Best of 2015 skincare & make-up

Pentru că se apropie finalul de an, și mai ales pentru că nu am apucat să vă povestesc despre toate produsele pe care le-am folosit cu mare drag până acum, am zis că ar fi cazul să fac și un best of.. 2015. Nu sunt tocmai puține (deși am încercat să mă restrâng un pic), deci să-i dăm drumul cu produsele pentru ten.


Ivahidra+ 
La partea de curățare, gelul (eu aș spune crema) de la Ivatherm câștigă detașat. Nu am apucat să îi fac un review detaliat, dar vă pot spune că este extrem de blând cu tenul, curăță foarte bine și reușește cumva sa nu-mi usuce pielea. Parca nici nu-mi vine să încerc altceva, așa că va fi cu siguranță recumpărat.

Apa termală Avene
Este apa mea termală preferată. O folosesc mai ales când am pielea iritată, spre exemplu după ce mă demachiez. Bine, poate și seara înainte să dorm, dar asta doar pentru că se simte foarte mișto și mă răcorește.

Photoderm MAX 50+ Bioderma
Am folosit-o cu succes atât în perioada verii cât și acum. Protejază bine, nu lasa film gras sau urme albe și nu am avut absolut nicio problemă cu ea. 

Avene Hydrance Optimale Riche
De ea v-am mai povestit aici. Este o cremă neutră, hidratantă, care oferă exact ce promite. 

Resist Super Antioxidant Serum - Paula's Choice
Și lui i-am dedicat un review în urmă cu ceva vreme. Între timp l-am recumpărat și îl folosesc atât seara cât și dimineața.. iar tenul meu arată muuult mai bine decât anul trecut pe vremea asta. 


Glycolic Mask - Andalou Naturals
O achiziție mai recentă de pe Iherb care m-a cucerit de la prima aplicare. Mă ajută enorm când am bucățele de piele uscată pe ten care nu se vor duse singure. După ce o aplic rămân cu pielea moale fără nicio porțiune uscată. Îmi place mult pe perioada iernii. 

Lip Aktiv - Eucerin
Este probabil cel mai bun balsam de buze încercat de mine. Hidratează bine, nu se vede pe buze, nu este lipicios.. iar mie nu mi-au crăpat încă deloc buzele iarna asta. 

Resist Intensive Wrinkle Repair - Paula's Choice
Aici am varianta mică și o folosesc cu mult spor ca și cremă de ochi. Face treabă foarte bună cu liniile fine de sub ochi și este mult mai hidratant decât mă așteptam. Îmi place mult și intenționez să investesc căt de curând în varianta full size. Promit să revin și cu un eview detaliat pentru că merită cu prisosință.
Din poza asta lipsește tratamentul cu retionol de la Paula's Choice, dar am zis că mă întind deja..


La partea de creme de corp chiar nu am putut alege doar una.. 

Emulsie cu 3% uree - Eucerin
Este defapt flaconul prietenului meu, dar spre care am întins și eu destul de des mâna pentru că este probabil cea mai hidratantă cremă nelipicioasă încercată până acum. M-a ajutat mult și când aveam pielea iritată și este life saving daca aveți probleme cu dermatita. Este din nou pe lista de cumpărături. 

Silk Wrap Body Lotion 12% AHA 
Am pândit-o luni bune până a intrat în stoc pe Iherb, dar acum mi-am făcut rezerve. Și ea hidratează foarte bine, dar eu o folosesc mai ales pentru a scăpa de firele de păr crescute sub piele și de semnele rămase în urma epilatului. 


Neutrogena hand cream + mănuși EcoTools
Aici aduc în scenă un duo care funcționează foarte bine așa. Deși crema Neutrogena nu e preferata mea de zi cu zi (rămâne cam lipicioasă), îmi place mult pe post de tratament intensiv. Aplic o cantitate mai generoasă, pun mănușile de la EcoTools (care sunt îndeajuns de mici încât să-mi fie aproape bune - yay!) și 30 de minute mai târziu maine mele sunt extrem de catifelate. 


Gel de duș Jardin du Monde cu cafea - Yves Rocher
Probabil ați tot auzit de el până acum, dar uite că a mai apărut o fană. Îmi place mult consistența cremoasă și mai ales mirosul absolut delicios.. EU aș spune cafea cu caramel

Gel de duș Buttermilk & Lemon - Balea
Acesta este o ediție limitată de vară, dar încă se găsește în DM. Are particule exfoliante fine și miroase a prăjituri cu cremă de lămâie. De-li-cios!


Șampon pentru Volum - Yves Rocher
Șamponul acesta m-a convins de la prima utilizare. Curăță bine, dă volum subtil, iar părul meu nu se unge pentru măcar 3 zile. În plus nu se mai încâlcește la fel de rău.. sau mai exact de descâlcește ușor.  Balsam nu am mai adăugat pentru că rezultatul a fost identic orice am folosit, deci toate creditele merg la șampon.


Și am ajuns într-un final și la produsele de make-up. Deși nu tind să mă machiez foarte des, am și aici cîteva preferate

Natural Matte - Too faced
V-am prezentat-o aici cu tot cu swatch-uri. Este foarte ușor de folosit în machiajele de zi, fie că vreți ceva ușor cum ar fi o umbă în colțurile ochilor, fie ceva mai complex. Eu nu ma bag încă acolo.. mai îmi trebuie un pic de practică. 

Make me Brow - Essence
Este un dupe după Gimmie Brow de la Benefit. Îmi place mult pentru că îmi nuanțează un pic sprâncenele (cam decolorate de soare) și le ține fixate pe parcursul zilei. 

Roller Lash - Benefit
Este Mascara pe care am tot folosit-o în ultima perioadă. Curbează genele frumos și nu le încarcă. În plus este atât de mic și de cute.. ușor de aruncat în geantă sau luat în călătorii. 

Rouge Infusion - Sephora
Un lipstain foarte foarte bun. Nu este într-o culoare care să mă dea pe spate (cam roz pentru gustul meu), dar trebuie să recunosc că mini-ul acesta m-a convins că trebuie să mă duc și să-mi procur varianta mare într-o culoare care îmi place mai mult. (defapt am pus deja ochii pe vreo 2 culori, dar shhh.. vedem când ajung în Sephora)

Acesta sunt preferatele mele din anul 2015.. și ar cam fi cazul să mă opresc pentru că deja postul este mult prea lung. Sper că nu v-am plictisit și vă invit să-mi spuneți în comentarii care sunt și preferatele voastre!
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes