Atoderm Nutritive - review

Deși afară nu e fug de zăpadă - și sinceră să fiu, îi cam duc dorul - temperaturile nu sunt tocmai de vară, iar de revelion am înțeles că ajung și sub 0 grade, mi-am zis că e momentul să vă povestesc de o cremă foarte potrivită perioadei, cu care eu m-am înțeles foarte bine. 

Fiind fană dermato-cosmetice, nu se putea să-mi scape gama pentru piele extrem de uscată și atopică de la Bioderma: Atoderm. Am ochit crema Atoderm Nutritive în primăvara trecută (am ratat la mustața temperaturile potrivite ei), dar nu m-am putut abține să nu o încerc atunci, motiv pentru care acum, când era mai potrivită, nu o mai am. 


Asta se datorează valabilității scurte, de doar 6 luni, care pe mine mă cam dezumflă puțin. Oricum, dacă o luați la început de iarnă este numai bună.

Bun, să o luăm cu începutul. Este prezentată ca fiind o cremă de față nutritivă pentru piele sensibilă uscată care hrănește și calmează. Eu mă încadrez în "cerințe" și tind să fiu de acord cu ei. Mi s-a părut a fi o cremă foaaaarte emolientă și nutritivă care mă scăpa instant de senzația de piele care strânge. 
O aplicam de obicei seara, pentru că mi se părea un pic cam mult pentru perioada zilei când foloseam separat și o cremă cu SPF. 

Nu am apucat să fac o poză cu textura, dar vă pot spune că este densă, specifică unei creme grase. Intră în piele destul de ok, dar rămâne și o peliculă un pic lipicioasă la suprafața pielii pentru următoarele 15-20 de minute. Mai exact, mie nu-mi venea să pun capul pe pernă imediat că mi se părea că mă lipesc de toate cele, dar altfel nu mă deranja absolut deloc. 

Dimineața mă trezeam cu tenul foarte moale, iar dacă aveam vreo iritație pe piele seara, până dimineața dispărea. Surprinzător, nu mi-a îngrășat tenul deloc.

Mirosul nu mi s-a părut a fi unul plăcut, dar nici deranjat. Asta se datorează lipsei parfumului din compoziție - lucru bun ar spune tenul meu prea sensibil. Vă las și o poză cu ingredientele în caz că sunteți mai studioase decât mine și vă interesează mai multe detalii decât existența alcoolului, parfumului și uleiurilor esențiale. :)


Un alt aspect care recomandă crema asta este prețul ei. Pe Farmacia Tei o găsiți cu 25 de lei - preț la care nu cred că am văzut alte creme din categoria dermato-cosmeticelor. Nici în alte farmacii prețurile nu sunt extrem de piperate, deci eu zic că merită o încercare. 

După ce a trecut perioada rece eu am folosit-o cu succes și doar pe postul de cremă pentru gât (să nu uităm de el, daaaa?)
Aș recumpăra-o? Momentan am alte 2 tipuri de creme ce așteaptă cuminți la rând, deci mai degrabă aș miza pe ea anul următor.. Sau dacă primesc subit vreo invitație undeva la ski. :) Oricum, rămâne pe listă ca o cremă SOS

Voi aveți o anume cremă favorită pe perioada iernii?
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes