Electric Obsession - Huda Beauty Review

Paletele Huda Obsessions mi-au atras atenția din momentul în care le-am văzut pe rafturile din Sephora, iar după primul swatch am știut că trebuie să le iau (pe toate daca se poate!)
Colecția Obsessions a început cu 4 palete: Smokey, Electric, Warm Brown și Mauve, iar de curând i s-au alăturat înca 2: Coral și Gemstone (ultima fiind o colecție de farduri te tip pigment presat, cu efecte de folie metalică). 


Toate paletele din gama Obsessions sunt micuțe (cam cât o palmă mică) și ascund 9 culori cu texturi diferite și o oglindă. Spațiul este folosit foarte eficient, motiv pentru care nu mă pot plânge de cantitatea de fard primită în fiecare dintre palete (1.3g/culoare). Iar prețul de 135 lei, deși nu mic, mi se pare foarte ok pentru ceea ce oferă.

Eu am în acest moment Smokey și Electric și mi se pare că cele 2 împreună oferă cea mai mare versatilitate în folosire. 
Despre prima nu vă voi povesti în detaliu, dar vă las articolul Andreei, care m-a și convins să o cumpăr. Tot ce vreau să menționez este că probabil paleta asta e cea mai bună investiție în farduri pe care am făcut-o până în acest moment. 


Paleta Electric m-a atras în primul rând pentru că îmi doream o selecție de farduri în culori puternice, potrivite verii, care să îmi permită machiaje mai puțin obșnuite, dar pentru care să nu plătesc o avere (cum se întâmplă când ajungi să cumperi multe single-uri). 

Este o paletă care nu funcționează de sine stătătoare (decât eventual daca vă place să purtați machiaje care arată ca pete de culoare, fără tranziție sau gradiente naturale), dar care poate completa excelent o alta paletă cu nuanțe neutre. 

Conține 3 nuanțe metalice și 6 mate, iar aplicarea este un vis. Toate sunt extrem de pigmentate, iar nuanțele metalice alunecă extrem de ușor pe pleoape, fiind ceea ce majoritatea b/vloggerilor numesc "buttery".
Nuanțele mate sunt ceva mai prăfoase, dar extrem de pigmentate. Se blenduiesc ușor (mai ales dacă aveți grijă să lucrați peste o bază bună) iar intensitatea este incredibilă la nuanțele închise. 


Cele deschise se pot intensifica fie prin reaplicare, fie prin folosirea unui spray de fixare aplicat pe pensulă. Cele închise oferă din prima extrem de multă culoare, deci, dacă vreți ceva un pic mai subtil recomand să scuturați bine pensula înainte de folosire, sau eventual să o ștergeți pe mână. 

Așa cum era de așteptat, nuanțele metalice se aplică cel mai bine cu degetele (sau pensula umeda pentru efect de folie metalică), dar prind produs foarte ok și folosite cu o pensulă plată sau cu peri deși. La folosirea degetelor aveți grijă la presiunea de apăsare,nu de alta, dar fardurile sunt destul de moi și am văzut prea multe filmulețe cu swatch-uri în care acestea erau distruse de o apăsarea prea fermă. 


Singurul aspect pe care l-as avea de reproșat este lipsa unei nuanțe de verde crud (poate în locul rozului?) dar nu este nici pe departe o problemă majoră. 
All in all, paleta mi se pare absolut superbă, iar datorită dimensiunilor îmi e ușor să o arunc în ghiozdan alături de Smokey cand știu că voi avea nevoie de make-up. 

Următoarea pe lista mea e Warm Browns (cum să spui nu unei selecții de nuanțe tomnatice, superbe?) și promit că nu mă las până nu le iau măcar pe primele 4.
Am impresia că împreună oferă o selecție de culori atât de bună că pot renunța lejer la restul paletelor pe care le am acum (ok, poate nu și la Natural Mattes de la Too Faced).


Voi ați încercat fardurile Huda Beauty? Ce părere aveți de ele, saaaau, dacă nu, care dintre palete vă face cel mai mult cu ochiul?
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes