ACM Sensitelial - Evenimentul și primele impresii

Vă povesteam într-unul dintre articolele trecută că urmează să merg la un eveniment al cărui subiect principal este unul tare drag mie: protecția solară. 
Dacă mă citiți de mai multă vreme, probabil că ați dat deja peste măcar unul dintre articolele mele în care povestesc despre SPF, despre cum nu avem voie să ieșim din casă fără să ne protejăm de ultraiolete, despre topurile mele de produse dedicate protecției solare.. și tot așa. 



Ei bine, încă simt că nu v-am povestit destule, așa că mai completez cu câteva informații despre o gamă nouă pentru mine, dar ale cărei prime impresii m-au făcut să o introduc rapid în rutină. 

Iată că într-un final de weekend capricios m-am întâlnit cu o gașcă faină de bloggerițe la pensiunea Andronic pentru un eveniment organizat cu ajutorul Magnifique Skin
Alexandra, reprezentat al companiei a fost tare drăguță și ne-a prezentat vedetele evenimentului - aka produsele care au ajuns în bagajele de vacanță a cel puțin jumătate dintre participante - gama ACM Sensitelial.


Toate cele 3 produse prezente (dintr-o gama de 4) sunt dedicate pielii sensibile, ușor iritabile.
Două dintre produse sunt dedicate tenului - crema fiind recomandată tenului uscat (și va intra probabil în rutina mea în momentul în care vor scădea temeraturile), iar gelul tenului gras sau mixt. Spray-ul poate fi folosit pe întregul corp și este recomandat și copiilor. 


Ambele produse pentru ten vin într-un ambalaj sigilat (nu doar în cutie de carton, spre marea mea fericire) și conțin câte 40 ml de produs. Astea înseamnând că un tub ajunge pentru un pic peste o lună de protecție - la o aplicare corectă de 1.25 ml pe ten.
Bineînțeles, cantitatea depinde de dimensiunea feței, daaaar este bine de știut cam pe unde are trebui să ne învârtim. 
Produsele sunt fotostabile și rezistente la apă - ceea ce înseamnă că reaplicarea nu este necesară mai devreme de 2 ore, în condiții normale (chiar și când transpirăm, dacă nu ștergem mecanic produsul de pe ten). 

Ambele oferă atât protecție UVA cât și UVB cu un factor de 50+. Plus-ul vine de la faptul că uneori se întâmplă ca în urma testelor să se observe faptul că protecția este mai mare decât baremul la care ar trebui să se supună un produs cu SPF 50, dar, cum legislația europeană nu permite folosirea unor numere mai mari, se apelează la acest mic artificiu. 


Singurul ingredient care ar putea ridica probleme este alcool-ul, care este prezent DOAR în varianta gel (de unde și textura ceva mai light), dar apariția lui după jumătatea listei mă face să văd "problema" ceva mai relaxat. Eu nu l-am simțit deloc - nu mi-a deshidratat pielea și nici nu a iritat-o în vreun fel, motiv pentru care tind să cred că este într-o cantitate infimă. 

Veți vedea că între cremă și gel există o diferență evidentă de textură și culoare: gelul este gălbui și mai dens, pe când crema este albă și ușor lichidă.


Vă spuneam că spray-ul poate fi utilizat și de către copii, motiv pentru care nu găsim în lista de ingrediente alcool, parfum sau parbeni. Lipsa parfumului este evidentă și în mirosul produsului (nici plăcut, nici deranjant) care rămâne pe piele în primele minute ce urmează aplicării. 

Eu l-am tot aplicat pe corp în ultimele zile și cam astea ar fi primele impresii
- nu lasă film alb
- se absoarbe cel mai repede dintre toate cele 3 produse
- poate da impresia de "tacky" în primele secunde, dar senzația dispare rapid 
- nu am văzut să se adune de-a lungul zilei în foldurile încheieturilor deci primește bile în plus la partea estetică
- nu m-a prins soarele deloc

În acest moment spray-ul este de departe preferatul meu - poate și pentru că mi se pare extrem de greu să găsesc un produs dedicat corpului care să fie plăcut la aplicare - dar urmează să revin cu detalii (sau eventual o comparație) după o folosire mai îndelungată. 



Și pentru că a fost un eveniment cu și despre protecției solară vă las și o poză de final - în care se vede ce față de copil fericit aveam când mi-am dat seama ca Sensitelial Spray Solaire are toate șansele să devină salvarea mea de dimineață. 

Nu de alta, dar la ora 9 sunt mereu pe fugă, soarele e deja sus și arde, eu port haine care arată destulă piele.. piele pe care nu o vreau nici îmbătrânită, nici colorată. 

PS. Produsele ACM sunt reduse în acest moment la Farmacia Tei și au prețuri tare bune.


Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes