1% retinol treatment - review

Când vine vorba de produse anti-aging eu sunt undeva foaaarte departe de toate reclamele de la TV sau din Cosmo, cu produse care promit sa-ți ștearga 10 ani de pe ten instant. 
Cred în schimb în îngrijirea constantă a tenului cu produse potrivite, neiritante și, atunci când e nevoie, ingrediente active care ajută la produserea de colagen. 

Eu nu am riduri prea mari, defapt mai degrabă aș putea vorbi de linii fine sub ochi care se formeaza când râd (ei bine, nu e ca și cum voi renunța la asta, nu?) ...dar am în schimb prostul obicei de a dormi pe burtă, cu fața îndesată în pernă. 
După cum știți, asta nu ajută deloc... ci mai degrabă duce la formarea de cute sub ochi din cauza presiunii constante de pe timpul nopții.. Ei bine, până reușesc eu să învăț să dorm pe spate, am deci să folosesc un mic "boost" care să mă scape de micile linii vizibile, iar acela a venit împachet sub forma de Clinical 1% Retinol Treatment.


Eu am luat varianta mică, de 5 ml, pentru că nu știam exact cum mă voi împăca cu produsul, iar prețul variantei full size nu prea te îndeamnă să faci greșeli. Vine intr-un tub mic, foarte elegant, cu pompiță care distribuie produsul ok, fără pierderi. Ambalajul este opac, destul de gros - nu se îndoaie sub presiunea degetelor - și nu permite pătrunderea aerului. Aceste aspecte sunt extrem de importante dacă ne gândim că retinolul nu rezistă bine la contactul cu lumina și aerul. 

Aplicare

Înainte de acest produs, singurul pe care îl mai folosisem și care conținea retinol a fost serumul Skin Recovery despre care v-am povestit deja aici. Astfel, mi s-a recomandat la cumpărare să îl aplic o singură dată pe săptămână pentru a nu avea probleme și a-mi obișnui pielea cu acest ingredient. 

S-ar putea ca după prima aplicare să fiți tentate să îl folosiți din nou, foarte curând, dar va trebui să vă abțineți. Aplicarea prea deasă poate duce la iritații ale pielii, descuamări, piele foarte uscată, sau chiar puteți dezvolta o intoleranță la acest ingredient.. și la cât de bun e, ar fi păcat. 

Eu nu am avut niciuna dintre aceste probleme, dar oricum, este important să vă ascultați pielea. De obicei îl aplic seara pe pielea curată, singur, și eventual 20 de minute mai târziu aplic și o cremă sau un serumul Resist Super Antioxidant. Dacă aveți pielea mai sensibilă, sau pur și simplu dacă nu vă atrage acest mod de aplicare, îl puteți amesteca de la început cu un serum/cremă. 

Nu uitați ca a doua zi să folosiți o cremă cu SPF mai ridicat.. defapt, nu uitați de SPF nici în zilele în care nu îl aplicați. Este un pas extrem de important în rutina de îngrijire a tenului, indiferent de anotimp. 


Textura tratamentului este cremoasă, foarte plăcută și se întinde ușor. Miroase subtil, dar surprinzător de bine pentru un produs fără parfum. Cred că este preferatul meu la acest capitol dintre toate produsele Paula's Choice încercate. 

Rezultate

Să vă spun câte ceva și despre rezultatele pe care le-am observat, că deja m-am întins prea mult. După 4 luni de utilizare săptămânală pot spune că este o diferență evidentă. Liniile fine de sub ochi s-au diminuat devenind aproape insesizabile cu ochiul liber, iar coșurile care mai încearcă să scoată capul în ziua aplicării tratamentului dispar apoi imediat a 2-a, maximum a 3-a zi. Primii pași spre aceste rezultate le-am văzut chiar de la prima aplicare. 
Nu mi s-a întâmplat să îmi usuce deloc pielea sau să o sensibilizeze, așa cum m-am temut inițial. Astel, simt că pot spune fără nicio îndoială că este un produs bun, care mie chiar mi-a oferit rezultate.


Ca orice produs Paula's Choice, nu conține, alcool, parfum, sau alți iritanți obișnuiți. Există în varianta de 5 respectiv 30 ml (70 lei; 270 lei) și poate fi comandat de pe site-ul românesc al celor de la Paula's Choice sau cumpărat direct din magazin dacă sunteți din Timișoara. 
Valabiliteatea produsului este de 12 luni de la deschidere, deci țineți cont de acest aspect când decideți cantitatea pe care o doriți. 

Verdictul meu final? Cu siguranță îl voi recumpăra. Îmi place mult, așa că este deja pe wishlist-ul meu de sărbători.

Pe voi ce produse v-au convins cu rezultate pozitive și durabile? Folosiți produse cu retinol?
Share:

7 comments :

  1. Unde anume are Paula's Choice magazin in Timisoara?

    ReplyDelete
  2. pe strada Putna, undeva intre spitalul Judetean si strada Cluj.Am pus linkul de pe maps.
    il recunosti usor, ca are pe fatada (la demisol) o imagine cu numele
    https://www.google.ro/maps/place/Paula's+Choice+Romania/@45.7438097,21.2314043,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x47455d9aac475d77:0xe0dce79154e9b83?hl=en

    ReplyDelete
  3. In cele 4 luni ai folosit doar varianta de 5 ml?

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, dar trebuie sa recunosc ca nu l-am folosit pe intreaga fata de fiecare data, ci de mai mult pe cateva zone cheie (sub ochi - pe osul orbital, pe frunte si pe liniile dintre nas si buze). Folosit pe intreaga fata probabil ar tine undeva la 2.5-3 luni.

      Delete
    2. Multumesc pentru raspunsul rapid. Eu l-as folosi pentru punctele negre de pe nas. Poate asa scap de ele. Nesuferite mai sunt!

      Delete
    3. Pentru alea am inteles ca ar fi bun BHA.. am incercat, dar nu pot spune ca l-am folosit indeajuns de des sa vad vreo imbunatatire.. dar poate incet, incet..

      O seara frumoasa sa ai :*

      Delete
    4. Folosesc zilnic BHA tot de la Paula, dar se pare ca am nevoie si de alte produse. Multumesc si o seara frumoasa si tie!

      Delete

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes