Produse preferate - vara si toamna 2017

Un articol promis în urmă cu ceva vreme (mai exact la finalul anotimpului călduros) dar pe care l-am tot amânat, mai ales din cauza plecărilor repetate din țară își găsește într-un final momentul prielnic de apariție. 

V-am mai povestit și pe facebook că în ultima vară tenul meu și-a schimbat comportamentul, transformându-se dintr-un ten mixt - uscat și deshidratat într-unul mixt cu tendințe clare de îngrășare (până și în zona obrajilor). Singurul punct care a rămas constant este sensibilitatea lui la o multitudine de ingrediente: alcool, diverse parfumuri, exfoliante prea puternice etc. 
Același lucru se întâmplă și cu produsele de corp pe care le folosesc, sau cu parfumurile, motiv pentru care am considerat că articolul anual cu produsele preferate a devenit insuficient.


Încep cu produsele destinate îngrijirii corpului - iar aici tronează un brand pe care, până în urmă cu aproximativ un an, nu îl ridicasem deloc de pe raft. Nu știu să spun exact un motiv pentru asta - dar lipsa mea de curiozitate a venit și mi-a dat una peste cap. 
Parfumul cu Mosc Alb de la Tesori d'Oriente a fost un cadou de la Julie și m-a convins de la primele pufuri. Este super fresh și pot declara cu mâna pe inimă că a fost to go-ul meu pe perioada verii, când îmi doream ceva ușor iar parfumurile mele obișnuite nu făceau față.

Iar pentru că am făcut o adevărată pasiune pentru mirosul de mosc alb, am fugit repejor in-un hypermarket și am pus mână și pe gelul de duș din aceeași gamă - care nu m-a dezamăgit. 


Încă un produs descoperit recent și care a fost o adevărată revelație este anti-perspirantul  BU in action. Poate pentru că nu îmi amintesc să fi văzut reclame cu el din perioada în care încă aveam un TV - nu credeam că ar superior produselor ca Rexona sau Lady's Speed Stick care îmi păreau etalon pentru combaterea transpirației (probabil din cauza clipurilor cu femei active). 

Dar iată că am ajuns să îl încerc și în mai puțin de o săptămână a detronat tot ce folosisem anterior: este singurul produs de gen care nu mi-a lasat vreodată aspectul acela alb-pudrat pe piele care, nu știu cum face, dar apare exact când te grăbești și nu ai timp de încă un duș. Dacă folosiți anti-perspirante spray sigur știți la ce mă refer. 

Mi-a oferit și protecția de care am avut nevoie - bineînțeles, în limite realiste - pentru că nu am rămas păpușă neatinsă după o ședință de HIIT. Nu mai insist acum, dar sigur îl veți mai vedea la mine pe blog. 


Vă povesteam că și tenul meu s-a schimbat pe durata verii. Dacă adaug aici și faptul că am început să mă interesez din ce în ce mai mult de modul de îngrijire a tenului promovat de koreeni, iată că am ajuns să încerc un essence: Alegerea mea a fost Snail Bee High Content Essence de la Benton care are o textură parțial apoasă, parțial de gel.

Intră extrem de ușor în piele și pe mine m-a ajutat mult să mă țin departe de iritații provocate de caldură și exfolianți. Ba chiar, într-un moment în care din exces de zel am pus Retinol The Ordinary 1% pe ten și mi-am dezlipit pielea straturi-straturi a fost produsul care a reușit în 3-4 zile să mă readucă pe linia de plutire. 


Clementine + C Illuminating Toner de la Andalou a fost o altă curiozitate a mea din această vară. Îmi doream să introduc vitamina C cât mai mult în rutina pe care o am - așa că o variantă de produs care se absoarbe instant în piele și e ușor de aplicat (are pompiță tip spray) părea perfectă. 

L-am folosit cu succes atât dimineața cât și seara, pe ten, gât și decolteu. Are un miros citric, care mă binedispune din primul moment. Aplicarea e de vis: disperseaza un nor fin de produs și pot rezista foarte bine și fără să îl întind. Pielea se simte fresh, moale și cumva.. trezită. Cred că ar face o echipă perfectă cu crema Andalou din aceeași gamă (și pe care am iubit-o cu ardoare când o aveam în ambalaj travel). 

Nu are alcool sau parfumuri agresive, iar eu nu am avut nicio reacție negativă la lista de ingrediente. Contrar pozei, produsul e acum aproape de final - dar mă bucur să am pitită în dulap o sticlă de back-up. Este de găsit la Secom la pretul de 49 lei.


SPF-ul este subiectul care mă "arde" constant - iar vara aceasta a fost cu atât mai dificilă cu cât mi se părea că orice aș folosi, este mult prea emolient pentru mine. Am făcut o mulțime de experimente noi (Bioderma, Avene, Uriage, La Roche Posay etc.) și în final m-am oprit la 2 produse care merită titlul de preferate:

Anthelios XL Anti-Shine de la LRP cu 50+ SPF care îmi lasă pielea destul de matifiată încât să nu simt că se lipeste de mine fiecare fir de păr, dar care nu-mi usucă tenul la final de zi. Aplicarea este un pic mai problematică - fiind nevoie să întindeți produsul foarte foarte bine, pentru a vă feri de scămițe albe. 

Photoderm AKN Mat cu 30 SPF a fost alegerea mea în zilele în care indicele UV era mai scăzut. Se comportă similar cu surata menționată mai sus, minus problema aplicării. 

Aș mai fi pus pe lista și iubitul ABCDerm de la Bioderma, dar faptul că nu mai este disponibil în magazine mă reține din a-l recomanda în acest moment. 


Pe parte de curățare a tenului uleiul de la Atoderm a ramas în top: este eficient, delicat și nu mi-a creat niciun fel de problemă. Îl folosesc atât dimineața, cât și seara ca un al doilea pas de curățare. 
Am cumpărat de curând o butelcuță nouă și presimt că nu va fi ultima. 


Pentru că tot vorbeam de curățare, trebuie să menționez și balsamul demachiant cu mușețel de la The Body Shop pe care l-am folosit aproape constant ca prim pas de curățare pentru a da jos protecția solară încăpățânată (ex. SPF mineral) sau produsele de make-up de pe ten. 

Functionează foarte bine - asemănător iubitului meu Take The Day Off de la Clinique, dar lasă în urmă un strop de tentă uleioasă. Nimic deranjant pentru mine, mai ales că revin mereu cu uleiul Bioderma.

Mi se pare și că usucă un pic pielea (comparat tot cu Clinique) dar datorită schimbarilor prin care pielea mea a tot trecut, nu pot baga mâna în foc pentru asta. Mă gândesc să le mai testez o vreme în paralel, iar apoi să revin eventual cu un articol dedicat complet curățării tenului.

Pe parte de machiaj, am păstrat lucrurile cât mai simple: 4 produse mari și late care să mă ajute să par odihnită, cu buze vii și sprâncene dese. 
Touche eclat de la Yves Saint Laurent a fost folosit pe post de concealer cea mai mare parte a timpului. Fara bb cream sau fond de ten - mi-a dat un aspect puțintel mai odihnit, dar cât se poate de natural (da, da.. pistruii erau vizibili în continuare).

Becca Shimmering Skin Perfector și-a gasit locul pe pomeții mei când vroiam să atrag un pic de lumină (nu știu dacă ați observat, dar I'm a sucker for liquid/cream products)


Gimmie Brow de la Benefit și Matte Shaker-ul de la Lancome (nuanța magic orange) au fost acele 2 cele mai folosite produse. 
Shaker-ul este exact ce îmi doresc eu de la un ruj: între lichid și cremos, puternic pigmentat și lasă în urmă un stain extrem de fain. Nu ține pe buze o zi întreagă, dar se șterge frumos, fără linii de demarcație. 

Rimelul de Gimmie Brow este cea mai simplă variantă să obțin sprâncene conturate, naturale și parcă o idee mai pline decât în mod normal. Singura problemă pe care o am cu produsul e că la un moment dat m-am trezit cu un mic gol în sprânceana care, în final a dispărut după ce am încetat folosirea produsului. Coincidență sau nu, nu pot spune cu siguranță. Voi face un test în perioada următoare, când sprâncenele mele se vor întoarce la forma lor inițială. 

Aici opresc și articolul care a ieșit ceva mai lunguț decât îmi doream, dar în care vroiam neapărat să vă menționez una-alta despre produse. Voi ce produse ați schimbat, acum că toamna și-a intrat în drepturi?
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes