Sweeteria - ce mănânc și nu are zahăr?

În urmă cu ceva vreme v-am arătat pe instagram că a ajuns la mine un colet cu bunătăți de bagat la stomac și vă promiteam câteva impresii și pe blog. Despre ce mănânc, sport și sănătate v-am mai povestit eu de-a lungul timpului, insitând mai ales pe faptul că încerc să scot zahărul din alimentație - dar iată că acum vin și cu câteva exmple de produse ce se pot lua direct de pe raft și care bifează această cerință a mea. 
Toate produsele sunt marca Sweeteria, companie cu care am mai cochetat eu de-a lungul timpului, tot datorită faptului că produsele sunt fără zahăr. 



Primele spre care am întins mâna au fost (deloc întâmplator) pliculețele de porridge "neața!" cu vanilie și fulgi de migdale. Vin în cutii cu 10 pliculețe și se pregătesc rapid: o cană, un plic, un pic de apă fiartă și gata micul dejun. 
Bineînțeles că între timp cutia s-a terminat, iar până să ajung să iau alta, eu am trecut deja la următoarele produse. 


Cerealele cu lapte au fost obsesia mea mult timp când eram la început de facultate (mai ales cele cu miere) dar în ultima perioadă le-am rărit tocmai din cauza aportului cam prea mare de zahar, care, combinat cu carbohidrații, face orice numai bine nu. 

Acum am început iar să le ronțăi (cu sau fără lapte) pe cele de porumb. Varianta de sfere cu cacao nu e neapărat prima mea alegere, nefiind fan al prafului de cacao - și în general a produselor ușor amărui, dar cum cunosc fani ai acestui produs, am zis că merită o mențiunie onorabilă. 



Napolitanele sunt de obicei "go to"-ul meu când simt nevoia de ceva dulce, dar nu vreau să mă simt vinovată 5 sau 10 minute mai târziu. Și ele vin tot la cutie de 10 (costa 30 lei/cutie) și sunt foarte ușor de împărțit. Dacă nu mă înșel, pe ele le-am văzut și în unele magazine DM, deci devin și mai accesibile.

Batoanele cu musli le arunc de obicei în ghiozdan și uit de ele o zi-două (de obicei zilele când pregătesc cu atenție ce iau cu mine sunt și cele în care reușesc să am mâncare împachetată). Le redescopăr de obicei în momentul acela în care simt că mor de foame, și îmi aduc aminte subit că paaaarcă am ascuns ceva într-un buzunar. Și uite așa ajung ele să fie gustarea care mă salvează de cornurile cu ciocolată din automatul de pe etaj. 



Prețul produselor este, într-adevăr, ceva mai mare decât al altor napolitane sau batoane din magazinele pe care le avem în preajmă, dar pentru un om ca mine, care ar vrea să aibă o dietă mai echilibrată și mai sănătoasă, varianta oferită de Sweeteria îmi rezolva problema rapid și fără stres. 
Ceea ce îmi amintește că vreau neapărat să recumpăr cutia de porridge. Pe voi va atrage ceva? 
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes