Fashion? Scurtă introducere în lumea mea.

Despre fashion am povestit prea puțin. Poate pentru că garderoba mea conținea în primul rând blugi, tricouri de ONG și pantofi sport. Sau poate pentru că nu vroiam să-mi arăt fața pe blog prea mult..
Dar, între timp, garderoba și gusturile mele s-au schimbat. La fel și necesitățile: am ajuns să mai am nevoie de o rochie de ocazie, haine mai office etc. De fapt, de vreo jumătate de an, tot încerc să-mi transform încet garderoba într-o pseudo-capsule, care să conțină tot ce am nevoie și unde să pot combina o piesă cu alta fără mare dificultate. 


Nu intru în detalii despre ce înseamna capsule wardrobe acum (dar puteți citi mai multe în articolul scris de Rox), dar vă pot spune că nu e atât de ușor pe cât pare. Fiind amatoare de cumpărături online, nu mereu reușesc să combin perfect piesele, datorită diferențelor de material, textură sau detaliilor pe care nu le deslușesc din poze. 
Astfel, ajunsul într-un magazin fizic redevine esențial, mai ales pentru hainele cu cerințe mai pretențioase: cele care urmează linia corpului, cele din materiale foarte (ne)elastice etc. 

Și pentru că anul acesta trebuie să ajung și la o întâlnire cât de cât oficială - cu colegii de liceu, povestiri, amintiri - iar rochița comandată online s-a dovedit a fi dispărut din stoc înainte de a ajunge la mine, mă văd în situația de a lua magazinele la picior, să găsesc ceva potrivit.

Și pentru că dincolo de Mall-uri încă există și alte spații comerciale demne de vizitat, simt nevoia să menționez o destinație pe care o frecventam în primii mei ani în Timișoara, dar de care am uitat încet, până de curând când, invitată fiind la un eveniment, am aruncat un ochi și prin magazine: Kapa Center.



Mi-am amintit ca și aici pot găsi lenjeria mea preferată (dacă nu ați apucat deja să citiți, aruncați un ochi peste articolul meu despre Jolidon), pantofi și sandale inclusiv în mărimile 33 și 34 și o mulțime de haine extrem de mișto. Rochiile de mai sus le-am ochit la ultimul eveniment "Glam Exclusive Party" by Kapa Center și m-au convins să programez și o vizită prin magazine în cautarea rochiei cocktail perfecte.

Până atunci mă laud cu pantaloni scurți, aproape eleganți, o cămașă și prietene faine de la care trebuie să mai "fur" informații despre cum să arăt mai prezentabil atunci când este cazul. 


Și până mai învăț una-alta, despre fashion, vă întreb pe voi: pe ce criterii vă alegeți hainele și de unde vă faceți cumpărăturile?

Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes