In & Out Iunie 2017

Nu am mai facut un articol de tip In & Outs de destul de multă vreme, motiv pentru care veÈ›i vedea produse noi la ambele categorii. Voi încerca să le înghesui pe toate în articol È™i să vă spun È™i primele impresii, urmând ca mai târziu să revin È™i cu părerile formate. 



Voi începe cu partea de produse pentru ten - pentru că sunt cele mai multe È™i mai diversificate. 

Cleanser
Am terminat gelul de curațare Sensibio de la Bioderma, de care v-am povestit deja în urmă cu ceva timp. A fost alegerea mea seară de seară și l-am folosit până la ultima picătură. Momentan mă bazez doar pe uleiul Atoderm pe partea de curățare, care a fost upgradat de la "cleanserul de dimineața" la cleanserul folosit indiferent de moment.


În caz de nevoie apelez la șervețele demachiante de la Ivatherm - care sunt mult mai blânde decât m-aș fi așteptat și care sunt perfecte de aruncat în bagaj: fie el de călătorie sau de mers la sală.


Acizi

Am terminat Resist AHA 5% de la Paula's Choice pe care l-am folosit cu succes în ultima jumătate de an - È™i deÈ™i intenÈ›ionez să îl recumpăr la un moment dat (fiind AHA-ul cel mai blând pe care l-am folosit până în acest moment) am decis să pun la încercare È™i o parte din produsele primite în beauty box-urile LookFantastic. 
Am desfăcut un pachet de Facial Radiance Pads cu un pic de frică - pentru că È™tiam că tenul meu nu reacÈ›ionează prea bine la exfolierea mecanică făcută involuntar cu dischetele demachiante. 
Am folosit produsul de 3 ori (cam la 3-4 zile diferență) È™i încă nu mi s-a întâmplat să mi se irite pielea, dar voi mai aÈ™tepta un pic până să dau un verdict final. 


A intrat în rutina mea È™i un BHA 1% - din gama Calm de la Paula's Choice È™i trebuie să recunosc că este produsul de care sunt cel mai încântată din tot ce am încercat în ultima perioadă. Este singurul BHA folosit până acum care nu s-a lăsat cu iritaÈ›ii sau piele uscată - aÈ™a că abia aÈ™tept să treacă vreo 2-3 luni de la utilizare să pot reveni cu impresii clare È™i despre modul în care acÈ›ionează. 


Serumuri

Am terminat al 2-lea tub de Resist Super Antioxidant de la Paula's Choice È™i drept urmare l-am înlocuit, nu cu unul, ci cu 3 alte produse. Mi-am dorit să încerc È™i ingrediente noi, dar nu zic nu posibilității de a-l recumpăra în viitorul apropiat, pentru că mi se pare un produs care se înÈ›elege bine cu tenul meu atunci când o ia razna. 

Noutățile vin de la The Ordinary È™i de la Mad Hippie iar accentul cade pe 3 ingrediente pe care îmi doream să le folosesc: acid hialuronic, niacinamide È™i vitamina C. 


Acidul hialuronic 2% este momentan preferatul meu - È™i pot vedea efectele aproape instant. ÃŽl folosesc dimineaÈ›a, pe pielea umedă, înainte de serum / cremă È™i protecÈ›ie solară. Ajută la atragerea apei în piele, făcând-o să pară mai plină È™i diminuând aspectul ridurilor fine. 

Niacinamide 10% este un produs interesant - pe care încă nu m-am hotărât dacă îl plac sau nu. ÃŽn funcÈ›ie de ce (sau cum aplici) înainte È™i după el se poate scămoÈ™a, iar eu încă nu am aflat combinaÈ›ia perfectă. 


Cu serumul cu vitamina C de la Mad Hippie m-a tot tentat Simona - aÈ™a că într-un final a ajuns în rutina mea. ÃŽl folosesc dimineaÈ›a, înainte de SPF pentru a-l potenÈ›a È™i cu speranÈ›a că îmi va da luminozitate tenului. Textura e foarte light, iar odata aplicat pe ten se absoarbe repede È™i nu lasa niciun fel de film deranjant.

Sunt curioasă dacă va avea vreun efect È™i asupra pistruilor sau petelor apărute în urma expunerii (mai mult sau mai ales, mai putin voite) la soare. 


Creme

Natural Moisturizing Factors + HA de la The Ordinary a venit într-unul dintre beauty box-urile de la Look Fantastic, dar, deÈ™i am vrut să mă înÈ›eleg cu ea, nu m-a impresionat cu absolut nimic. Este o cremă mediocră, care ar putea oferi hidratare unui ten normal, dar care nu prea are altceva de oferit. 

Am schimbat-o rapid cu Day Wear de la Estee Lauder - care a ajuns la mine în urma evenimentului Beauty Bloggers Meeting TimiÈ™oara. Are SPF 15 (È™tiu, nu e îndeajuns, dar eu o folosesc mereu înaintea unei creme cu SPF 50) È™i o textură foarte fină, uÈ™or de întins. Se absoarbe repede, iar mirosul e fresh, amintindu-mi un pic de castraveÈ›i. 


Pe parte de protecÈ›ie solară am terminat toate tuburile de PhotodermMax pe care le aveam, È™i am decis că ar fi momentul să încerc noua lansare de la Bioderma: Nude Touch. Din păcate nu mă înÈ›eleg cu ea atât de bine pe cât m-aÈ™ fi aÈ™teptat: ÃŽi lipseÈ™te o pompiță care să ajute la scos produsul din tub È™i mi se pare că textura foarte lichidă o face greu de aplicat în cantitatea necesară pentru a oferi protecÈ›ia de care am nevoie. 

Momentan încerc să o combin fie cu AbcDerm, fie să o aplic în 2 straturi - dar atunci când sunt în grabă, întind mâna tot spre iubitul meu Photoderm AR. Nu È™tiu dacă voi găsi prea curând o altă cremă care sa o detroneze. 



Aici am temrinat cu partea de produse de ten - așa că trec rapid și prin noutățile pentru corp și păr.

Crema Atoderm de la Bioderma a fost "go to"-ul meu în ultimele luni, dar cum temperaturile s-au mărit un pic cam mult pentru gustul meu, am ajuns să fug de senzația de aplicare a cremei pe corp.
Totuși, la o vizită în DM mi-a atras atenția un produs nou de la Elmiplant - și anume uleiul de corp DRY. Miroase foarte mișto, e ușor de aplicat, iar pielea nu rămâne uleioasă mai mult de 1-2 minute cât îi ia să se absoarbă. Din păcate am uitat să îi fac o poză clară, dar promit să îl pun cât de curand pe facebook


Pentru podoaba capilară am trecut de la È™amponul Bed Head - Urban Antidotes la unul de la Phyto. Ambele sunt dedicate părului mai uscat, devitalizat - iar eu tind să le aleg pentru că cele pentru păr gras sau mătreață mi se par de obicei prea agresive cu scalpul. 

Bed Head a fost ok, dar nu pot spune că m-a dat pe spate cu ceva anume - poate eventual faptul că făcea spumă extreeem de repede încă de la prima aplicare. 

Phytodensia vine într-un ambalaj foarte fain - parcă mă convinge numai uitându-mă la el. Miroase fain È™i curăță foarte bine. Eu nu simt nevoia sa aplic balsam la duÈ™, dar revin uneori după spălare cu cate un tratament menit să ajute la întărirea firelor de păr, sau eventual cu un leave on balm. 

Mă gândesc eventual să vi-l prezint mai pe larg într-un articol despre întreaga mea rutină de îngrijire a părului - mai ales că ea s-a cam schimbat odată cu scurtarea lungimii șuvițelor mele. Ce părere aveți?


Cam aici mă opresc cu articolul acesta - È™i chiar sper să nu fi uitat ceva. Oricum, È™coala s-a încheiat pentru mine până în septembrie, motiv pentru care voi ajunge mai des pe blog È™i voi avea timp să vă povestesc mai des despre tot ce apare nou sau ce încerc. 

Voi ați folosit vreunul dintre produsele despre care v-am povestit mai sus, sau vă atrage unul anume?
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes