Coafuri pe perioada verii

Așa cum iarna nu-i ca vara, nici părul nostru nu arată la fel în fiecare anotimp. Și nu vorbesc aici doar de modul în care el reacționează la schimbarea de temperatură sau umiditate, ci și de modul în care îl aranjăm. 

Vreau să vă arăt azi câteva moduri care mi-au plăcut mie enorm și care sunt perfecte pentru vară. Eu am tot căutat moduri de a prinde părul în tot felulk de codițe, pentru că până în urmă cu cateva luni aveam pleată lungă, până la baza spatelui. Acum că am tăiat jumătate parcă e ceva mai ușor de lăsat liber sau eventual prins parțial. 

imagine preluată de pe www.nastygal.com.au
Vara asta am tins foarte mult spre părul în stil boho, pentru că mi se pare ușor de realizat și mai ales foarte ușor de purtat în oraș, la piscină sau la mare. Se potrivește atât cu materialele vaporoase cât și cu nuanțele și modelele de vară. 
O coafură simplă poate deveni specială doar prin schimbarea împletiturii sau adăugarea unui accesoriu interesant. 

imagini preluate de pe www.weddinginspirasi.com, www.indulgy.com, www.hellotobeauty.com
Acestea sunt câteva dintre imaginile care mi-au atras atenția pe pinterest și pe care intenționez să le încerc în vara asta. Pentru ca ele să arate bine, e importantă și textura părului. Pentru a ajunge la textura perfectă pentru acest tip de coafuri puteți să vă clătiți părul după spălare cu o linguriță rasă de bicarbonat de sodiu amestecat cu 1 litru de apă și.. Hello beach hair!

imagini preluate de pe www.wildheartcollective.com, www.hairstylesbeauty.tumblr.com, www.refinery29.com
Voi cum vă aranjați părul în perioada caldă? 
Follow my blog with Bloglovin
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes