Beauty Bloggers - Secret Santa Meeting Tm

Decembrie este luna sărbătorilor și a cadourilor, iar eu, în mod cert, nu mă dezmint. Și pentru că de curând am întâlnit niște fete foarte faine din blogosfera de beauty timișoreană, am zis să punem și de-o întâlnire înainte de Crăciun!

Ei bine, ia 6 bucăți fete cochete cu interese comune, adună ideea de cadouri, piperează cu mâncare și/sau băutură bună și dai de un Secret Santa Meeting cu șanse reale de succes. Ne-am întâlnit și au început discuțiile: despre blog, despre produse, despre vacanță și tot așa. Încet, încet s-au strâns și toate pachețelele pe masă. V-am lăsat și o poză cu ele, că noi am uitat complet de-o poză de grup. 


Și ca să vă arăt și ce-am primit eu.. vă las o poză și cu modul foarte mișto de împachetare al Luciei. Produsele primite vi le voi prezenta într-o postare viitoare, după ce apuc să le și testez. Oricum, mi-a îndeplinit niște curiozități mari (mai exact măștile de la 7th Heaven). 


All in all, am ajuns la concluzia ca genul acesta de eventimente, când te lași pe mâna altora pentru o mică surpriză, sunt extrem de faine și te împing să încerci lucruri noi, așa că le recomand din tot sufletul. 

Mi-au dat chiar o idee pentru o surpriză viitoare pentru voi, dar vă anunț de detalii după ce o mai coc un pic!

Voi ce aveți planificat fain pentru perioada Crăciunului?


Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes