Life Lately - octombrie 2018

ÃŽnainte să reîncep cu articole tematice, vreau să vă fac un TLDR al ultimei luni.. pentru că s-au întâmplat tare multe lucruri, iar ele au schimbat un pic dinamica mea în social media, pe blog È™i chiar în viaÈ›a de zi cu zi. 
Sper ca lucrurile să reintre pe făgașul normal cât de curând, dar până una-alta, sa-i dăm drumul cu povești.



Primul lucru pe care îl am de zis e că m-am mutat la casă căsuță nouă. Asta a venit la pachet cu multe drumuri (Momax, IKEA din Budapesta - că e mai aproape, Jysk) È™i multe comenzi. 
Am văzut evenimentul ca fiind È™ansa mea de a transforma noul loc într-unul dintre acele "minimalist homes" unde lucrez cu nuanÈ›ele, materialele È™i formele simple care m-au atras dintotdeauna. BineînÈ›eles că înca nu este gata - È™i presimt că mai durează o perioadă pâna va ajunge la nivelul pe care mi-l imaginez, dar asta nu mă va împiedica să vă arăt ici-colo detalii din el. 



IKEA a fost destinaÈ›ia preferată pe parte de home shopping - È™i m-am încărcat de aici de prosoape, diverse accesorii de bucătărie, mobilier pentru baie etc. Minunățiile de recipiente pentru condimente au venit la set de 4 È™i au costat doar 5 lei/set. Am pus mâna È™i pe un catalog pe care îl tot răsfoiesc când am ceva timp liber. 

Am mers pe o variantă de culori cât mai neutre: alb, gri, negru È™i am ales să dau accente prin texturi È™i transparenÈ›e. Asta îmi permite să întroduc mult mai uÈ™or în context diverse obiecte È™i îmi dă impresia de mult mai multă ordine.. AÈ™a, că trec mai departe È™i vă arăt È™i o parte din achiziÈ›iile mele de la H&M Home, al 2-lea loc din lista mea de home deco. 



De pe site-ul H&M am tot cumpărat cănuÈ›e, farfurii, halate È™i multe altele de-a lungul timpului. Mi-am păstrat ideea cromatică (după cum se vede È™i în imagini) È™i am încercat să merg cât mai mult pe calitate. Am învățat să citesc mereu detaliile produselor È™i am ajuns să fac alegeri din ce în ce mai bune, atât pe parte de haine, cât È™i de alte produse textile/porÈ›elanuri. 
Un exemplu bun e halatul cu bumbac È™i caÈ™mir care era doar 160 lei pe site, dar imposibil de găsit în magazinele fizice. 




ÃŽn ultima perioadă am hotărât È™i că o garderobă mai calitativă este un aspect pe care aÈ™ vrea să mă concentrez, astfel că încerc să găsesc punctul de intersecÈ›ie între materiale calitative È™i preÈ› decent. Asta a însemnat colecÈ›ia premium de la H&M (din care am avut norocul să prind produse la preÈ› redus). Astfel, am pus rapid comandă pentru câteva tricouri din bumbac È™i mătase, un fular cu caÈ™mir È™i alte câteva obiecte din aceeaÈ™i categorie. 



După mai multe spălări încă arată impecabil - aÈ™a că m-au convins. Am pus ochii È™i pe alte piese (de la Mango sau Massimo), dar aÈ™tept perioada de reduceri. Sunt conÈ™tientă că nu sunt piese care să îndeplinească toate cerinÈ›ele de sustenabilitate, dar le percep oricum ca pe un pas înainte. 

Pe parte de lenjerie nu puteam să mă dezmit, aÈ™a că am făcut vreo 2 comenzi la Jolidon, de unde am comandat vreo 3 seturi din colecÈ›iile noi. Daphne e una dintre colecÈ›iile mele preferate (după Carmen de unde am adunat aproape toate piesele) - iar acum aÈ™tept cu nerăbdare colecÈ›iile din linia Clandestine. 
Știu că am promis un articol cu piesele pe care el am, dar încă nu am găsit modul perfect în care să vi le arăt cu adevărat (fără să fac pe modelul de lenjerie aici, pe blog).



Iar când finanÈ›ele îmi permit, încerc să investesc în cate-o piesă È™i mai faină, precum tricoul Duniei. Vă las È™i o poză cu el, pentru că este una din hainele cu care mă mândresc mult, cu fiecare ocazie pe care o am. 
Pe Dunia o găsiÈ›i pe facebook, sau pe la târgurile dedicate designerilor locali, aÈ™a că vă recomand să-i faceÈ›i o vizită. Fiecare tricou vine însoÈ›it de o carte... sau fiecare carte de un tricou. Totul depinde de cum vreÈ›i să vedeÈ›i lucrurile. 



Pentru că au apărut și câteva noutăți pe parte de beauty, trebuie neapărat să vă arat și ce a mai ajuns la mine în ultima perioadă. Prima a fost apa calmantă de la Bioderma, din gama Hydrabio. Vine la tub de 300 ml (deci mă va ține o perioadă lungă) și face echipă bună cu Essence-ul de la Hada Labo cu acid hialuronic. Eu o folosesc cel puțin o dată/zi și, alăturată unui umectant are rezultate extrem de faine.
Mi-aÈ™ dori să fie disponibilă È™i într-un gramaj mai mic (să mă pot baza pe ea È™i în deplasări), dar altă hibă nu reuÈ™esc să îi găsesc. 




A doua surpriză a venit de la Institut Esthederm, care mi-a pus la dispoziÈ›ie un kit de miniaturi care formează o rutină completă. Ele au ajuns rapid în ghiozdanul pentru mers la sală È™i so far, so good. 
Va urma È™i un review mai detaliat în curând, dar ca primă impresie, apa celulară È™i crema de față sunt suficiente pentru ce simt că am nevoie după 1-2 ore de efort È™i un duÈ™ fierbinte. 




Ultimul colet ajuns la mine ascunde bunătăți de-ale gurii, trimise de cei de la Sweeteria. Niciun produs nu are zahar, dar sunt destul de dulci pentru a satisface orice sweet munch. Pe mine m-au cucerit deja pliculețele de porridge (pe care le-ați tot văzut pe instagram-ul meu) și batoanele de musli, dar abia aștept să încerc și restul produselor.

Nu intru în mai multe detalii, pentru că presimt că vă voi arăta mai multe imagini È™i vă voi povesti despre ele în story-uri, unde piticii de pe creier nu sunt atât de stricÈ›i cu lumina în care fac fotografii. 

Nu intru în mai multe detalii - nu de alta, dar ar fi cazul să mă întorc la cititul pentru diplomă, să fiu sigură că acest ultim an de școală nu-mi pune mai multe piedici decât este nevoie. Până la următorul articol, ne vedem pe insta ;)
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes