Wishlist de Crăciun și nu numai

Știu că e cam târziu deja să mai vorbesc cu Moșu' pentru câteva dintre produsele care mi-au făcut cu ochiul (mai mult din cauză că transportul s-ar putea să le împiedice să ajungă înainte de Crăciun, dar sunt convinsă că nimeni nu s-ar supăra dacă Moșul ar ajunge și pe 25.. și înainte de noaptea de revelion..

Oricum, nu am pus doar produse ce pot fi comandate, ci și câteva pe care le puteși găsi mai ușor prin magazinele din oraș și care s-ar putea să vă dea idei. 

Încep cu un mic kit REN - go and glow! cu care am tot fost tentată de Lucia, și pe care mi s-a pus pata acum. Îl găsiți pe feelunique.com cu 14 lire, dar daca va abonați la newsletter aveți o reducere, deci ajunge pe la 11.6 lire. Transportul e gratuit.. deci de ce nu?


Ceva ce găsim și în Romania și avem timp să comandăm până în Crăciun este ascuns la Paula's Choice. Am pus ochii de curând pe un toner de la ei - mai exact cel din gama Skin Recovery. Mai adaug aici și serumul Resist cu Retinol de care m-am îndrăgostit și pe care îl am momentan doar în varianta travel size. Prețuri: 100 respectiv 180 lei (sau cam așa.. pâna la 31 dec. sunt reduceri de 10% la toate produsele full size)



În Douglas mi-a ramas gândul la masca GlowStar de la Starskin care costă undeva la 45 lei, dar e tare greu de găsit. Oricum, există acolo o multitudine de măști care de care mai atractive și care promit marea cu sarea. (And I tend to give in..)


La parfumuri mă rezum doar la 2: Paco Rabanne - Ultraviolet - o iubire mai veche de-a mea și Estee Lauder - Modern Muse - Le Rouge care m-a cucerit de la prima aplicare. Amandouă (și o groază altele) se găsesc în Sephora și nu numai. Cred că dacă vă tentează să luați parfumuri merită să dați un search online, pentru că sigur veți găsi magazine care le vând la prețuri mai bune decât altele. 



Uite că am ajuns și la machiaj: Aici nu se putea să nu pun ochii pe un set de Craciun, mai exact Life of the Party de la Benefit. Are un mini benetint (pe care îl vânez de ceva vreme), nu mascara They're Real, 3 farduri de ochi în culori naturale, 2 mini blush-uri, o mini bază de machiaj POREfessional + 2 aplicatoare. Aaaaaaawesome!


Mă tentează și o apariție nouă, de data aceasta de la theBalm, mai exact paleta In TheBalm Of Your Hand. Aceasta are o colecție faină de farduri de pleoape, de obraz, un iluminator, un bronzer și 2 rujuri. O găsiți în Douglas și în Marionnaud. Eu recomand locația din urmă pentru că prețul este de 99 lei față de Douglas unde o găsiți la cam 160. 


Ar mai fi muuulte de adăugat pe aici, dar mă voi opri pentru că sunt convinsă că deja v-am dat câteva variante - sau măcar adrese spre variante - de cadouri faine dacă aveți prietene pasionate de skincare și/sau machiaj și nu știați încă ce să le luați.

Ați făcut deja cumpărăturile?
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes