Winterlicious TAG + Spa Night

Uite că am ajuns și la primul meu TAG de pe blog.. bine, defapt voi comasa două diferite. Numai ce mă hotărâsem să preiau tag-ul Oanei, pentru că mi se părea absolut perfect pentru perioada sărbătorilor, când Anca mi-a semnalat că trebuie să vorbesc puțin și despre câteva produse de răsfăț. Buuun, mie mi se pare că cele două se potrivesc, mai ales că este și iarnă și vacanță.. așa că să începem:

1. Oja preferată pentru iarna?
Hmmm, eu mai rar folosesc ojă (da, sunt leneșa, dar mai mult din cauză că mereu dau pe lângă), dar îmi place mult nuanța Rita Rouge de la Rimmel. 


imagine preluata de pe www.chemistdirect.co.uk
2. Produs de buze preferat iarna?
Balsamul de buze de la Eucerin este o descoperire recentă, dar care m-a convins. Defapt, la modul general tind să am încredere mare în firma asta când vine vorba de probleme ale pielii - de la uscăciune la iritații. 




3. Miros/lumânare preferată iarna?
La miros aleg portocalele. De mică le asociam cu sărbătorile, vacanța, cadourile așa că nu cred se va schimba prea curând această alegere. Deși, întâmplător, când vine vorba de lumânări, prefer una cu cireșe negre din Jumbo.

4. Băutura preferată iarna + ceai preferat?
Vin fiert cu pere și scorțișoară. E delicios, iar în plus, pe mine mă ajută cu răceala. Cât despre ceai, mă cam dau în vânt dupa Hula Hopp de la Cărturești. 

5. Filmul preferat de sărbători?
Este defapt o animație: Anastasia. Obișnuiam să o văd la fiecare 1 ianuarie cu tata, așa că mi-a rămas în minte ca o tradiție. 




6. Melodia preferată de Craciun?
Aici e mai greu, nu pot găsi nimic care să fie valabil strict pentru Crăciun. Eventual pot spune că videoclipul de la Nightwish - While your lips are still red mă face să mă gândesc la iarnă, dar cam atât. 

7. Felul de mâncare preferat de sărbători?
Sunt foarte tentată să spun sarmale.. Dar numai daca au și smântână ^_^

8. Decorațiunea preferată de Craciun anul acesta?
Luminițe! Preferabil într-o singură nuanță - un alb cald - puse pe rama de la geam.

9. Ce se află pe primul loc pe lista ta de Craciun?
...somn? 

10. Cel mai purtat accesoriu / haină de iarnă?
Eșarfe.. peste eșarfe.. peste pulovere.. Din păcate cele din urmă nu sunt pe atât de fluffy pe cât mi-aș dori, dar văd eu cum remediez situația.

11. Ce mască de față preferi dintre cele aflate în comerț?
În perioada asta a anului îmi plac mult măștile Avene. Sunt hidratante și ma ajută la partea cu pielea iritată.




12. Știi vreo mască DIY care funcțonează?
Hmm.. pe mine nu prea m-au impresionat măștile home made, dar sunt pentru mierea aplicată pe buze.. nu de alta, dar este delicioasă. 

13. Duș vs. baie + produse preferate
Baia mi se pare muuult mai relaxantă, deci acolo merge votul meu. Cât despre produse, îmi plac mult gelurile de dus de la Yves Rocher (da, da, auziți din nou de cel cu cafea). Pentru spumă nu folosesc niic deosebit, doar o cantitate mai mare de gel de duș.

14. Film vs. carte
Fiecare are farmecul ei.. ieri am mers la Starwars, azi prefer să citesc ceva. În schimb, niciodată cărți scrise după film. 

Cam atât am avut eu de spus la aceste întrebări, dar vă invit să preluați acest TAG, sau să-mi spuneți în comentarii care ar fi fost răspunsurile voastre. 

Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes