Haul de final de mai

Apar posturile cu consumatele lunii mai, dar eu, ca de obicei, nu am salvat niciun recipient nici de data asta.. Am câteva ambalaje păstrate pentru fotografii, dar intră mai degrabă la review-uri de produse. Daaaar, revin în schimb cu ultimele cumpărături.. defapt, parte din ele, cele pe care chiar mi le doream mult È™i care într-un final au ajuns È™i la mine. 


Produsele din haul-ul acesta sunt luate de pe StrawberryNet, din Douglas È™i din Sephora È™i o parte din ele chiar mi-au pus la încercare răbdarea. 
Pe StrawberryNet am pus ochii pe 2 seturi de miniaturi, unul de la Estee Lauder È™i unul de la Decleor care erau la preÈ›uri foarte bune. Cred ca reducerile erau undeva la 70-80% pentru fiecare dintre seturi, aÈ™a că în final am plătit doar 154 lei pe toată comanda. 

Partea proastă a fost că reducerile erau în perioada PaÈ™telui - poate nu tocmai cel mai bun moment pentru o comandă. Fiind vacanță/concediu coletul a avut de stat prin alte țări È™i a ajuns la mine cu o întârziere de aproape o lună. 

L-a ridicat prietenul meu de la poÈ™ta vamală (după o aÈ™teptare de o oră È™i jumătate - È™i uite de-asta nu-mi place să comand din afara Europei) È™i într-un final produsele au ajuns la mine, intacte. 
Am plătit taxa vamală - 30 de lei - dar mi-au fost returnaÈ›i în cont de cei de la StrawberryNet în câteva zile. 

Ce să mai zic? ÃŽmi place de ei, au partea de customer care foarte faină, preÈ›uri bune È™i se È›in de promisiunile făcute. Dacă nu ar ajunge coletul la vamală, cred că aÈ™ comanda constant de la ei. 


Să trecem È™i la produse.. Primul set este de la Decleor - firmă de la care nu am mai încercat alte produse până acum, dar care m-a atras după ce am citit review-urile de pe site. Am luat un set cu cleanser, loÈ›iune tonică, creme de față È™i ulei tratament. 

Au venit cu un ambalaj de prezentare foarte fain È™i cu o broÈ™ură în care găsesc informaÈ›ii despre întreaga gamă. Pe cutie sunt scrise È™i ingredientele fiecărui produs, deci È™tiu la ce să mă aÈ™tept. Sunt muuult mai parfumate decât orice produs de skincare pe care îl folosesc eu în mod normal, dar alte ingrediente stranii nu am văzut. Ce-i drept, era de aÈ™teptat È™tiind că au foarte multe produse cu accente de aroma therapy. 
I'll give it a go în curând È™i revin cu impresii. 


Setul de la Estee Lauder este defapt cel pentru care am vrut să depun comanda. Am mai avut serumul Advanced Night Repair È™i mi-a plăcut enorm, motiv pentru care ideea de a avea o miniatură de luat în vacanță mi-a surâs. M-am înÈ›eles È™i cu crema lor de ochi din aceeaÈ™i gamă - v-am povestit aici de ea - aÈ™a că am zis că trebuie să încerc È™i alte produse. 

SelecÈ›ia mi se pare faină: o loÈ›iune tonică, un demachiant, serumul Night Repair, o cremă de ochi - toate în variantă mini + un balsam de buze È™i o mască de ochi. 


Rămân la Estee Lauder, dar trec la capitolul parfumuri. Modern Muse - Le Rouge a devenit preferatul meu după ce anul trecut am primit de la Sephora un mail care îmi spunea să-mi ridic setul de mini produse Estee Lauder din magazin. Era acolo o mostră care m-a cucerit.. È™i iată că acum am hotărât că este momentul să îl È™i achiziÈ›ionez (È™i uite de-astea mostrele sunt extreeem de importante). 

AÈ™teptam de ceva vreme vânzările private de la Sephora - È™i poate le-aÈ™ fi ratat dacă nu aÈ™ fi văzut pe un alt blog că cineva deja profitase de ele. Mail-ul/SMS-ul care le anunÈ›a nu a ajuns niciodată la mine È™i chiar mă întrebam cât trebuie să mai aÈ™tept până pun mâna pe parfum. 

ÃŽn final, după o discuÈ›ie cu customer care-ul lor s-a rezolvat È™i eu am luat varianta de 100 de ml, pentru că È™tiam că e genul de parfum pe care îl voi folosi indiferent de anotimp. Este dulceag, dar nu atât încât să te ia cu dureri de cap când e prea cald. E un fel de perfect match pentru mine. 

Tot din Sephora am luat È™i bureÈ›elul konjac pentru ten sensibil. ÃŽÈ™i face treaba bine, îmi place. Dacă vreÈ›i să vă povestesc mai multe despre el, let me know. 


De ceva vreme îmi tot fac cu ochiul măștile koreene. Ei bine, Andreea mi-a adus într-o zi una (pe cea de la Vanedo din stânga), iar pe celelalte 2 le-am găsit în Douglas, la standul de lângă casă. Am profitat de oferta pe care o aveau atunci È™i am pus mâna pe 2. Pe cea din mijloc am folosit-o deja È™i chiar mi-a placut mult. 

Și mai ales, mi-a placut faptul că am putut să-mi iau 30 de minute în care doar să stau È™i să mă relaxez. Timpul liber pare să fie un fel de pasărere rară în ultimele săptămâni.. 

Gata, aici mă opresc cu haul-ul, dar vă invit să-mi spuneți dacă ați încercat ceva din ce am cumpărat acum (sau ceva asemănător). Dacă nu, despre care dintre produse v-ar plăcea să vă povestesc mai mult după testare?

Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes