Life lately - ianuarie 2018

Nu am mai povestit pe îndelete de peste o lună - lună care a prins și sărbătorile de iarnă, începutul de noul an și o mulțime de schimbări sau noutăți pe toate planurile. Voi povesti aici doar despre o parte din ele - în deosebi cele care intră la categoria "timp liber" și cosmeticele care au ajuns în ultimul timp la mine.


Am ajuns la Cinema City de 1 sau 2 ori (sesiunea care numai ce s-a terminat a avut grijă să mă țină ocupată cu altele) și am reușit să văd ultima parte din Maze Runner, un SF de acțiune care a reușit să mă țină în priză, chiar dacă uitasem între timp firul narativ din poveștile anterioare. Nu este un film fenomenal - poate datorită poveștii care în anumite părți îmi dă senzații adolescentine, dar dacă aveți chef de ceva entertaining, sau dacă ați văzut primele părți, merită o vizită la IMAX. Problemele pe care și le pune sunt mișto - și mi-ar plăcea eventual să văd și o ecranizare mai științifică pe subiect. Dar, mai simplu, dacă vreți să vedeți cu ce se mănâncă, aruncați un ochi peste trailerul de aici

Am reuÈ™it să ajung È™i la sezonul 4 din Black Mirror - un episod ici, unul colo, È™i este de departe serialul meu preferat din ultima perioadă. Fiind gândit ca o colecÈ›ie de short story-uri cu o bază comună (mediul digital) puteÈ›i să îl vedeÈ›i È™i la intervale mai mari de timp fără să afecteze modul în care înÈ›elegeÈ›i desfășurarea acÈ›iunii. 

Dincolo de filme - un ascpect nou în viaÈ›a mea îl constituie cursurile online: Pentru că mi se pare că facultatea (cu toÈ›i cei 6 ani ai ei) nu este nici pe departe îndeajuns pentru a trăi în realitatea de acum, încerc să plusez atunci când È™i unde pot cu informaÈ›ie complementară. Dacă vă atrage subiectul acesta daÈ›i-mi de È™tire È™i voi povesti mai pe larg, chiar dacă nu intră la tematica obiÈ™nuită a blogului. 


Și pentru că ajungem încet pe domenii ceva mai apropiate de textele obÈ™nuite, vreau să vă arăt cât de miÈ™to sunt detaliile de la produsele Jolidon. De când a trecut Black Friday-ul din noiembrie am mai pus ceva comenzi È™i nu mi s-a întămplat să mă dezamăgească nimic. Pregătesc momentan È™i un articol mai detaliat despre piesele lor, dar vroiam să vă anunÈ› că încă au reduceri de până la 70% pe site, iar piesele sunt absolut superbe. 

Eu încă mai am o mulÈ›ime în wishlist, dar încerc să mă È›in de cheltuieli prioritizate în luna februarie, aÈ™a că voi mai aÈ™tepta un pic până la următoarea comandă. 



Tot pe partea asta de fashion mă pot lăuda cu 2 achiziÈ›ii faine de la HM. Am luat 2 pulovere - unul alb-gri È™i unul caramel închis pe care le-am purtat aproape continuu de când au ajuns la mine. ÃŽncerc să-mi transform garderoba într-una minimalistă, unde fiecare piesă poate fi combinată cu cât mai multe altele È™i unde nuanÈ›ele È™i texturile să fie potrivite cu statura È™i coloritul meu. Sunt conÈ™tientă că mai e destul de mult de lucru - dar sper ca în termen de un an să reuÈ™esc să fac schimbările esenÈ›iale. 


Dacă mă urmăriÈ›i pe instagram (unde postez mult mai des) aÈ›i văzut deja È™i cadourile care au ajuns la mine în ultima perioadă. Chiar înainte de sărbători a ajuns la mine un MoÈ™ Crăciun cu cadouri faine de la CTHRU, BU, STR8 È™i Elmiplant. Gama Lime Magic m-a cucerit în primul rând prin culoare, iar apoi a ajuns rapid pe raftul de "luat în vacanță în țările calde".. sau măcar la mare. 

Despre BU vă voi povesti curând, imediat ce reuÈ™esc să termin partea fotografică pentru un articol pe care îl tot plănuiesc de mult - despre produse extrem de miÈ™to È™i cu preÈ›uri foarte bune. 


Despre Elmiplant sunt convinsă că v-am mai povestit - mai ales atunci când vă spuneam cum am început eu călătoria în lumea de skincare. Cremele lor au fost primele pe care le-am folosit È™i mi se par în continuare extrem de faine, uÈ™oare È™i eficiente pe parte de hidratare. Atât gama cu gutuie (cea din poza de mai sus) cât È™i cea cu flori de bumbac (cu capac roz) au fost nelipsite de pe noptiera mea ani întregi. 

Și deÈ™i am trecut încet, încet în zona produselor dermatocosmetice sau luxury, am decis să încep iar să o folosesc pe aceasta, să văd cum ne mai înÈ›elegem acum - la ani depărtare. Primele impresii sunt în continuare bune, aÈ™a că mă gândesc să vă povestesc mai în detaliu despre cremele lor imediat ce trece o perioadă minimă de testare. 


De la Andreea am primit un cadou crăciunesc extrem de fain, iar 2 dintre produse chiar erau trecute cu semn de prioritate pe wishlist-ul meu. Vorbesc aici de Ready, Set, Brow! de la Benefit È™i de nuanÈ›a Rosewood de la Clarins, ambele menÈ›ionate în articolul meu cu preferatele anului 2017

Pe parte de achiziÈ›ii, pot spune că mi-am făcut plinul. Am cumpărat cleansing balm-ul de la Pupa È™i TheBalm (pentru a oferi cât mai multe variante în articolul despre double cleansing care este acum în lucru) precum È™i HUDA Electric Obsessions - paletă care încă nu a ajuns la mine, dar vi-o arăt pe instagram imediat ce pun mâna pe ea. 


De pe SpaceNK am comandat È™i o pudră de la Hourglass pe care mi-o doream de mult - dar în variantă mini. Am luat varianta Dim Light în primul rând pentru a putea seta concealer-ul sub ochi, iar rezultatul pe care îl obÈ›in cu ea îmi place tare mult. 

Fardurile de tip stick de la Laura Mercier sunt È™i ele în variantă mini, dar le ador È™i mi-au deschis apetitul pentru mai multe. Fardurile cremă sunt în general preferatele mele datorită uÈ™urinÈ›ei de aplicare È™i efectului mult mai natural. Dacă sunteÈ›i curioase de modul în care arată puse în acÈ›iune - am aici un exemplu cu machiaj foarte natural. 


Ultimul, dar probabil cel mai dorit produs este rujul Volupte Shine de la YSL, în nuanÈ›a 47 - Beige Blouse. Este un nude uÈ™or rozaliu, superb, într-o formulă cremoasă, uÈ™or uleioasă care se aÈ™ază frumos È™i peste buzele mai uscate. Este un fel de frate mai pigmentat al Lip Perfector-ului de la Clarins È™i m-a convins imediat că mai vreau È™i alte nuanÈ›e. 

Am pus ochii pe nuanÈ›ele 11 È™i 9, dar cred că primul este discontinued pentru că nu reuÈ™esc să îl găsesc pe niciun site. Ar fi păcat, pentru că nuanÈ›a maronie este genială pentru orice ten cu subton cald. 

Mă opresc aici pe moment, dar dacă v-a atras atenția ceva anume din post nu ezitați să-mi spuneți în comentarii. M-ar ajuta mult în prioritizarea următoarelor articole. Până una-alta, vă doresc o zi frumoasă și să ne citim curând!
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes