Summer Favorites - 2018

Am încercat să restrâng pe cât posibil lista de preferate din această vară, astfel încât să vă arăt doar produsele pe care le-am folosit constant, care s-au pliat perfect pe nevoile mele și nu concep să îmi lipsească din dulap. 
Nu sunt produse potrivite neapărat anotimului cald, ci care au răspuns schimbării tenului meu în această perioadă: asta se traduce prin ten mixt cu tendințe de îngrășare, mici imperfecțiuni și pori dilatați. Asta înseamnă că vor rămâne în rutina mea cel puțin până în momentul în care factorii externi îmi vor schimba iar comportamentul pielii. 



Începem cu preferatele de pe latura cosmetică - unele pe care le-ați mai văzut deja la mine în alte articole, iar altele - noutăți care m-au luat prin surprindere. 
După cum vă spuneam, rutina mea s-a simplificat mult, deci pot include toată zona de skincare (fără SPF-ul zilnic) în doar 4 produse. 




Pentru curățare m-am întors la Ivahidra+ de la Ivatherm, deja un clasic pentru mine. Are un ph aproape de 5, este blând cu tenul meu și curăță foarte bine orice urmă de balsam demachiant, ulei sau orice altceva mai am pe față. A intrat de mai multe ori în topuri de favorite, și a primit și un review mai pe larg, în articolul de aici

Costa 54/75 lei (în funcție de dimensiune) pe site-ul Ivaherm, dar au pomoții de 30% destul destul de des. În plus, la fiecare comandă se primesc 5 mostre gratuit. Iar dacă vă găbiți și aveți farmacia Tei pe aproape, acolo prețurile sunt între 37 și 52 lei.



Tonerul Skin Balancing a fost achiziționat de curând, la sfatul Simonei. M-am înțeles bine mult timp cu varianta de la Skin Recovery, dar mi se părea prea mult pentru vara asta - motiv pentru care am mers pe ceva destinat tenului mixt-gras. 
Produsul conține niacinamide, aspect care îi oferă un mare plus - acesta fiind activul meu preferat după retinol. 

Îmi hidratează tenul ușor, scăpându-mă de senzația de piele întinsă imediat după spălare, și se absoarbe în ten extrem de repede. Nu lasă deloc peliculă, așa că îl pot folosi fără probleme atât dimineața cât și seara. Singurul produs cu care nu s-a împăcat până acum este SPF-ul de la Elta MD - UV Clear 46 - care se scămoșază un pic, dar toate celelalte s-au așezat peste fără absolut nicio problema. 

Vine într-un tub de 190 ml care mie îmi ajunge câteva luni având în vedere că îl torn în palme și îl aplic direct pe piele, fără a folosi o cotonetă. Costa 112 lei și îl găsiți pe site-ul Paula's Choice



Crema de față lipsește cu desăvârșire, iar singura zonă în care am simțit nevoia de un plus de hidratare și emoliere este zona ochilor - unde vin cu 2 preferate. 
Advanced Night Repair de la Estee Lauder pe care am mai lăudat-o de curând pe blog. 
Are o textura asemanătoare mierii zaharisite, dar mult mai fină și hidratează foarte bine zona sensibilă a ochilor. Se absoare repede și nu lasă în urmă film gras sau uleios

Avocado Eye Treatment de la Kiehls, deși un produs cult, este o noutate pentru mine - una cu care nu mă așteptam deloc să mă înțeleg. Aplicat pe mână, mi-a adus aminte de o cremă extrem de uleioasă de la Mario Bădescu - ce mi-a displăcut mult. 
Daaaaaar, am hotărât să-o încerc și direct pe zona ochilor și am rămas suprinsă de cât de ușor a fost absorbită în piele (am aplicat prin tapotare ușoară) și cât de elastică și sănătoasă îmi era pielea și 8 ore mai târziu. A intrat rapid în rutina mea și o folosesc atât dimineața cât și seara, fie singură, fie împreună cu surata de la EL. 

Ambele vin în borcănele de 15 ml, iar prețurile sunt de 125 lei (Kiehls) și 313 lei (Estee Lauder). Vor fi recumpărate? Ambele. Cu siguranță. 




În zona de SPF - marea descoperire a verii pentru zona tenului a fost SVR Sun Secure Fluide 50+ din care am terminat deja 2 tuburi (folosite în paralel și cu alte produse). Îmi place mult că o pot aplica peste orice alt produs fără să se adune sau să scămoșeze, fiind în același timp și o bază faină pentru make-up

Rămâne ușor lucios tenul după aplicare, dar nimic ce nu dispare la o simplă tapotare cu un șervețel. Dacă vreau să aplic un fond de ten mai uscat pot sări lejer peste pasul acesta, iar tenul rămâne ok multe ore mai târziu.
Singura parte negativă pe care i-o găsesc este parfumul care s-ar putea sa fie prea dernajat pentru tenurile (sau nasurile) sensibile. 

Pentru corp nu am reușit să găsesc SPF-ul perfect (50+, nelipicios, fără white cast) dar m-am înțeles foarte bine cu uleiul Photoderm Bronz 30 de la Bioderma. Este, în mod evident, uleios, dar dacă îi dați 5-10 minute se absoarbe în piele. Nu lasă deloc peliculă lipicioasă - și m-a protejat foarte bine pe parcursul verii. 
Intenționez să-l folosesc și în restul anotimpurilor - pe post de cremă ulei de mâini când ies din casă. Îl prefer oricărei creme de corp testate până acum, dar asta se datorează fi faptului că eu oricând prefer o textură uleioasă în detrimentul uneia lipicioase. 




În zona de make-up am 2 favorite mari și late: iluminatorul Touche Eclat de la Yves Saint Laurent pe care l-am tot folosit în zona cearcănelor și a nasului pentru a ascunde un pic nuanțele roșii-maronii. 
Nu este un concealer, deci nu va acoperi cearcăne extrem de evidente, dar face o treabă fenomenală atunci când nu vrei să pui mai nimic pe față, și totuși să arăți mai odihnit. 

Și pentru că nu se putea să lipsească un ruj - Ecstasy Shine de la Giorgio Armani este ultima descoperire în materie de sheer lipsticks. Am folosit aproape zilnic nuanța 100 Smile - un nude rozaliu care îmi dă cu adevărat imaginea de "my lips but better". Se așază extrem de mișto - aș îndrăzni să zic că mai bine decat Volupte Shine de la YSL, nu se strânge deloc în liniile buzelor și lasă în urmă un ușor tint. 

Are o textură ușoară, asemănător lui Clarins Lip Perfector - varianta stick - dar ceva mai hidratant. Eu l-am prins la ofertă pe feeluniqe, și intenționez să stau cu ochii pe ei la următoarele reduceri, pentru că îmi doresc neapărat și nuanțele 101 și 200. 



În zona de non-cosmetice - m-am îndrăgosit de produsele de la Colțul Românesc. Dacă mă urmăriți pe insta, probabil ați văzut că am tot povestit de ei, am făcut unboxing-uri și multe, multe poze. 
La ei am găsit o mulțime de tipuri de miere care mi-au înlocuit complet zahărul brut în dietă. Le folosesc în sosuri și salate (miere cu ghimbir sau chimen), în clătite sau măciniș (cea cu cacao) sau pur și simplu în ceaiuri (miere cu cafea, cu scorțișoară etc.)
Cea mai iubită este mierea cu nucă și propolis din care am consumat deja 4-5 borcane (chiar nu mai îmi amintesc, dar e momentul să pun o nouă comandă). 

Am luat de la ei și alte produse de bucătăreală - prune uscate, uleiuri sau dulcețuri, dar mă gândesc să vă prezint mai pe larg în story-uri pe insta ce și cum folosesc. Până atunci, găsiți pe profilul meu și un highlight cu partea gastronomică, așa că aruncați un ochi acolo. 




Ultima preferată a verii ține de sport și se ascunde într-un card SmartFit. Merg la ei de aproape 3 luni și, deși nu am ajuns încă la forma fizică pe care mi-o doream, îmi dau seama că sunt pe drumul cel bun. 
Bonus, mă simt mult mai liniștită mental după fiecare ședință de fitness și parcă reușesc să-mi adun gândurile și să mă automotivez mai ușor. 

Intenționez să mă țin de bunul obicei și după începerea școlii, și eventual să updatez rezultatele mele într-un fel de jurnal. Deși nu intenționez să slăbesc, vreau să pot da o formă frumoasă și proporționată corpului, iar asta nu se întâmplă peste noapte nici atunci când nu ai kg de dat jos. Sunt tare curioasă de timeline-ul real al acestui challenge, așa că îl voi documenta cu grijă. 

Dacă vreți să vă povestesc mai multe despre oricare dintre subiectele/produsele atacate mai sus, dați-mi de știre în comentarii și voi avea grijă să le găsesc spațiu mai mare pe blog. 
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes