Life lately - mai 2017

Pentru că ultima lună a fost extrem de aglomerată - È™i nu am apucat să vă arăt pe facebook toate activitățile făcute sau produsele noi care au ajuns la mine, am decis că este momentul pentru un articol de tip life-lately, în care să vă povestesc mai pe larg ce s-a întâmplat. 

Voi începe, ca de fiecare dată, cu filmele pe care le-am mai vazut. Despre Guardians of the Galaxy v-am vorbit data trecută, dar simt nevoia să punctez că mi-a plăcut atât de mult, încât m-am întors la cinema să-l văd încă o dată.


ÃŽntre timp a apărut È™i al V-lea film din seria PiraÈ›ii din Caraibe - Răzbunarea lui Salazar, pe care l-am văzut tot în sala IMAX de la Cinema City (dacă am de ales între 3D È™i IMAX 3D, alegerea mea va merge mereu spre ultimul).
Filmul a fost bun, entertaining, completând cum trebuie episoadele anterioare - aspect de care iniÈ›ial nu eram tocmai sigură că se va întâmpla. Nu de alta, dar nu îmi dădeam seama din trailer daca este o continuare, sau un film complet separat. Și încă ceva: personajul feminin este extrem de miÈ™to - sigur vă va plăcea. Iar Easter Egg-ul dinspre finalul filmului face foarte mult. 

Vizionarea lui într-un cadru care poate uÈ™or să te ducă în mijlocul acÈ›iunii - *cough, cough, IMAX prin ecranul gigantic È™i sunetul bine plasat, cough* îl face un film de neratat la cinema.  
Mai am pe listă King Arthur È™i Wonder Woman pe care vreau neapărat să le văd, acum că s-a terminat È™i semestrul al 2-lea È™i timpul meu liber se dilată un pic. 


Tot pe parte de evenimente - au mai fost 2 întâlniri luna aceasta: Despre Beauty Bloggers Meeting v-am povestit deja, aÈ™a că nu voi mai insista È™i aici. 
Al 2-lea eveniment stă sub aripa Blogging Tm 2.1 È™i a fost organizat de Teo È™i Andra care au adus împreună vreo 20 de omuleÈ›i, pentru a povesti despre Instagram din perspectiva blogger-ului, a PR-ului È™i a fotografului. Iar dacă veÈ›i vedea că al meu cont de Instagram o ia razna, înseamnă că încerc - pe principiul trial & error, sfaturile de la meeting. 


ÃŽn sfera de beauty - luna mai pare sa fie atât o lună a lansărilor, cât È™i a cumpărăturilor sau surprizelor. 
Din București, mai exact de la Julie, a ajuns la mine un colet cu bunătăți de la The Ordinary de care eram tare curioasă. În cutiuță am găsit și o surpriză: mini balsamurile de buze Kiss Me de la Sephora, iar pe cel roz l-am pus deja în folosință.


De la Bioderma a ajuns la mine o lansare nou-nouță din gama Sebium: un produs destinat tenului gras, acneic - care doreÈ™te atât să trateze cât È™i să camufleze imperfecÈ›iunile tenului. Promite ca în timp să regleze secreÈ›ia de sebum È™i să ne scape de coÈ™uri È™i puncte negre. 

Având ten mixt, chiar uÈ™or uscat, eu nu simt nevoia aplicării acestui produs, motiv pentru care el va merge către una dintre voi - care îmi comentaÈ›i la această postare - pentru a fi testat. 


De la Paula's Choice a ajuns la mine un exfoliant BHA - mai exact loțiunea 1% BHA din gama Calm. Îl folosesc de peste 2 săptămâni și pot spune cu mâna pe inimă ca este singurul produs de gen pe care îl tolerez atât de bine. Peste vreo lună-două de folosire voi reveni și cu un review detaliat despre modul în care funcționează pe tenul meu.


O lansare nouă vine È™i de la Ivatherm - care aduce pe piață noile serveÈ›ele demachiante cu apă termală. Acestea mai conÈ›in È™i extract de iederă, panthenol È™i vitamina E. Și deÈ™i eu prefer întotdeauna un balsam demachiant sau un gel, mi se pare ideal atunci când merg la sală sau în vacanță, să am la mine produse cât mai uÈ™or de folosit È™i mai igienice. 

ÃŽn acelaÈ™i colet am găsit È™i o apă termală Ivatherm - pe care eu o ador È™i o folosesc cu fiecare ocazie (fie că e vorba de răcorire, de umezirea tenului înainte să aplic Acid Hyaluronic sau doar de.. placere). 
Crema Tolerskin este È™i ea nelipsită din dulapul meu e cosmetice, iar dacă nu È™tiÈ›i prea multe despre ea, vă las un link cu review-ul meu. 


Elmiplant mai are o lansare nouă È™i cât se poate de interesantă - o gamă de produse pentru protecÈ›ia solară, disponibilă exlusiv în farmacii. Se numeÈ™te Elmiplant Care Lab SUN È™i eu promit să merg în căutarea ei, pentru a vedea spre ce este vorba. 

Nu aș intra încă în detalii la partea de cumpărături - pentru că încă aștept câteva colete. Am îndrăznit să pun o comandă pe iHerb - de care nu mă mai atinsesem de când au început comenzile să ajungă la Poșta Vamală.
Dar revin cu un haul imediat ce totul ajunge la destinaÈ›ie. 



ÃŽntre timp, nu uitaÈ›i de concursul care se desfășoară pe blog. Am un premiu Andalou care aÈ™teaptă să ajungă la una dintre voi. Iar dacă sunteÈ›i de părere că produsul de la Bioderma vi s-ar potrivi mai mult, nu uitaÈ›i să îmi scrieÈ›i mai jos. 
Share:

1 comment :

  1. Neaparat vreau si eu sa vad Wonder Women, mai ales ca trailerul a fost tare misto.Astept impresii de la To eu am un singur produs dar este super a meritat fiecare banut

    ReplyDelete

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes