HAUL Beauty Bloggers Meeting 2018 - partea a II-a

Datorită listei prea lungi, am împărțit articolul în care povestesc ce am primit în cadrul evenimentului Beauty Bloggers Meeting Timișoara în 2 părți. Dacă nu ați apucat-o s-o citiți pe prima, aruncați un ochi aici, iar dacă deja ați parcurs-o, sper să vă fi plăcut și să vă bucurați și de continuare. 


Încep cu câteva produse din portofoliul L'Oreal: mai exact apa miceală bifazică Garnier. Cunosc varianta roz (mult lăudată și iubită), dar aceasta este o noutate pentru mine. Fiind o avidă utilizatoare de uleiuri sau balsamuri demachiante, mie chiar îmi surâde ideea de produs bifazic (deci care conține și ulei și trebuie agitat înainte de folosire). Știu că scrie pe el că nu necesită clătire, dar eu continui orice demachiere cu un produs de curățare și nu voi renunța la acest obicei prea curând. 

De la Maybelline am găsit în punguță 2 rujuri mate, în nuanțele 392 și 978 - un nude deschis și un burgund. Nu am încercat încă această gamă, dar mi-am dat seama în ultima perioadă ca tind să folosesc din ce în ce mai des rujuri la tub în detrimetul celor lichide (excepție fac matte shakerele de la Lancome care sunt o cu totul altă poveste) așa că presimt că și acesta vor "intra în pâine" cât de curând. 

Seturi cu ambele tipuri de produse vor fi oferite în cadrul a 2 giveaway-uri, așa că stați cu ochii pe noi. 


Bioderma este un brand mereu alături de noi când vine vorba de îngrijirea pielii. Iar în zona de SPF sunt de departe preferații mei. De fapt, chiar în acest moment dețin și folosesc 4 produse (2 de corp și 2 pentru ten) de la ei. Cel primit în cadrul evenimentului este al 5-lea, și probabil va fi alegerea mea pentru zilele leneșe când mă asund la umbră lângă piscină.
Crema after-sun va deveni cel mai probabil folosită și cremă de corp de zi cu zi, nu doar pentru momentele când sunt la mare. În final, soarele arde peste tot, nu?

Titania ne-a oferit un set pentru îngrijirea picioarelor - la fix aș spune eu, acum când le etalăm din ce în ce mai mult în sandale sau pantofi cât mai decupați. Nu le-am încercat încă (mai am o săptămână de stat în priză cu școala) dar promit să-mi fac o rutină corporală de care să mă țin pe timpul verii și să revin cu impresii.


Adda Shop ne-au fost alături cu 2 branduri luxury, cu produse numai bune de aruncat în bagajul de călătorie. Parfumul Fragonard este sofisticat, Parizian, iar formatul mini îmi permite să îl car prin orice aeroport fără să-mi fac probleme cu depășirea cantității de lichid aprobate. 

Elemis este un alt brand tare drag mie. Cleanserul l-am mai avut și mi-a plăcut, așa că voi păstra varianta mini tot pentru călătorii. Tonerul este o noutate și pentru mine, dar cum promite calmarea tenului, am speranțe că îmi va fi potrivit. 


Și pentru că tot vorbeam de trave-size, portfardul Benefit vine și el la fix. Creionul de sprâncene GoofProof este în variantă mică (am în dulap și varianta full size, dar nu prea o car cu mine de frică să nu o rup în bagaj), bronzerul Hoola la fel și rujul They're Real tot travel size într-o nuanță zmeurie. De bronzer sunt extrem de curioasă, mai ales că pigmentația mea dă impresia ca nu am mai văzut soarele de un an (sub atâtea straturi de SPF nu e de mirare). 

Le Petit Olivier ne-a adus câte un săpun (care miroase de-li-cios) și un gel de dus. Îmi amintesc că am văzut produsele în Carrefour și am citit despre ele pe bloguri, dar nu le-am încercat până acum. Ca și primă impresie, simt că îmi transformă baia într-o cofetărie, iar eu, gurmandă fiind, nu pot decât să mă bucur. 


Triodeluxe are în primul rând grijă de părul meu. Și pentru că am hotărât de curând să îl cresc iarăși, încep să fiu mult mai atentă la produsele de curățare și tratamentele folosite pe lungimea firului de păr. 
Fug de vârfuri despicate de când mă știu, dar parcă nu aș folosi nici foarfeca mai devreme de 4-5 luni.. Să vedem, deci, ce pot face produsele Salon Hits, marca Revlon. 


Paula's Choice ne ajută atât cu informații, cât și cu produse. Cărțulia 40 Beauty Myths Busted este extrem de faină și detaliază o mulțime de teorii care circulă în lumea de beauty, aducând argumente obiective. Cu aceeași ocazie ne oferă și câte un exfoliant 8% AHA - iar întâmplarea face ca acesta să fie și primul exfoliant folosit vreodată de mine. Avem și câteva mostre la dispoziție să vedem cum ne înțelegem cu ultimele produse lansate. 

Green Lab este un brand timișorean de care eu sunt extrem de mândră. Am mai folosit produsele lor și chiar urmează să revin cu un review curând, așa că nu intru în prea multe detalii acum. Vă anunț doar că și-au lansat și apă micelară, iar produsele le găsiți online sau în farmacii. 

De existența "Berzei" nu știam, dar plasturii trimiși par să facă echipa bună cu ibuprofenul în momentele mai puțin plăcute. I-am încercat deja, vă pot spune că funcționează și îi recomand pentru acelea dintre voi care se știu cu dureri în unele momente ale lunii. Cred că întră destul de bine în categoria de SOS products. 


Rausch ne-a cadorisit cu o mulțime de mostre generoase) să ne facem o părere clară înainte înainte de a achiziționa un produs full size. Am avut și o tombolă în cadrul evenimentului, unde Anca a câștigat și un coșuleț cu produse full size, așa că stați cu ochii pe ea pentru review. 

Închei articolul cu produse non-beauty, dar de care sunt extrem de bucuroasă. Eu comand des produse de pe site-ul celor de la Solaris pentru că acolo găsesc biscuiții mei preferați, unt de arahide fără zahăr și o mulțime de alte bunătăți. Majoritatea produselor sunt fie fără zahăr adăugat, fie cu foarte puțin, motiv pentru care le văd ca fiind o alternativă mult mai sănătoasă altora din hipermarketuri. 
Cel mai la îndemână exemplu sunt Choco Fulgii care conțin mai puțin zahar și decât varianta cea mai simplă de la cerealele Fitness și care sunt extrem de buni la gust. 
Și aceste produse vor fi oferite în cadrul unor giveaway-uri, așa că stați cu ochii pe facebook și instagram

Acesta a fost HAUL-ul de la eveniment - sper că v-a plăcut să "trec prin fiecare plăsuță" și să vă arăt produsele primite și primele mele impresii. Nu uitați să-mi spuneți despre care vă doriți să vă povestesc cât mai curând în comentarii :)

Share:

1 comment :

  1. De la Triodeluxe am folosit produse pentru îngrijirea părului.Produsele Bioderma le ador iar pe cele de la Tirania mi le doresc.

    ReplyDelete

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes