Tușuri - Comparație

Dacă e să lăsăm pe tușă skincare-ul un pic și să vorbim despre make-up, sunt 2 tipuri de produse care nu vor pleca prea curând din topul meu. Vorbesc despre concealer și tuș. La prima categorie nu stau tocmai bine și sunt încă în căutări, dar la tușuri am încercat deja destule pentru a face un scurt articol comparativ. Vi-l promiteam oricum în postarea despre luna martie așa că să-i dăm drumul. Să vă prezint vinovatele.. 


Tușul Rock'in Brazil l-am cumpărat de la Sephora în perioada reducerilor. Am dat pe el 21 de lei, dar nu cred că merita nici jumătate din prețul respectiv. De ce?
Pentru început trebuie să spun că l-am luat mai mult pentru nuanța de galben turbat care îmi făcea cu ochiul de multă vreme. Mi se părea foarte mișto pentru mijlocul verii sau pentru orice tip de machiaj grafic. 


Din păcate culoarea galben nu este mai deloc opacă, iar pentru rezultate vizibil ok e nevoie de cam 2 straturi. Se usucă destul de greu și se transferă la cel mai mic semn de umezeală, frecare, sebum sau orice altceva vreți voi. 

Nuanța de negru.. don't even get me started! Am purtat-o prima dată într-o seară destul de răcoroasă de vară. A aratat foarte bine la aplicare: pigmentată (cea mai bună din acest punct de vedere), ușor de întins, ușor de trasat linii subțiri etc. Din păcate, 2 ore mai târziu se transferase deja de pe pleoapă undeva în apropierea sprâncenei, iar cea mai mică încercare a mea de a rezolva problema mă transforma și mai mult într-un raton

N-aș mai cumpăra produsul, dar sunt deschisă la orice recomandare care implică tușuri galbene sau în alte nuanțe neon. 


Tușul de la Physician's Formula este o achiziție recentă de pe iHerb (aici v-am povestit despre comandă) și sunt extreeeem de fericită că l-am adăugat în coș. Arată ca o cariocă, dar defapt vârful este de pensulă, foate fin și subțire spre vârf. 
Datorită bazei mai groase este destul de stabil, deci nu prea există șansa de alunecare a vîrfului de pe linia pe care o desenați. 
Eu am nuanța neagră care mi se pare relativ ok ca și pigmentație (deși nici pe departe la fel de bogată ca a tușului Sephora)  și care se usucă mat.

Nu este waterproof deloc, dar rezistă eroic la frecare. La mine a rezistat 10 ore fără nicio problemă când era aplicat strict pe pleoapă, dar codița a dispărut in mai puțin de 2-3 ore când îl aplicam în colțul exterior al ochiului. (eu tin să mai lăcrimez un pic la vânt though). Mă gândesc să revin cu un review detaliat, așa că anunțați-mă dacă vi s-ar părea de ajutor. Costă cam 40 de lei și eu cu siguranță îl voi recumpăra.


Despre tușul They're Real de la Benefit s-a tot vorbit în blogosferă.. Eu am o relație de love-hate cu el. Îmi place enorm pigmentația și faptul că stă în loc toată ziua. Nu e waterpoof, dar eu l-aș clasifica lejer ca water-resistant. Aplicatorul mi se pare și el ok - deși e de cauciuc este destul de stabil, iar 2 rotiri asigură destul produs pentru aplicarea pe o pleoapă.

Ce nu-mi place la el - deși pot băga mâna în foc că problema e strict la produsul testat de mine - e că gelul este un pic cam uscat, iar asta nu-mi permite să îl aplic îndeajuns de aproape de gene încât să nu existe o linie vizibilă. L-am reîncercat în Sephora, iar acolo formula mi s-a părut un pic mai cremoasă. Mă gândesc serios  să îl recumpăr pentru a-i mai da o șansă. Costă 47 lei miniatura și cam 108 varianta full size. 


Tușul Master Drama de la Maybelline este ultimul adăugat colecției mele și preferatul meu în momentul de față. Este cremos și se întinde destul de ușor pe pleoape. Se usucă mat, și este destul de pigmentat. Nu am avut până acum probleme să mi se întindă sau să se șteargă de la ochi nici după 10 ore de purtare. Ca bonus, pensula cu care vine mi se pare chiar bună.

Produsul nu s-a uscat și nu și-a schimbat deloc consistența, dar, ce e drept, e cam curând să analizez aspectul acesta. Costa undeva la 30 de lei, dar nu cred că îl găsiți decât online. 


Wonder Liner de la Oriflame este cel mai vechi din colecție (ca să fiu sinceră, l-am păstrat doar până am făcut pozele iar apoi a ajuns la coșul de gunoi pentru că expirase) dar am vrut neapărat să vi-l arăt din cauza aplicatorului. Este dur și are o formă mai deosebită, care permite atât aplicarea în limii groase, cât și medii. Nu m-aș hazarda să zic subțiri, dar oricum, destul de ok pentru mai toate gusturile. 


Este foarte pigmentat și se usucă aproape mat. Alunecă ușor pe pleoape și nu am simțit niciodată nevoia să trag de piele pentru a-l aplica corect. Fiind un tuș lichid este destul de ușor de acoperit spațiul dintre gene sau din imediata vecinătate, deci arată foarte bine aplicat. Problema pe care am avut-o cu el e că nu este nici waterproof și nici nu mi se pare că ar rezista la frecare. 

În ultimele cataloage ambalajul este schimbat, dar de formulă nu știu mare lucru. Mi s-a părut ok, dar nu destul cât să vreau neapărat să îl recumpăr. 



Linerul de la s.he a fost o cumpărătură din impuls în miez de vară. Doream ceva waterproof, pentru care să nu îmi fac probleme. Ei bine.. waterproof este, dar îi lipsesc restul calităților pecare eu le mai caut la un tuș. Nu este prea pigmentat iar aplicatorul este un dezastru. Este extrem de dur și nu reușește să distribuie produsul ok, ci mai degrabă lasă urme de intensități diferite. 

Am folosit produsul cu o pensulă specială pentru tuș și o mare parte din probleme au dispărut. Totuși, nu cred că merită neapărat efortul. A costat cam 12 lei, în dm. 

Acesta sunt tușurile pe care le dețin în acest moment, dar mai am pe wishlist cake liner-ul de la Melkior, un tuș de la MUFE și unul de la Inglot. 

Dacă vreți să vorbesc mai în detaliu despre vreunul dintre tușurile prezentate sau aveți întrebări specifice, anunțați-mă în comentarii. 
Acum vă întreb eu.. care e tușul vostru preferat și de ce?
Share:

3 comments :

  1. Eu am un tus de la Avon e f bun,de cand zic ca ii fac un review si nu mai reusesc.

    ReplyDelete
  2. Eu am un tus de la Avon e f bun,de cand zic ca ii fac un review si nu mai reusesc.

    ReplyDelete
  3. Eu imi doresc sa il Cumpăr purcel de la iherb. Este foarte util acest articol si cu siguranța ma voi ghida dupa el la următoarea achiziție de tuș!

    ReplyDelete

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes