Fii propriul tău make-up artist! - follow-up


Marțea aceasta am fost la un eveniment de care vă anunțasem și pe blog, "Fii propriul tău make-up artist" sponsorizat de Avon. A fost un event fain la care am avut șansa să testez produsele din gama Luxe ( de care trebuie să recunosc că eram curioasă) și să și cunosc câteva dintre bloggerițele de beauty din Timișoara. 



Atmosfera a fost foarte mișto, relaxată și a cuprins de toate: o sesiune live de machiaj, povești personale ale unor fete faine care și-au dezvoltat cariera în Avon, întâlnirea cu bloggerițele (am fost 9 de data aceasta), întrebări și clarificări despre produse, precum și cadouri surpriză pentru fetele din public. 

Au fost acolo și cei de la revista Altfel (revistă pe care o știu de când mergeam la masă prin localurile din centru) prcum și membrii OSUT. *waves*

Overall, eu m-am simți fain la acest event, așa că recomand din toată inima să mergeți atunci când veți mai auzi de unul de gen. Nu este nici pe departe o prezentare despre "de ce să fii reprezentant Avon" cum poate v-ați aștepta, ci este un event modern, în cadrul căruia se poate interacționa fără plasă ca să spun așa.
Mie personal, eventul mi-a adus multe, dar mai ales șansa de a întâlni fete faine, cu aceleași pasiuni, pe care abia aștept să le revăd. 


Cum eu am venit direct de la școală, nu am avut aparatul foto cu mine, așa că am apelat la pozele făcute de fotograful oficial al evenimentului, Paul Dizmacsek. O imagine mai detaliată găsiți dacă trageți cu ochiul prin albumul complet al evenimentului, aici.

Până data următoare.. enjoy your black friday!
Share:

8 comments :

  1. o da ..acum ca mi-am adus aminte intalnirile alea in care venea un reprezentat enervant de insistent

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, era straniu. Am fost la un moment dat la o întalnirea de-asta (altă firmă, nu dam nume :)) ) care era prezentata ca "ședință de tratament facial".. și unde defapt am fost strânse 40 de persoane și vreo 2 ore ni s-a vorbit de ce ar trebui să devenim reprezentanți.. horror..
      Acum a fost mișto ^_^

      Delete
    2. Hahaha, si eu am luat teapa aia, am zis ca mor de inima, imi era rusine sa ma ridic si sa plec, asa ca am indurat doua ore ingrozitor de lungi. Am povestit tuturor experienta asta traumatizanta :)))
      Categoric nu a fost cazul acestei intalniri, si eu m-am simtit minunat si ma bucur ca am avut ocazia sa intalnesc persoane noi. :)
      Te-am pupat!

      Delete
  2. Ma bucur ca te-ai simtit bine si sper sa mai vii :D mie mi-a facut placere sa te cunocunosc!

    ReplyDelete
  3. Si mie mi-a facut placere sa va cunosc pe toate si sper sa mai mergem curand la un astfel de eveniment.

    Ooo.. Si sper sa ne vedem maine :)

    ReplyDelete

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes