Natural & Cat-Eye - look-ul meu obișnuit

Make-up-ul nu este neapărat punctul meu forte, deși colecția de rujuri pe care v-am arătat-o aici ar putea spune altceva. Acesta este și motivul pentru care nu au apărut până acum pe blog articole în care să vă prezint diverse look-uri, sau unde să vă arăt în detaliu ce și cum folosesc. 
Aș adăuga la asta și frica mea de a sta în fața camerei (cine este cu adevărat mulțumit de cum arată în orice fotogafie?) dar, am hotărât că ar fi momentul să îmi ies din zona de confort și să vă arăt un look simplu, folost de mine atunci când am 10-15 minute la dispoziție. 


Vă arăt nu cel mai simplu tip de make-up pe care îl fac (și care conține doar concealer, mascara de sprancene și un ruj sheer) ci varianta mai complexă unde încerc să obțin un look natural, dar perfecționat și scos din anonimat de prezența tușului. 


Nu folosesc un primer, dar am mereu grijă ca produsele de skincare aplicate anterior să se înțeleagă bine cu fondul de ten. De cele mai multe ori folosesc Miracle Air de Teint (Lancome) - un fond de ten foarte ușor, care oferă o acoperire mică, dar care uniformizează foarte bine nuanța tenului. Eu am nuanța 010 Beige Porcelaine care imi este doar o idee prea închisă, dar acest aspect nu este vizibil pe ten atunci când aplic un singur strat. 

Folosesc de obicei degetele pentru aplicare, sau eventual o pensulă de buffing. Aplic apoi un pic de Coconut milk mist de la Too Cool For School (fondul de ten are alcool în compoziție, așa că mizez pe mist-uri hidratante). 
Dacă vă întrebați cum de accept ceva cu alcool - răspunsul este simplu: mi-am dosit un fond de ten extrem de lejer și invizibil și am considerat că straturile de skincare aplicate anterior (toner, essence, serum, cremă și SPF) ajută la contracararea efectelor negative ale alcoolului. 


Pentru liner, mizez pe preferatul meu: Grandiose, tot marca Lancome. Este extrem de pigmentat, opac, iar aplicatorul este extrem de ușor de utilizat. Poate fi folosit drept sau la unghi, iar "pensula" permite trasarea unor linii foarte fine. Rezistă perfect de-a lungul întregii zile, chiar și dacă sar peste aplicarea unei baze de machiaj. 

Pentru sprâncene folosesc de obicei Goof Proof de la Benefit în nuanța 6. Probabil că m-aș împăca mai bine cu nuanța 4 sau 5, dar având în vedere că nu conturez sprâncenele, ci doar le umplu, nu mă deranjază. 
Pentru fixare folosesc "Ready, set, brow!" - actualul "24-hour brow setter" tot de la Benefit. Este de departe cel mai bun mascara de fixare încercat vreodată de mine - așa că am ajuns deja la cel de-al 3-lea tub. 


Pentru mascara, ondulatorul de gene de la Sephora (cadoul de care Andreea a fost vinovată) este cel care a făcut cu adevărat diferența. De când l-am încercat prima dată am decis că nu merită să mai aplic mascara fără să-l folosesc înainte, astfel că și-a primit un loc al său în trusa de make-up. 

Pe post de mascara pentru genele superioare folosesc momentan Better then Sex de la Too Faced (varianta waterproof), dar mi s-a întâmplat de mai multe ori să îl văd un pic întins sub ochi la final de zi, deci sunt în căutarea unei variante mai bune. 


Iluminatorul are un loc aparte în rutina mea. Folosesc de obicei Shimmering Skin Perfector de la Becca, în varianta lichidă. Am atât nuanța opal (folosită pe timpul verii) cât și moonstone care îi va lua locul în perioada iernii. 
Îmi place mult pentru că este destul de subtil și pare potrivit chiar și atunci când îmi lipseste fondul de ten, sau când nu aplic altceva pe față. 

Cred că m-am obișnuit atât de mult cu produsele lichide sau cremă, încât nu simt că mă voi muta spre cele pudră decât în cazul unei schimbări masive a tenului. 


Pentru buze am vrut să aleg un ruj nude, dar opac, așa că am scos la înaintare L'absolu de la Lancome în nuanța Suspense și Color Sensational de la Maybelline în nuanța Clay Crush. Mi se par 2 rujuri destul de similare (atât ca aplicare cât și ca nuanță), Maybelline fiind doar ușor mai închis în swatch, dar insesizabil la aplicarea pe buze. 

La final vă las și cu rezultatul - nu spectaculos, dar potrivit pentru aproape orice ocazie. În cazul în care vreți o variantă mai potrivită serii, eu aș miza pe schimbarea nuanței rujului (cu un burgundi poate?) și cred că ar fi suficient. 



Voi ce fel de make-up preferați să folosiți zi de zi? Și care sunt produsele la care nu ați renunța sub nicio formă?
Share:

1 comment :

  1. Tușul ăla arată așa de bine încât chiar l-aș cumpăra și eu, pare foarte intens se vede frumos aplicat. Iar rujul... 😍

    ReplyDelete

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes