Surprise Challenge Bloggers Meeting - ce s-a întâmplat?

Într-o dimineață de weekend, 4 fete au plecat din Timișoara spre Deva - mai exact Lucia s-a oferit să fie șoferul care ne duce la evenimentul Surprise Challenge Bloggers Meeting organizat de Anita la Deva. 
Prinsă fiind între predări, seminarii și job, m-am bucurat enorm să am un scurt moment de respiro, alături de omuleți cu aceleași hobby-uri ca ale mele. 


Ajunsă la Deva am descoperit-o și pe Adela, ființă frumoasă și extrem de plăcută - așa ca ziua părea deja să se transforme într-una faină. Am îmbrăcat rapid tricoul personalizat de la Ruvix care mă aștepta acolo și m-am pus pe povestit. 
Am schimbat păreri despre produse de make-up, accesorii, blogging sau fotografie. Mi-am dat seama ca eu și Adela avem același subton și nuanță a pielii, motiv pentru care acum am pe cine stalk-ui atunci când îmi doresc un nou fond de ten. 

Am povestit un pic și despre modul în care alegem produsele atunci când cumpărăm make-up sau skincare (dezbaterea drugstore vs luxury este mereu un subiect de interes pentru mine), iar apoi am avut șansa și să încerc câteva produse aduse de fete tocmai pentru a putea vedea și înțelege mai bine stilul fiecăreia: Alina a fost șeful aici, nu de alta dar avea cu ea întregul portfard adus din București. 



Am încercat și câteva produse Bioderma, eu bucurându-mă nespus că am reușit, într-un final, să încerc Tolerance+, o cremă care mi-a rămas în minte de când am văzut-o prima dată menționată de Julie. 

De la Adda Shop am mirosit un parfum foarte aproape de gustul meu: floral, condimentat și puternic: Emilie de la Fragonard. Celelalte produse primite au fost și ele subiect de discuție: măștile de la 7th Heaven sunt cunoscute de mine de ceva vreme, iar dischetele de la Family Care numai ce le-am desfăcut în urmă cu vreo 2 zile. 

Accesoriile sunt și ele la loc de cinste, iar oglinda din imagine a luat locul celei de la Zoeva pe măsuța mea de toaletă - nu de alta, dar este mult mai ușor de folosit și ocupă puțin spațiu. Din cate am înțeles, produsele se pot găsi în lanțurile mari de magazine, așa că aruncați un ochi prin Carrefour sau Auchan dacă vă tentează. 


Mâncarea din local a fost și ea absolut delicioasă, așa că dacă sunteți în Deva (sau planificați un drum pe acolo) recomand cu dragă inimă să vă luați prânzul la "La Taverna". 
Eu sigur mă mai opresc acolo - poate cu următoarea ocazie cu care vreau să-mi petrec câteva ore la Cetate, sau când se va mai întâmpla să le întâlnesc pe fete. 

Până atunci râmân cu amintiri faine și mă pregătesc de evenimentul care va avea loc în Timișoara la început de vară. Vă las cu o ultimă poză cu niște aranjamente florate (din hârtie!) absolut superbe din cadrul evenimentului și cu multe gânduri bune. 


Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes