Beauty Bloggers Meeting Timișoara - Summer Edition 2018

După o mică perioadă de absență (motivată) iată că m-am întors pe blog. Dacă mă urmăriți pe instagram și pe facebook, probabil știți deja că în ultimele săptămâni am fost ocupată cu cea de-a IV-a ediție a Beauty Bloggers Meeting Timișoara, eveniment care pare că tot crește în fiecare an. 


Am planificat un Garden Party într-o locație extrem de faină din Timișoara - Garden House - și ne-am pregătit pentru stat în natură, fotografii pe iarbă, spațiu mult de mișcare, prăjiturele și pisici. 
Ei bine, cum socolteala de-acasă nu este totuna cu ce se întâmplă în târg, exact în ziua evenimentului cerul s-a umplut de nori iar Timișoara a trăi vreo 12 ore de ploaie și tunete. Spre fericirea noastră am putut să ne adăpostim într-unul dintre apartamentele extrem de cozy și faine din curtea Garden House, și ne-am continuat evenimentul acolo, mai la înghesuială, dar cu multă voie bună.

Studio Apartment la Garden House. Îi găsiți pe Airbnb si Booking
Anul trecut am început transformarea evenimentului într-unul cu valențe educaționale - și pentru că am considerat extrem de important să creștem frumos și organic counitatea bloggerilor de beauty din zonă, am adus și de data aceasta omuleți bine intenționați care să ne povestească din experiența lor de PR (mulțumim Nadina, chiar ai punctat niște aspecte foarte importante), blogging, skincare și nu numai. 

Spre fericirea noastră, Corina Allan devine o prezența constantă în cadrul evenimentului și  mereu ne bucurăm să aflăm câte ceva nou: cum să faci research corect pentru un articol, de ce e important SPF-ul, mituri din industria de beauty etc. 
De fapt, abia aștept să împărtășesc câteva cu voi, și sper să le înclud cât de curând într-un articol foarte hands on - unde sa povestim atât principii, cât și produse. 


Printre bloggerițe, pe lângă fetele pe care (sper) că le știți deja din anii trecuți (Lucia, colega mea pe parte de organizare și coordonare, Andreea Ș., Anca Laura, Simona, Anita și Andreea P) am reîntâlnit un chip nou - pe Larisa, omuleț fain venit tocmai de la Deva să ne cunoască mai bine și să petreacă o zi alături de noi. 

Am avut parte și de o extragere, sponsorizată de cei de la Rausch unde Anca a fost marea norocoasă, care a plecat acasă cu un coșuleț plin de produse
Am putut swatch-ui și noua gamă de rujuri metalice de la Cupio, iar dacă aruncați un ochi pe story-urile de pe instagram, sigur găsiți nuanțele. 

Îmi place să cred că fetele s-au simțit bine și s-au bucurat de discuții, limonada home-made și bunătățile de ronțăit trimise de prietenii noștri de la Solaris (cărora le mulțumim încă o dată pentru biscuiții și musliul sănătos). Nu de alta, dar sper să ne reunim curând, să punem la cale și cateva campanii în care să vă implicam pe voi, cei care ne citiți aici și care sunteți alături de noi. 


Sponsorii nu au lipsit, dimpotrivă, anul acesta s-au întrecut pe ei și ne-au trimis o mulțime de plăsuțe cu produse care mai de care mai potrivite vremii, mai diverse și mai tentante. Nu le voi detalia acum, pentru că s-ar lungi articolul mult mai mult decât îmi doresc, dar promit să vin în 3-4 zile cu un articol de tip Haul în care să vă arăt tot ce am primit, să vă spun câteva cuvinte despre produsele pe care le cunosc deja și să vă arăt și parte dintre produsele care urmează să ajungă la voi. 

Și pentru că tot vorbeam de produse care ajung la voi, alături de partenerii noștri de la Estee Lauder avem un giveaway foarte mișto, cu reguli simple: să ne urmăriți pe facebook pe noi (eu și Lucia) și pe cei de la Estee. Stați pe fază pentru că îi vom da drumul curând. 
Urmează și alte giveaway-uri alături de la Solaris, Wash&Go, Elmiplant, Maybelline, Garnier și nu numai, așa că fiți cu ochii pe noi. 


Gata, nu spun mai multe acum - doar mă laud cu o poză în fața ferestrei mari de la Garden House, când, alături de Andreea, încercam să calibrăm aparatele foto pentru noua lumină disponibilă. 

Vă las și alături de toți sponsorii noști care merită multe, multe mulțumiri, fiecare în parte ajutându-ne să vă transmitem vouă informații noi, reale și, cred eu, necesare. 

Cei de la Sarantis ne-au invitat în lumea lor fiindu-ne alături cu 8 branduri (unele noutăți și pentru noi): Antonio Banderas, B.U., Elmiplant, Pearl Drops, STR8, Tesori d'Oriente, Vidal și Wash&Go
Adda Shop ne-a adus mai aproape parfumurile franțuzești prin intermediul Fragonard și ne-a introdus produsele Elemis. Barza ne ajută să trecem peste probleme feminine, Benefit, Cupio, Pretty by Flormar, Marionnaud și Maybelline ne pun la dispoziție produse potrivite machiajului, iar Bioderma, Dove, Garnier, Green Lab, Le Petit Olivier, Pell Amar, Rausch, Secom, Triodeluxe și Paula's Choice au grija de pielea noastră. 


Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes