Produse terminate - aprilie 2018

Vă povesteam acum mult timp (mai exact pe la începutul blogului) că rar vor apărea articole de tip "produse terminate" pe blog pentru că deseori arunc ambalajele imediat după golire și nu reușesc să pun cap la cap informații despre tot ce am folosit. 
Situația nu s-a schimbat nici acum cu mult, dar m-am gândit să încerc să păstrez și să scriu totuși despre unele produse care mi-au (dis)plăcut în mod deosebit, și pe care nu am apucat să le menționez cu altă ocazie. Motiv pentru care nu voi povesti aici despre geluri de dus, deodorante sau alte produse pe care "le mănânc pe pâine", dar sper să vă ajute informațiile despre cele care au fost în rutina mea o perioadă mai lungă. 


Revitalizing Supreme de la Estee Lauder stătea în sertarul meu de peste jumătate de an, când am decis că ar trebui să văd ce este cu ea. În ciuda faptului că este în borcănel (și mă știți că nu sunt fana a ambalajului) m-a cucerit de la prima aplicare. 

Are o textură de gel cremos, dens, dar se absoarbe imediat în piele și nu lasă niciun reziduu. Mirosul este plăcut, și nu mi-a iritat pielea absolut deloc: dimpotrivă, atunci când am avut probleme cu iritarea s-a comporat mai bine chiar decat dermatocosmeticele mele dedicate tenului intolerant. 

Am terminat până acum 2 miniaturi de 15 ml și vreo 4-5 miniaturi de 5ml (primite cadou la diverse seturi) de Revitalizing Supreme+ (sora mai nouă). 
Prețul nu este tocmai mic (undeva la 400 lei) dar găsiți în magazine diverse value sets unde este inclusă.


Capsulele Cellular Recovery de la Elemis le am dintr-un value set cumpărat de pe FeelUnique și mi-au adus aminte de ce e ideal să am și un produs uleios în rutină. Vin în 2 culori (roz pentru dimineață și verde pentru seară) și conțin un serum uleios ce s-a absorbit foarte repede în piele. 
Nu am avut probleme să-mi încarce porii, ci, dimpotrivă, tenul meu a arătat perfect hidratat și moale pe perioada utilizării. 

Le-aș recumpăra dacă prețul nu ar fi atât de prohibitiv (80 euro) așa că momentan sunt într-o perioadă de căutare a unui produs uleios, dar ușor, pe care să îl folosesc înainte de aplicarea cremei hidratante/cu spf. 


Resist Clear Skin Hydrator de la Paula's Choice este deja un produs cult. Am tot amânat folosirea lui pentru că mi se părea că nu se înțelege cu alte produse din rutină - până mi-am dat seamă că problema nu era la el. 

Este o cremă ușoară, gălbuie, se absoarbe repede și oferă hidratare foarte bună pentru un ten mixt. Eu am folosit-o cu succes peste acid hialuronic si sub SPF pe timp de zi. Fie că luați varianta mini sau cea full size, vine într-un ambalaj cu pompiță, ușor de folosit și dozat. Îl voi recumpăra în varianta mică probabil, pentru că mi se pare ideal de luat în călătorii, iar vara nu este deloc departe.


Și pentru că tot vorbeam de SPF mai devreme, trebuie să vă prezint o descoperire excelentă de anul trecut: Elmiplant Care Lab Sun. Eu am terminat crema de față cu protecție 50, care este un adevărat chilipr. 
Prețul este mic (eu am dat undeva în jur de 17 lei pe ea), protecția este bună, iar textura foarte ok. Rămâne într-adevăr puțin uleioasă pe ten, dar nimic extrem de deranjat. 

Eu am folosit-o cu succes atât pe față cât, mai ales, pe gât, piept sau mâini. Am înțeles că varianta cu SPF 30 are un finish și mai fain, motiv pentru care probabil o voi cumpăra pentru zilele mai înnorate. 


Cum nu puteam să vorbesc tot ce am încercat numai de bine, iată că am și un produs cu SPF care a fost o mare dezamăgire: CeraVe Lotion AM promite o protecție de 30 spf, dar în absolut fiecare situație în care am încercat să îl aplic pe ten am avut probleme cu scămoșarea. 
Am încercat atât peste rutina mea obișnuită, cât și pe tenul proaspăt curățat, iar rezultatul a fost același: scămițe pe claviculă, sub ochi, pe frunte etc. Posibil să funcționeze mai bine dacă aș fi aplicat o cantitate mai mică de produs, dar care ar mai fi fost sensul?

Motiv pentru care am abandonat produsul și am făcut cunoștință cu SRV Fluide despre care urmează să vă povestesc cu alta ocazie. 


Închei articolul cu 2 produse terminate dar care mi-au plăcut enorm (și pe care probabil le voi achiziționa cu prima ocazie). Primite în iarnă în urma unui Secret Santa, spuma de curățare și loțiunea cu acid hialuronic de la Hada Labo au intrat imediat în rutina mea. 

Spuma curăță extrem de blând, nu uscă pielea și a înlocuit aproape instant tot ce foloseam anterior. Partea stranie la ea a fost faptul că în urma curățării mereu aveam impresia că rămân cu un film ușor silicon pe față, dar am observat în timp că nu este de fapt niciun fel de reziduu, ci pur și simplu bariera de protecție a pielii este sănătoasă. 

Loțiunea cu acid hialuronic și arbutin de la Hada Labo este marea descoperire din ultimele luni. Are consisența unui toner și îmi ofera hidratarea necesară îndiferent de anotimp. Am aplicat-o mereu peste tenul umed (ca prim pas în rutină) în unu până la 3 straturi. 
Lasă un film un pic tacky, dar nimic ce nu poate fi rezolvat de următorul strat din rutină. Pentru mine a făcut pereche extrem de faină cu crema de la Estee Lauder de care vă povesteam la începutul articolului și m-a ajutat să-mi rezolv problemele cu iritațiile, iar apoi să le previn. 

Este clar pe lista de re-buy, dar pentru că sunt o leneșă drumul la poșta vamală nu este în plan, voi apela la a mea prietena care mă ajută de fiecare dată când am nevoie de produse asiatice. Vă las aici și un link, just in case vreți și voi să încercați minunile japoneze (care nici măcar nu au preț exagerat). 

Mă opresc aici cu poveștile, dar dacă vă plac genul acesta de articole nu ezitați să-mi spuneți și voi încerca să păstrez de-o parte tot ce mi se pare mie interesant. 
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes