Ce am în geanta cu care merg la sală?

Geanta care în cazul de față este rucsac. Asta și pentru că întotdeauna mi-a fost mai ușor să car ceva în spate decât în mână, mai ales dacă e voluminos. Nu voi intra în detalii de tipul hainelor de schimb, sau pantofilor sport, deși trebuie neapărat să menționez existența unei sticle mari pline ochi cu apă. Nu de alta, dar hidratarea corectă este unul dinte cele mai importante aspecte atunci când vorbim de sport. 


Câteva lucruri generale v-am spus și în articolul de anul trecut, dar cum vara aceasta am schimbat destinația și nu mai fac sport acasă sau în parc, simt că este nevoie de un update, mai ales la partea de cosmeticale. 
Pentru că prefer deseori să fac duș la sală, cosmeticele pe care le iau cu mine s-au înmulțit subit. Nu car chiar o rutină completă, dar un minim necesar este nelipsit. Asta înseamnă un gel de dus, un deodorant, un produs de curățare a feței un SPF etc.



Gelul de duș ales este din gama cu Ayurveda de la Tesori d'Oriente - în primul rând datorită ambalajului (îmi este ușor să îl agăț în cabina de duș) iar apoi datorită aromei foarte fresh care mă face să mă simt foarte bine după fiecare utilizare. Are o consistență cremoasă, nu îmi uscă pielea iar parfumul rămâne sesizabil foarte subtil. Mă gândesc să încerc și gama cu ceai verde curând, în același format de gel de duș. 

Antiperspirantul este nelipsit, și, așa cum v-am spus cu multe alte ocazii, B.U. este mereu favoritul meu. Varianta nouă "0%" este fără săruri minerale, clorhidrat de aluminiu și alcool, iar până acum și-a făcut treaba exemplar. A ajuns atât de sus în topul meu pe de-o parte pentru eficiență, iar pe de alta, datorită faptului că nu mi s-a întâmplat niciodată să "condenseze" și să se depună pe piele. 


Pentru ten am apelat la 2 produse de la Elemis, în format travel size. Ambele îmi erau cunoscute din urmă cu câțiva ani, motiv pentru care le-am și aruncat repede în portfard, imediat ce au ajuns la mine. 
Pro-Radiance Cream Cleanser este extrem de blând - asemănător mult iubitului meu cleanser de la Stratia, așa că nu mă deranjază să-l folosesc pentru o extra curățare zilnică a tenului. 

Tonerul Soothing Apricot îi urmează imediat și îl folosesc exclusiv pentru a oferi un pic de hidratare tenului. Știind că urmează să îmi refac rutina care include toate tratamentele seara, nu mă complic cu alte produse de hidratare/emoliere. Din păcate prețurile lor nu sunt tocmai mici, dar asta nu modifică cu nimic toate părțile faine pe care le găsesc la cele 2 produse. 


Balsamul de buze Atoderm de la Bioderma este unul dintre preferatele mele (alături de Aquaphor) și cum mă știu cu ceva probleme la acest capitol, este nelipsit din rucsac. Mai am unul acasă, altul la lucru - așa că nu e de mirare că îl găsim și aici. 

Photoderm Max cu SPF 50 este alegerea mea clasică pentru protecție solară. Deși am folosit și alte variante de-a lungul timpului, aceasta mi se pare cea mai versatilă pentru că nu lasă whitecast, nu se scămoșază (indiferent ce am aplicat sub) și oferă și o protecție UVA 42


De șampon nu v-am spus nimic pentru că nu îmi spăl părul chiar zilnic, dar, atunci când plănuiesc să o fac arunc în portfard o mostră de la Rausch și am rezolvat problema. Până acum nu mi-a deranjat în niciun fel scalpul sensibilos, dar vă povestesc mai multe după ce voi cumpăra produsul și îl voi folosi pentru o perioadă mai lungă. 


Nelipsit îmi este și un ceas cu cronometru cumpărat din Decathlon. Nu oferă extrem de multe funcții (contorizat efort, rezultate, somn etc.) dar are tot ce îmi trebuie pentru a putea să-mi planific din timp workout-urile de tip HIIT, unde este important să încerc să mă țin de exerciții pe o anumită perioadă de timp. 

Ar mai fi de adăugat echipamentul sportiv, dar nu aș intra în acest tip de detalii acum. Dacă vă interesează nu ezitați să-mi dați de știre și promit să continui seria. 
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes