Milano prin ochii mei


Am lipsit de pe blog în ultima perioadă, fiind plecată în vacanță, la Milano. Mă hotărâsem asupra locației cu muuuult timp în urmă, când am auzit prima dată că acolo se va ține EXPO 2015.


A fost caaaald, extrem de cald și un pic cam.. gălagios pentru gustul meu, dar mă bucur că am ajuns la eveniment. Pentru cine nu a aflat, este vorba de un eveniment maaare (care are loc o data la 5? ani) - o expoziție universală care este găzduită în acest oraș pentru a doua oară (prima dată fiind în 1906). Tema acestei ediții a fost una apropiată sufletului stomacului meu: mâncarea. Mai exact "Feeding the planet, energy for life."





E drept totuși că am mers mai mult pentru arhitectură (mă așteptam la ceva asemănător Biennalei de la Veneția). Ce am găsit acolo a fost.. diferit. Mi-a lăsat senzația unui mare bâlci, dar ceva mai educat. Enorm de mulți oameni, multă muzică, mâncare și bautură: toate acestea în interiorul unor pavilioane care îți atrăgeau privirile de la unul la altul prin materiale sau forme. 


Mi-a placut mult Pavilionul Braziliei - interactiv - unde, pentru a-l parcurge în totalitate trebuia să urcăm pe o plasă. Mie îmi e frică de înălțime, deci vă puteți închipui ce a ieșit.




Am trecut prin cam toate pavilioanele prezente la EXPO, iar senzațiile au fost de la foarte normale - stat pe scaune, privit prezetări, la foarte neașteptate- plimbat prin mini-grădini tropicale invizibile din exterior. Am avut și cîteva punte de belvedere unde am putut savura cafea/prăjituri etc. 


Totuși, mâncarea nu m-a dat pe spate. Am încercat cartofii prăjiți belgieni, dar nici ei și nici sosul adăugat nu semănau prea mult cu ce am încercat în Bruxelles. La mâncarea malayesiană am renunțat când am văzut că au doar variante cu carne (și pe căldura aia numai de care nu îmi ardea), iar cea Thai era un pic cam prea semipreparată pentru.. așteptările mele. Pun toate astea pe seama faptului că deși erau pavilioanele unor anumite țări, de cele mai multe ori, erau italieni cei care se ocupau de prepare/vânzare. 

Am văzut în schimb dansuri tradiționale, show-uri și am ascultat muzică. Aaaaa, și am găsit ciocolata mea preferată. Albă, cu 23% nuci, de la Lindl (care aveau un pavilion - Fabrica de ciocolată). Din păcate a fost mult prea cald pentru a-mi permite sa iau prea multă. (ce nu apucasem să mănânc în prima oră s-a transformat în supă de ciocolată mai târziu)



În afara EXPO-ului, am apucat să văd o expoziție a lui DaVinci, să mă plimb prin oraș, să mănânc muuuuuultă înghețată și.. am ajuns la Sephora și Kiko. Îmi doream de mult să încerc câteva dintre produsele Kiko, iar acesta a fost momentul oportun. Din fericire, a fost perioada reducerilor (deci aș fi putut cumpăra de toate). Din păcate.. fiind perioada reducerilor, în magazinele fizice nu am găsit tot ce mi-am dorit. Am luat totuși câteva produse, dar nu am apucat să le fotografiez. Promit să vi le arăt în o postare viitoare, împreună cu câteva prime impresii.

Cred că m-am lungit un pic cam mult, așa că vă las acum. Mi-ar plăcea să aflu ce ați făcut, sau ce mai aveți în plan pentru vacanțele din vara aceasta. 

Va pup!
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes