Casă nouă, culori și un aspirator Rowenta - review

Anul 2018 a venit cu o mulțime de schimbări în viața mea.. unele deja puse în practică (cum ar fi mutatul la casă nouă), iar altele doar sub formă de decizii. Nu voi intra azi în categoria a doua, dar vreau în schimb să vă povestesc câte ceva despre mutarea într-un alt apartament (sau, în acest caz, garsonieră). 


Fiind un spațiu mic, mi-am propus să fac din el un proiect personal de design și mobilare de interior, dar, cum toate astea durează timp, am început cu lucrurile mici: culori, texturi, obicte necesare etc. Prietenii mei pe partea asta au fost IKEA, H&M Home și Rowenta. 
Am lucrat mult cu monocrom - alb/taupe, gri și negru, indiferent ca a fost vorba de porțelan, textile sau.. lumânări. Bineînțeles că mă laud și pe cale vizuală, cu pozele de mai jos. 




Și pentru că știam că mutarea asta va veni cu multe cheltuieli (nu prea îmi doream să iau multe lucruri de acasa) am încercat să și diminuez costurile acolo unde s-a putut. Una dintre opțiunile mele a fost să particip la o campanie marca Buzzstore, unde m-am înscris la partea de homecare. În cazul meu, aceasta s-a finalizat cu un aspirator marca Rowenta Dual Force 2 în 1 RH6751WO (spre marea mea fericire, pentru că întotdeauna m-am înțeles cu produsele lor)

Nu a ajuns el chiar de Craciun, sub brad, dar nici departe nu a fost. L-am pus în funcțiune din prima zi în care a ajuns la mine, și nu pot decât să fiu încântată că a funcționat perfect câteva sesiuni cu o singură încărcare. Spun asta pentru că întotdeauna am preferat orice electrocasnice fără fir (mai mici șansele să mă împrăștii pe podea). Încărcarea a durat cam 5 ore, iar autonomia promisă oficial este de 45 min. Nu am stat cu ochii pe ceas, dar, pentru o garsonieră, mi-a ajuns întreaga lună decembrie, așa că are o bilă albă pentru longevitate.



Partea care îmi place mie cel mai mult, e dată de faptul că îl pot transforma din aspirator obișnuit într-unul de mână (și da, așa mi-e mai ușor și să îl prind în poze). Asta mă ajută să rezolv rapid problemele induse de mine.. cum ar fi toate scamele de la pulovere fluffy, puful de la cine știe ce haine pe care încerc să le aduc la starea inițială, părul care, voit sau nu se mai adună cine știe pe unde și tot așa. 



Nu mă pricep la a descifra bine caracteristicile tehnice, dar știu să vă spun ce am mai folosit eu de la el: 

  • cele 2 viteze: cea mică pentru parchet, sau suprafețe mai plate, iar cea mare pentru covorul extra-fuffy la care nu renunț nici în ruptul capului. 
  • se îndoaie de la jumătate - basically pot plia coada, ceea ce înseamnă că intră ușor în dulap: important pentur acei dintre noi care trebuie să trăiască cu spațiu de depozitare mic
  • are luminițe: nu, serios, în zona periei are ceva lumini LED, ceea ce înseamnă că văd exact unde și cum ar trebui să insist să folosesc aspiratorul. 
  • dezmembrare ușoară: sună straniu, dar faptul că poate fi folosit în 2 moduri și că e super ușor de curățat, este un "must" pe lista mea


Overall, singura mea problemă cu el e că... nu intră în gama cromatică pe care mi-o doresc. Acum serios, este un produs tare mișto, motiv pentru care I'm patting myself on the back pentru participarea la campanie. Iar de-ar fi fost să nu-l fi avut, probabil că l-aș fi cumpărat pe el sau altul similar - cu 2 trepte de viteze, cu posibilitatea de a se dezmembra și folosi oricum și cel mai probabil Rowenta - pentru că piticii din capul meu tind să fie loiali brandurilor cu care mă înțeleg. 



Bun, v-am spus despre vase, despre aspirator, mai am să vă spun despre fierul de călcat. El este achiziționat, nu primit, și aproape la fel de iubit. Este unul vertical, cu aburi, de la Tefal. L-am folosit doar de 2 ori până acum, dar presimt că adevărata folosire va începe odată cu simbolica "scoatere de la naftalină" a rochițelor și tricourilor de primăvară. Dar, daca vă interesează, promit să revin cu un articol mai pe larg curând - mai ales că în zona de fashion se întâmplă lucruri mari pentru mine (Dearly Bethany este de vină). 

Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes