Cum să avem grijă de noi - Healthy Planet Expo

De aproximativ 3 luni mă țin aproape cu sfințenie de mersul la sală. Cum? Am prins un abonament fain pentru fitness (Smartfit, mai veniti cu oferte bune toamna asta?) și am zis că ar fi momentul să mă pun pe treabă. Așa că îmi arunc ghiozdanul în spate de vreo 3-5 ori/săptămână și merg "să trag de fiare".
Mă ajută enorm pe parte de anduranță fizică (hehe, niciun stres să fac acum ture pe jos până la etajul 5) și mă calmează psihic - motiv pentru care, încet, încet, dorința mea de a fi mai fit s-a transformat într-un obicei de zi cu zi. 


Daaaaar, pentru că nu mă pot lăuda la toate aspectele cand vine vorba de a trăi sănătos, evident că o dau în bară (des) pe partea de mâncare. Caut rețete, încerc una-alta, dar de fiecare dată când se anunță un pic de stres la orizont, cad iar în obiceiurile vechi (și nesănătoase). 

Nu știu ce vă ajută pe voi în situațiile de gen (mi-ar plăcea să aflu în comentarii) - dar eu caut motivație în grupul de oameni din jurul meu, la evenimente faine sau workshop-uri. Iar întâmplarea face ca la Muzeul Satului Bănățean, în Timișoara, să urmeze un eveniment care bifează toate cerințele: Healthy Planet Expo.


M-am uitat de curând peste programul oficial și am pus în calendar activitățile alese de mine: 
  • clasa de HIIT alături de echipa SmartFit (se putea să nu merg la sport?)
  • una dintre clasele de yoga 
  • atelierul de gătit raw vegan organizat de Anca Alina Ionescu 
Activități vor fi toată ziua - atât pentru adulți cât și pentru copii, iar cele 30 de standuri ale producătorilor ascund produse eco și fresh. Eu vreau neapărat să arunc un ochi peste tot ce ține de băgat la stomac (reminiscențe de când am descoperit Colțul Românesc, poate?) 
Am auzit că au dulciuri fără zahar - așa că nu e de ratat. 

N-am apucat să spun mai sus, dar toată treaba se întâmplă pe 9 septembrie (da, acum, duminică) între orele 10:00 și 21:00, iar biletul de acces este 10 lei (și acoperă toate activitățile din cadrul evenimentului). Dacă vă înscrieți înainte de eveniment aici, scăpați și cu biletul cadou și nu durează mai mult de 30 de secunde. 


Nu mai insist cu alte informații, dar sper sa dau de voi pe acolo. Iar dacă nu sunteți din Timișoara să ne vedem, mi-ar plăcea să povestim mai jos și despre cum aveți voi grijă de sănătate. Sau daca aveti tips-uri despre mancare, I'm your girl. 
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes