Rujurile mele preferate 2017/2018

De mult cochetez cu ideea de a face un articol în care să vă povestesc despre produsele mele de machiaj preferate, și cu ce altceva să încep dacă nu cu cele pe care le folosesc cel mai des, adică produse dedicate buzelor: ele nu-mi lipsesc niciodată, chiar dacă nu aplic pic de machiaj pe restul tenului. 




Am încercat să aleg exact produsele pe care le folosesc cel mai des, indiferent de anotimp și nu mică mi-a fost mirarea să observ că în ultimul an am schimbat complet atât nuanțele cele mai folosite, cât și texturile pe care le prefer. 

Nu am renunțat complet la rujurile mate în culori închise pe care le preferam în anii trecuți, dar, convinsă de Andreea, am dat o șansă nude-urilor și m-am îndrăgostit de cele hidratante, care aproape că mi-au înlocuit balsamul obișnuit de buze. 

Acum caut texturi cremoase, hidratante pentru rujurile în culori permisive, și texturi invizibile, aproape ca un stain mat și rezistent pentru culorile puternice sau închise. 


Clarins Lip Perfector a fost prima mea descoperire din categoria nude-urilor și poate fi ușor încadrat ca balsam de buze colorat. V-am povestit despre el în urmă cu ceva vreme, iar intre timp am terminat un tub și l-am început deja pe următorul. 

Rosewood este nuanța mea preferată - un bej maroniu foarte subtil care se vede foarte puțin pe buze, dar care le hidratează foarte bine. Nu îl pot lăuda pentru longevitate, dar nici nu mă aștept să facă față unei mese sau la mai mult de 3 ore de purtat. Prețul obișnuit este undeva la 70 de lei, dar îl găsiți deseori redus cu 20% în parfumerii. 


Volupte Shine în nuanța 47 (Beige Blouse) de la Yves Saint Laurent este prima mea investiție într-un nude luxury și nu o regret absolut deloc. Este un ruj care arată superb atât pe buze, cât și în ambalaj și îmi dă o stare de bine de fiecare dată când îl folosesc.

Nuanța mea este un nude rozaliu, extrem de cremos, care alunecă ușor pe buze și arată bine inclusiv în momentele în care buzele mele sunt uscate sau crăpate. Mirosul este un delicios, specific rujurilor YSL, iar prețul pe măsură: 163 lei. 

L'Oreal Color Riche Shine este dupe-ul perfect pentru rujul despre care numai ce v-am povestit, așa că am vrut neapărat să am cel puțin o nuanță. Din păcate, în România nu au adus toate nuanțele din colecție (au câteva nude-uri absolut fenomenale, iar aici au ajuns doar cele rozalii) - dar tot am cumpărat nuanța 643 Hot IRL - un maro cremos care îmi amintește de scorțișoară, alune și toamnă. 

Îl găsiți în majoritatea magazinelor (hipermarket-uri, dm-uri etc.) la prețuri între 35 și 60 de lei. Eu am pus deja ochii pe alte 2 nuanțe, dar încerc să nu mă las pradă tentației (încă).


Ultimul ruj cremos din selecție este Lancome - Shine Lover - în nuanța 286 Brun de Coquette. Aceasta sparge tărâmul nude-urilor obișnuite, dar nu este nici pe departe atât de puternică pe cât se vede în tub. 
Este foarte sheer, aproape uleioasă pe buze și dă o tentă maro-cărămizie extrem de mișto. Datorită ochilor, sprâncenelor și părului meu mai închis la culoare o pot purta aproape ca pe un nude mai închis, dar pe un ten cu detalii mai luminoase (păr blond, ochi albaștrii) probabil că ar face un contrast foarte mișto. 


Și acum, că am tot lăudat 4 rujuri cremoase, nu puteam să renunț complet la cele mate, în culori puternice. Aici conduce detașat Lancome cu Matte Shakerele sale, unde singura plângere pe care o am este că nu au adus toate nuanțele în Europa. 

Culorile sunt extrem de pigmentate (dar trebuie avut grija chiar să le amestecați bine) și se aplică extrem de ușor pe buze, oferind acoperire opacă de la primul strat. Fiind undeva între cremă și lichid permite o uscare facilă, iar finish-ul este mai aproape de stain decat de ruj lichid mat obișnuit. 

Aplicatorul, deși pare contraintuitiv, nu îngreunează aplicarea ci, dimpotrivă, ajută la distribuirea uniformă a culorii, absorbind produs acolo unde este nevoie. Nu mi s-a întâmplat nici să am probleme cu depășirea conturului buzelor și, deși nu are acel rezultat sharp precum YSL Tatouage, nu este cu nimic mai prejos de un aplicator obișnuit, ci chiar îl prefer altora.


Întâmplarea face ca din majoritatea rujurilor prezentate mai sus să am chiar mai multe nuanțe, motiv pentru care pot spune că pe parte de textură sau acoperire, calitățile sunt destul de constante de la o culoare la alta. 

YSL Volupte Shine au nude-uri rozalii extrem de frumoase, Clarins are produse sheer care arată bine pe buze (fără să se strângă sau se vadă patchy nuanța buzelor sub) iar Shakerele Lancome dau o textură extrem de naturală, dar în culori puternice.


Bineînțeles că în colecție mai am multe rujuri care îmi plac enorm (unele primite chiar de curând și care m-au câștigat complet), motiv pentru care probabil voi face la un moment dat și o prezentare a lor pe culori. Dar până atunci mi-ar plăcea să aflu care sunt rujurile voastre preferate și după ce caracteristici vă uitați de obicei. 
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes