 la o comandă de peste 40$.
Dacă vreți, puteți folosi codul meu de reducere TDP993 care v-ar oferi vouă reducerea de mai sus și ar trebui să-mi ofere și mie ceva reward - sincer.. nu știu exact ce sau cum. :)

Voi comandați de pe IHerb? Care sunt produsele care v-au convins?
Share:

2 comments :

  1. Hey there, vroiam sa te intreb cum e cu posta in Timisoara? ajunge la cea normala sau la vama?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ajuns la poșta de cartier, așa că nu a trebuit nici plătit în plus. :)

      Delete

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes