Dezamăgiri - 5 produse care nu mi s-au potrivit

Pentru că nu se poate ca toate produsele pe care le încercăm să ne fie pe plac, uneori ele ajung la coșul de gunoi înainte de vreme. Asta nu înseamnă neapărat că toate sunt produse proaste, ci doar că ele nu s-au potrivit neapărat tipului meu de ten, sau nu s-au pliat pe modul meu de viață și cerințele cu care el vine la pachet. Bineînțeles, nu toate produsele au o scuză - iar cele de make-up stau cel mai prost la acest capitol.





Pe partea de make-up, întâmplarea face să fie ambele produse de la același brand: ModelCo. Despre fardul cremă EyeLites v-am spus câte ceva atunci când am primit cutia de la LookFantastic care îl conținea. După două purtări (nu am rezistat mai mult) mi-am dat seama că în ciuda faptului că nuanța este absolut superbă, produsul nu este nici pe departe unul pe care să te poți baza. 

După ce se usucă complet, la cea mai mică frecare sau la căldură - culoare se desprinde în bucăți de pe pleoape. Am încercat aplicare fară, cât și împreună cu o bază de machiaj, iar rezultatul a fost același. Prețul întreg, de 19$ este cât se poate de nejustificat, iar rezultate asemănătoare, dar mai durabile pe pleoape, am obținut cu Color Tattoo de la Maybelline.


Gloss-ul ModelCo în colaborare cu modelul Hailey Baldwin este o altă mare dezamăgire pentru mine. Culoarea este extrem de faină, mirosul absolut delicios - și tocmai când eram pe punctul de a zice "hop, uite un nude care mi-ar plăcea" mi-am dat seama că la aplicare este extrem de patchy. 

Am încercat mai multe tipuri de aplicare: strat mai subțire, mai gros, 2 straturi, suprapunere peste un creion într-o culoare asemănătoare. Singura variantă acceptabilă mi se parea cea în care glossul este aplicat peste un alt strat de produs, în nuanță opacă. 

Aplicat direct pe buze, culoarea se strânge în liniile fine și arată de-a dreptul dizgrațios. Prețul de 18$ mi se pare un fel de glumă nereușită. Eu aș recomanda oricând, glossurile de la Clarins (Lip Perfector) care sunt cam la același preț, dar care oferă o acoperire uniformă, în pofida formulei destul de transparente. 
Iar dacă nu țineți neapărat la aplicatorul de tip burețel, balsamurile tip baton Jelly Glow de la Pupa sunt absolut fenomentale (și costa 33 lei la preț întreg).


Pe parte de skincare m-am rezumat la produsele dedicate tenului. Primul este serumul Aqua Repair de la Skin Chemists care a ajuns la mine tot prin intermediul unui beautybox. Am văzut brandul și în Marionnaud de curând, dar nefiind tocmai încântată de produsul încercat, nu m-a tentat să investighez mai mult. 

Problema cea mare pe care am avut-o cu acest produs este existența parfumului în formulă, într-o cantitate enormă. Am impresia că aplic o cremă de corp ce vine în completarea unui parfum, nu un produs destinat îngrijirii tenului, motiv pentru care l-am dat la o parte după prima utilizare. Probabil că dezamăgirea majoră vine și din faptul că ambalajul și numele mă duceau cu gândul la un produs curat, aproape farmaceutic. 

Și deși sunt dispusă ocazional să folosesc și produse ce pot conține parfum (spre exemplu serumul Hydrabio de la Bioderma), acesta a fost mult prea mult pentru nările mele. L-am păstrat în ideea în care îl pot aplica pe mâini, pentru că aroma este într-adevăr foarte reușită.. pentru un parfum. 


Crema de ochi Icy Magic de la Polar este unul dintre acele produse pe care nu le consider proaste, ci doar nepotrivite tenului meu. M-a încântat mult ambalajul cu un aplicator tip sferă de metal și îl văd perfect pentru un produs ce l-aș folosi dimineața, pentru a mă trezi un pic și eventual a ajuta la diminuarea pungilor de sub ochi. 

Din păcate, formula este una mult prea light pentru tenul meu, pielea rămânând uscată și deshidratată. Așa că am pasat rapid produsul la o prietenă cu ten mai gras, sperând că se va înțelege ceva mai bine cu el. Dacă vă tentează, îmi amintesc că am vazut colecția Polar în Sephora
Eu mă voi întoarce probabil la crema de ochi Even Brighter de la Clinique - care a fost un fel de match made in heaven pentru mine. 


Masca Dual Cleanse de la GlamGlow a fost o achiziție de impuls, care mă așteptam să îmi curețe tenul într-un mod mai blând decât surata ei în ambalaj negru - daaaaar, efectele nu au fost nici pe departe cele așteptate. Mai exact, dincolo de exfolierea mecanică ce o poate face (și care pe mine nu mă va convinge în veci) nu am văzut nicio altă diferență. Iar prețul nu tocmai prietenos (65 lei varianta de 15 ml) nu o recomandă pentru o viitoare sesiune de cumpărături. 


Ultimul produs din acest articol este unul de la REN - produs pe care îmi dorisem mult să îl iubesc și să aibă rezultate bune. Eu am mai folosit produse REN din această gamă, iar masca cu acid glycolic a fost o adevărată reușită. 

Din păcate, serumul Wake Wonderful, care promite exfoliere ușoară și iluminare, mie mi-a adus doar mici coșulețe și piele iritată. Am insistat timp de vreo 2-3 luni, dar în final am decis să-l pasez Luciei, care s-a înțeles extrem de bine cu alte produse cu acid glycolic. 


Cam aceasta ar fi lista cu produsele nepotrivite din ultimele luni - și care sper să nu se extindă prea curând. 
Voi cu ce produse nu v-ați înțeles, sau care au fost complet altceva decât v-ați așteptat?
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes