Golden Rose - rujuri de iarna?

Când mă gândesc la iarnă. automat mă gândesc și la machiaj în culori puternice, închise, care contrastează foarte fain cu.. zăpada.
Ce-i drept, anul acesta încă n-am văzut picior fulg de zăpadă, dar cumva nu pot rămâne la culorile de vară. Nu de alta, dar frigul de afară mușcă destul de rău, și puloverele groase sunt scoase de la naftalină de ceva vreme. 

În plus.. poate ar trebui și să recunosc că eu mă dau în vânt (a se citi, "dețin doar") după rujurile închise, ce dau o imagine puțin mai goth. Sau să fie asta pentru că am 2 mâini stângi când vine vorba de farduri? Mă rog.. hai că încerc să nu mai bat câmpii, ci mă pun să vă povestesc de 2 rujuri care m-au cucerit prin culoarea lor.. (+ anexele)


De Golden Rose am auzit relativ de curând, dar în colecția lor Velvet Matte am văzut câteva nuanțe care m-au cucerit definitiv... Așa că am fugit la standul lor din mall și am pus mânuța pe 2 rujuri, un creion pentru conturul buzelor și unul gen ruj. 

Acuuuum.. relația mea cu ele este.. foarte complicată. Le iubesc, le urăsc.. depinde de când, cum și pentru cât timp le vreau la mine pe buze. 
Dar să o luăm cu începutul. 

Ambalajele rujurilor sunt foarte mișto, simple, burgundy (I love this color) dintr-un plastic destul de tare încât să nu-mi facă nicio problemă. Iar creioanele? Ei bine, sunt creioane normale (yay, mie nu-mi plac deloc cele retractabile pentru ca mi se pare că ajung la o formă nu prea productivă dacă nu le pot ascuți).


Textura rujurilor.. ei bine, deși am tot citit că ar fi cremoase.. mi se pare una destul de uscată, destul de dificil de întins cu pensula. Ceea ce mă duce laaaa.. aplicarea direct din tub. Bine, nu aspectul în sine e problema mea, pentru că oricum destul de rar folosesc pensula pentru buze, dar știți și voi povestea.. Când aplici direct din tub, mai mult produs ajunge pe buze.. Iar acest ruj în cantități mari se cam adună în liniile buzelor
Iar acest aspect este exact cel care mă cam sâcâie pe mine. Deci o bilă neagră aici. 

Culorile sunt în schimb foarte faine și pigmentate.. pretty much cam ce căutam eu. Acum, având o aplicare ceva mai dificilă (din cauza produsului relativ uscat) trebuie să aveți mare grijă să nu insistați prea mult pe același loc, pentru că s-ar putea să arate puțin neuniform
Din fericire, orice minus are și plus, deci pot spune cu mâna pe inimă că produsul nu migrează dincolo de linia buzelor, chiar dacă nu ați folosit creion. 


creon contur 526, creion buze nuanța 03, ruj nuanța 29, ruj nuanța 23
Durează pe buzele mele undeva la vreo 3-4 ore (am încercat cu mâncatul de prajituri) până începe să se ducă puțin din centru. Din păcate partea cu adunatul în liniile buzelor se întâmplă undeva dupa prima jumătate de oră, așa că oricum eu tot chinui rujul, încercând să îl uniformizez. 

Partea bună e că am găsit o metoda de a scăpa de problema asta.. Aplic frumos rujul acasă, iar apoi îl fixez cu un lip stain (chiar daca nu e în aceeași nuanță) de la Sephora. Dacă am făcut și pasul acesta, nu am probleme vreo 5 ore. 

Usucă buzele? Este un ruj mat, uscat.. deci da, buzele mele nu sunt tocmai cele mai fericite după ce l-am purtat o vreme, dar nu produce nimic dezastruos, ce nu se poate rezolva prin aplicarea unui balsam de buze. 

Oricum, eu vă recomand ca și înainte de a-l purta sa folosiți un balsam (să zicem 10-15 minute înainte) pentru o aplicare cât mai ok. 
Creionul pentru conturul buzelor îmi place însă destul de mult. Este ușor de aplicat, are culoare faină și nu are problemele pe care le au rujurile. 

Le-aș  mai cumpăra o dată? Rujurile nu cred, prefer să caut produse cu care mă înțeleg mai bine, dar voi continua să le folosesc (folosind mici trucuri ca cel cu lip stain-ul) până găsesc exact ce îmi doresc.

Unde îl găsiți în caz că vă tentează?
la orice insula Golden Rose la prețurile de 20 lei - rujul, 15 lei - rujul creion, 10 lei - creionul contur.

Voi folosiți rujuri în nuanțe închise? Cum vă împăcați cu ele?
Share:

15 comments :

  1. eu am 22 si sunt foarte incantata de el, e adevart ca usuca dar sunt mai norocoasa si nu imi afecteaza buzele prea tare..torusi as vrea sa incerc si cu balsam sa vad cum este

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu cred ca mai incerc de la ei chiar curand.. Dar nici nu stiu spre ce firma sa ma indrept, pentru ca vad ca majoritatea merg pe culori ceva deschise (si inca nu sunt pregatita psihic sa dau multi bani pe MAC sau altele de gen )

      Delete
  2. Mie mi se par foarte uscate si n-am reusit sa le aplic uniform. Nu am rabdare sa fac prea multe procedee, prefer ceva care se asaza rapid pe buze si care nu-mi da batai de cap :D Am un ruj de la Avon, Color Trend, intr-o nuanta inchisa..el e preferatul meu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci Ira! I will look into it. :D
      Eu le-am pastrat pentru ca celelalte in nuante inchise pe care le aveam erau la polul opus.. extra creamy si se duceau de pe buze in 20 de minute, sau la prima atingere..
      Tot astept sa aduca in Kendra din Tm nuantele inchise de la Nyx.. dar vad ca merge greu.

      Delete
    2. Hey girls!

      Cred ca si eu am acelasi ruj de la Avon, daca e vorba de Purple Power. Imi doream de mult un ruj inchis, dar nu stiam daca o sa-mi sada chiar bine. Si-am zis sa-l incerc pe asta de 9 lei, sa nu regret prea mult. As fi regretat daca nu-l luam! :D

      Delete
    3. M-ati convins cu Avon-ul. Cu prima ocazie pun de o comanda mica cu tot cu ruj in ea <3
      Multumesc mult de sfaturi :D

      Delete
  3. Am si eu unul rozaliu, dar mie nu imi usuca buzele prea tare. Oricum mai vreau sa incerc un rosu si inca o nuanta mai inchisa, poate nr. 29 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nuanta 29 e tare frumoasa, dar are cateva hibe mari. Eu vreau sa incerc acum Transylvania de la Nyx.. mi se pare echivalentul coloristic mai calitativ. Astept numai sa o aduca in Kendra.

      Delete
    2. Daaaaaaaaaa si eu vreau Transylvania si Copenhagen, chiar daca seamana :D. Stiu ca le-as purta pe amandoua :)))

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. Pai dam o fuga la Kendra cand le aduc.. Eu ii tot bat la cap cu telefoane :D

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. ce nuante frumoase! de la GR nu am niciun ruj, dar de la alte firme prefer rujurile inchise, in special cele mov :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Andra! Si mie imi plac enorm nuantele inchise. La ce firme ai gasit cele mai calitative nuante inchise? (eu sunt acum in hunt...) :D

      Delete

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes