Cosmic Lights - Barry M - Review & Swatches

Prima data când am auzit de Barry M a fost într-un clip al Lisei Eldridge, când le lăuda creioanele de buze - iar cunoscută fiind admirația mea pentru ea, bineînțeles că mi-a rămas rămas în minte numele brandului. Mai târziu i-am descoperit în Marionnaud, iar în cadrul ultimul eveniment bbmTm a ajuns la mine o paletă de iluminatoare care a intrat în folosire imediat. Despre ea povestim și în articolul de azi: rezistență, swatch-uri, texturi. 


Paleta se numește Cosmic Lights și pune împreună produse cu texturi și nuanțe diferite, fiind extrem de versatilă. Poate fi folosită atât pentru look-uri naturale (are atât o nuanță cremoasă cât și una pudră potrivită) cât și pentru un machiaj editorial, în nuanțe cu irizații albastre, sau corai. 


În total sunt 6 culori, 2 în format pudră (cele din mijloc) și 4 cremoase. Numele Cosmic Lights este unul destul de sugestiv, nuanțele trecând printr-un larg spectru cromatic: de la alb-auriu la roz și albastru. 

Produsele pudră:


Nuanța de sus s-ar putea să vă păcălească în ambalaj, dar se traduce mai mult argintiu decât roz pe piele și este extrem de purtabilă peste zi. Aduce un pic a Pearl de la Becca și este alegerea mea atunci când folosesc și pudră peste fondul de ten.
Cea de jos are irizații albăstrui, evidente atât în lumina soarelui cât și la umbră. Nu este ceva ce aș purta de zi cu zi (decât eventual pe post de fard de ochi) dar pare o alegere inspirată pentru o tematică de tip Crăiasa Zăpezii. 


Produsele cremă:


Produsele cremă (cele de pe margine) ating nuanțe aurii, cupru, roz și corai și par potrivite mai multor subtonuri de piele. 
Cele mai purtabile nuanțe sunt auriu și cupru (primele din swatch) - prima fiind potrivită unui ten mediu sau deschis, iar cea de-a doua arătând absolut superb pe un ten închis, sau folosită pe post de bronzer iluminator pe un ten mediu. Eu o folosesc fără probleme și la ochi, dar asta e deja o altă poveste. 

Ultimele 2 nuanțe sunt ceva mai greu de surprins în fotografii, datorită faptului că sunt aproape duo-chrome, dar totuși subtile. Cel mai bun cuvânt care le-ar putea descrier ar fi sidef: ca la nasturii din scoică/
Datorită nuanțelor, ar putea trece mult mai ușor ca blush-uri iluminatoare, dar mie mi se par 2 culori speciale, pe care, deși nu le-aș folosi extrem de des, îm place să le am în colecție. 


Pe parte de rezistență, în mod așteptat, cele pudră stau cel mai bine. Au rezistat pe ten pană la demachierea de la finalul zilei, deși și-au pierdut un pic din intensitate în zilele în care căldura îmi dădea de furcă. 
Produsele cremoase, dacă nu sunt fixate cu pudră (pas peste care eu sar constant) dispar încet de pe ten după aproximativ 4 ore.

All in all, Cosmic Lights este o paletă care mie îmi place, și din care voi folosi în perioada următoare cel puțin 3 dintre nuanțe. Prețul este și el unul foarte bun - 51 de lei, iar în magazinul online Marionnaud (unde se găsește în exclusivitate) sunt destul de des reduceri de 20-25%.


Dacă ajungeți prin magazin, vă recomand să încercați nuanțele, să vedeți cum arată alaturate subtonului pielii voastre, pentru că mi se pare că are un raport excelent calitate-cantitate-preț. 
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes