Roller Lash - Benefit - review

După vreo 2 săptămâni de pauză (sorry!) am reușit să revin pe blog. Au fost 2 săptămâni aglomerate, cu predări de proiecte, examene și tot așa. Sper însă ca în perioad următoare să nu mai fie atât de mult haos și să reușesc să vă povestesc despre toate produsele și ideile pe care mi le-am tot notat în carnețel.




Cum nu v-am povestit de muuuuuult de un mascara, m-am gândit că ar fi momentul să vă arăt ce folosesc eu acum, și cum mă împac cu inculpatul. 
Auzisem de ceva vreme de produsele pentru gene de la Benefit, dar Anca a fost cea care m-a convins, prin review-urile ei, că trebuie să îl încerc. 
Eu am varianta travel size, de 4g, dar îl puteți găsi la Sephora și full size. Se găsește într-o singură nuanță, un negru destul de pigmentat, dar cum eu nu sunt fană a genelor maro, nu mă plâng. 
Nu este waterproof, dar rezistă binișor. Touși, dacă îl aplicați și pe genele inferioare, s-ar putea să vă treziși cu o ușoară umbră după vreo 6 ore, mai ales dacă este cald.




Cei de la Benefit promit ca acest rimel curbează genele, le ridică și te face să pari mai trează. Acum.. ce părere am eu despre aceste promisiuni? Prima mi se pare intr-adevăr pe bune, iar celelalte doar urmări ale sale.. Dar să luăm lucrurile la rând. 

Când am folosit prima dată acest mascara am avut impresia că am prins un zeu de un picior. Mi-a lăsat genele perfect colorate, un pic curbate și absolut deloc încărcate. Avea o consistență cremoasă care îmbrăca genele și nu dădea absolut deloc impresia de prea mult. 
Bineînțeles, de atunci eu l-am mai folosit, și încet încet am descoperit și cum să îl aplic pentru a avea o curbură mai mare (la mine a mers aplicat cu perii lungi la baza genelor și rotit apoi pentru a termina cu perii scurți)

Partea proastă (și care m-a făcut să vorbesc la trecut) este că eu, nefolosind produse de make-up în fiecare zi, evident că nu am reușit să îl termin în 3 luni.. iar după o perioadă am observat că s-a uscat un pic, iar dacă nu este aplicat cu atenție mare, pot rămâne câteva firimituri de produs la vărful genelor. Veți vedea exact la ce mă refer în pozele de mai jos. 

Aspectul acesta nu este totuși extrem de deranjant, rimelul coportându-se în continuare mult mai bine decât altele noi pe care le-am încercat. 


Are o periuța mică, curbată cu care nu prea am reușit să mă murdăresc (iar eu sunt destul de neîndemânatică atunci când vine vorba de rimel), cu peri rigizi, care aluneca ușor printre gene. 
Ambalajul este absolut adorabil (îmi amintește de cosmeticele japoneze și coreene), cu partea roz cauciucată, deloc alunecoasă în mână (Yay! nu dau cu el pe jos)

E ușor de aruncat în geantă și extrem de ușor de folosit. Mai exact, partea care îmi place enorm la el, nu ia niciodată prea mult produs pe periuță, deci nu am nevoie de șervețele, apă în caz că m-aș murdări și altele. Cred că este singurul produs de gen pe care am reușit să îl folosesc (cu un rezultat care să îmi placă) fără a fi nevoită să șterg surplusul.
Dat fiind acest aspect, durează deci chiar mai mult decât alte rimeluri (așa s-o spune?) full size pe care le-am încercat. 

Vă las și cu pozele before and after. Aici am folosit produsul într-un singur strat, dar arată bine și în două. De la 3 în sus, puteți să vă așteptați la efect de piciorușe de păianjen ici-colo.



Deci.. condensând puțin informația:
Îl găsiți în Sephora cu 54 lei (varianta travel), se consumă greu, curbeaza și are efect mișto. 
L-aș recumpăra? Clar, dar nu pentru a-l purta prin ploaie.
Share:

2 comments :

  1. Arata bine, tin minte ca l-am vazut dar nu prea stiam multe despre el

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este fain.. ma gandeam daca sa incerc si they're real, sau sa raman la asta..
      Oricum, ma bucur ca exista varianta mica, pentru ca la cat costa full size-ul cred ca ar fi ramas doar pe wishlist :))

      Delete

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes