HAUL Beauty Bloggers Meeting 2018 - partea I

Vă promiteam zilele trecute că mă întorc cu un articol de tip HAUL în care vă arăt în detaliu ce am primit la aceată ediție de Beauty Bloggers Meeting. Și pentru că azi urmează prima parte dintr-un un articol luuung, vă invit și vă luați o limonadă/cafea/ceai, un biscuite (sau mai mulți) și să vă pregătiți pentru o mare de fotografii. 


Prima surpriză a venit de la Partenerii noștri de la Estee Lauder Romania care ne-au oferit produse care acoperă o rutină completă: un produs de curățare din gama Revitalising Supreme (nu l-am încercat încă, dar sunt mare fană a cremelor din această serie), o cremă de noapte NightWear Plus, o cremă de ochi Advanced Night Repair despre care v-am mai povestit în rutina mea de îngrijire în 2016 și un fond de ten Double Wear.

Eu sunt mare fană a brandului Estee Lauder și am folosit de-a lungul timpului produse diverse de la ei, motiv pentru care mă gândesc să fac cât de curând și un "best of". Produsele de mai sus vor apărea și în cadrul unui giveaway pe facebook, așa că stați cu ochii pe poze. 


Dove ne-a pregătit plăsuțe personalizate, care cuprind o serie de produse atât pentru podoaba capilară, cât și pentru corp. Marile mele curiozități sunt uleiul pentru păr (care a intrat deja în testare) și spuma Shower Mousse. M-am îndrăgostit de acest tip de produs când am descoperit Rituals, așa că abia aștept să o mut în baie și să văd cum e. 

În zona de make-up, Cupio ne prezintă o gamă de rujuri metalice de care sunt extrem de curioasă (v-am mai spus că rujurile sunt cel mai prezent produs de make-up în colecțiile mele?) iar Pretty by Flormar ne aduce o gama foarte colorată, perfectă pentru vară. Ca să nu mai spun că nu am folosit niciodată un top-coat de unghii mat.


Vă spuneam că Sarantis ne-au făcut o introducere mai largă în lumea lor: Wash&Go a fost nelipsit (dacă nu mă înșel cu gama completă de șampoane și balsamuri disponibile). Eu folosesc des produsele lor, iar preferatul meu de până acum este cel cu extras de plante. Câteva produse vor ajunge și la voi, așa că stați pe aproape. 

Despre B.U. v-am povestit de o mulțime de ori până acum, iar părerea mea rămâne constantă de când i-am descoperit: au cele mai bune antiperspirante pe care eu le-am încercat vreodată. Iar acum că am și varianta nouă, o mut pe termen nedeterminat în rucsacul cu care merg la sală.

Pearl Drops este o pastă de dinți pe care nu am mai încercat-o până acum, dar chiar sunt curioasă să văd dacă reușește să-mi albească dantura: iar pentru că pe spatele cutiei există un paletar de nuanțe, voi sta cu ochii pe el să văd diferențele.



Elmiplant este primul brand de skincare de care m-am îndrăgostit (undeva pe la vreo 19-20 de ani) iar gelurile lor de duș cu papaya și bumbac sunt nelipsite din baia mea. Produsele cu SPF din imagine nu le-am încercat încă, dar îmi amintesc că anul trecut mă înțelesesem excelent cu gama lor de protecție solară din farmacie, așa că am așteptări mari și de la variantele acestea. 

Tesori d'Oriente este un alt brand iubit de mine (mai țineți minte cum gama cu mosc alb ajungea în toate preferatele mele?) așa că abia aștept să termin sesiunea și să-mi umplu cada cu spumă cu aroma de Ayurveda să văd "cu ce se mînâncă" și această gamă. 

Vidal este un brand pe care eu nu l-am mai întâlnit, dar săpunul lichid cu mosc alb miroase genial. Nu știu prea multe despre el încă, așa că dacă voi le-ați folosit deja, spuneți-mi, vă rog, în comentarii. Dacă nu, promit să aflu mai multe detalii și să revin cu ele pe blog. 


Parfumurile Antonio Banderas îmi amintesc că le-am ochit în DM acum ceva vreme, dar abia acum au ajuns aromele la nasul meu. La un prim puff par sofisticate, puțin masculine înițial dar devin soft și extrem de purtabile odată ajunse pe piele

STR8 nu va fi folosit de mine, ci de prietenul meu, așa că impresiile vor fi ale lui. Dar până atunci, vă spun că mie îmi place aroma și că nu am cunoscut încă pe cineva care să nu se bucure de un cadou STR8. 


Marionnaud ne-a făcut o selecție dintre produsele care se găsesc la ei în exclusivitate. EU abia aștept să încerc paleta iluminatoare Cosmic Lights de la Barry M, pe de-o parte pentru că are 4 produse cremă (iar eu mereu am ales produsele de ten sau ochi cremă în fața celor pudră) iar pe de alta pentru că am văzut mai multe produse Barry M lăudate de Lisa Eldridge. Protecția solară Solait este și ea nelipsită din colet, alături de o spumă de baie Treets Tradition și o mască de față Vitamasques.

Secom ne-a pregătit plăsuțe cu produse din gama Andalou Naturals, iar la mine a ajuns un cleanser Age Defying. Și pentru că numai ce am terminat produsul meu preferat de curățare de la Stratia, acesta i-a luat locul. Îmi doresc enorm să îmi placă la fel de mult și să mă salveze de comenzi făcute peste ocean, dar revin cu primele impresii în câteva săptămâni, într-un articol de tip IN & OUTS. 

Pell Amar este un brand românesc a cărui prezență la eveniment mă bucură enorm. Îmi amintesc că foloseam o parte dintre produsele lor în urmă cu câțiva ani, așa că sunt curioasă cum mă voi înțelege cu produsele oferite în cadrul acestei ediții. 

Mă opresc momentan aici cu articolul, dar mâine va apărea și partea a doua, cel puțin la fel de lungă. Iar dacă vreți impresii cât mai curand despre vreunul dintre produsele de mai sus, nu ezitați să-mi scrieți - și să mă ajutați sa le prioritizez testarea :)

Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes