Life Lately - aprilie - iunie 2018

Ultimul "Life lately" l-am scris în martie, iar de atunci s-au întâmplat atât de multe lucruri, încât un update este mai mult decât necesar. Vă povestesc (fără să insist) despre evenimente, produse, filme și cumpărături, iar dacă vă atrage în mod deosebit unul dintre subiecte, promit să detaliez într-un articol exclusiv. 


Despre Beauty Bloggers Meeting Timișoara v-am povestit deja, am făcut și HAUL și am început testările de produse. Nu vă mai spun decât să stați cu ochii pe facebook pentru că au început concursurile și surprizele pentru voi

Un alt eveniment, poate atipic pentru mine, la care am ajuns este Opera Fashion Fair. Deși fashion-ul este un domeniu în care nu m-am expus foarte mult, nu pot să neg fascinația mea pentru el. Iar cu ocazia asta am avut șansa de a vedea colecții noi ale unor designeri locali sau naționali și mi-am dat seama cât de mare este potențialul. 


Am văzut piese faine atât pentru publicul feminin (Roxi's Fine Cut m-a cucerit complet) dar și pentru cel masculin (Louis Purple și Ganza). Au fost, bineînțeles și alte colecții reușite, dar laud ce mi-a atras cel mai mult atenția, nu? 
Eu m-am dus acolo toată galbenă (inclusiv machiajul) și am accesorizat totul cu un clutch albastru de la Kapa Center (poate mai am mult de învățat pe nișa de fashion, eh?)

Chiar ieri, pe seară, am ajuns și la Cinema City unde am văzut the Ant-Man and the Wasp în sala IMAX. I'm a sucker pentru producțiile MARVEL, așa că m-am bucurat și de ecranizarea asta. Este ceva mai amuzant decât te-ai aștepta de la un film cu super eroi, dar daca aveți chef de acțiune și o porție bună de râs, recomand să aruncați un ochi
Acum mă pregătesc pentru un alt event mișto, dar mai multe detalii vor apărea duminică, pe insta


Și pentru că am făcut un fast-forward printre evenimente, iată că am ajuns și la zona de produse. Prima surpriză a venit de la Infinite Love care mi-a mărit colecția de parfumuri cu o aromă nouă, de vară, care aduce mult a J'adore de la Dior. Îmi place mult mirosul, iar rezistența pe piele este medie (undeva la aproximativ 6 ore) 


De la Bioderma au ajuns la mine 2 colete: primul ascundea micelarea mea preferată în format mare și un set de dischete demachiante pe care sigur le voi arunca în bagajul de călătorii. Nici nu mai știu al câtelea bidonaș de acest tip este, dar vă pot spune că în ultimii 3 ani nu am folosit niciun fel de altă micelară (singura excepție fiind Hydrabio, și ea tot de la Bioderma). 


Următorul colet a fost unul de vară - un produs de protecție solară ascuns în geanta de plajă (sau ștrand) pentru că niciodată nu uităm de aplicarea SPF-ului, daaaa? Mai ales că în perioada asta dezgolim și mai multă piele. Eu nu am fost încă la mare, dar am în plan să ajung vara asta, abia aștept să văd cum se comportă. 



Ultimul colet a fost unul dulce-dulce și a venit de la Colțul Românesc. Am reușit, cu ocazia asta, să încerc o mulțime de combinații noi cu miere și bineînțeles că m-au cucerit. Iar ca dovadă stă faptul că deja am pus o comandă pentru a-mi reface stocul de miere cu nucă (de-li-cioa-săăă!) și pentru a încerca și mierea cu ghimbir. 
Mi-ați spus pe facebook că vă interesează detalii, așa că promit să revin și cu un articol în care să vă povestesc de ei mai pe larg. Ah, iar dacă sunteți în Timișoara, le puteți gusta produsele la Reciproc.

Update: câteva ore mai târziu deja am dat gata aproape jumătate de borcan de miere cu nucă și propolis. Cred că e preferata mea!



Și pentru că vorbeam de cumpărături, în ultima perioadă am ajuns prin Sephora (și nu am plecat cu mâna goală), am pus comenzi de haine și încălțăminte: rochițe colorate de la Mohito, pantaloni office de la Mango și câteva piese diverse de la H&M. Sandalele sunt de la Giulio și mi-au deschis apetitul pentru mai multe modele. 
Daca vreți să vă arăt mai în detaliu toate produsele achiziționate în ultima perioadă, dați-mi de știre și mă supun!
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes