Renewal Cream - Andalou - Review

Sau mai exact crema cu vitamina C care miroase delicios. Defapt, înainte să scriu review-ul chiar nu mai È™tiam numele corect deÈ™i în ultima perioadă o tot folosesc în fiecare dimineaÈ›a. Asta poate È™i pentru că ceea ce m-a impresionat la ea nu e legat de ce promite numele ci de experienÈ›a pe care am avut-o folosind-o. 


Primul aspect care m-a prins imediat ce am desfacut tubul este mirosul delicios de citrice. În primele secunde m-am panicat un pic, crezând că poate am ratat parfumul când am citit ingredientele și chiar mă gândeam că nu voi putea să o folosesc pe ten așa cum intenționam. Ei bine, la o privire mai atentă mi-am dat seama că nu e cazul și că ingredientele sunt defapt destul de ok și nici vorba de parfum

Oricum, trebuie să vă spun că are exact aroma unui fresh de portocale proaspăt. Fericire pe mine, mai ales că asta e È™i băutura mea preferată de dimineață. 


Ca È™i consistență e absolut perfect pentru mine în perioada verii. Nu-mi plac deloc cremele grase sau uleioase (mai ales când e cald) dar din cauza unor pitici mai năzuroÈ™i nu prea mă dau în vânt nici după textura de gel. Asta È™i pentru că produsele gel pe care le-am mai folosit până acum se cam transformau în scămiÈ›e pe faÈ›a mea. 

Crema de la Andalou este o combinaÈ›ie foarte faină între cele 2. Are consistență cremoasă, dar se absoarbe aproape instant, ca un gel. Nu lasă tenul lucios sau lipicios, È™i nu încetineÈ™te absorbÈ›ia cremei cu SPF pe care o folosesc de obicei. Acest aspect e foarte important pentru mine, mai ales că prefer să mai dorm 20 de minute dimineaÈ›a decât să mă trezesc mai devreme pentru a aÈ™tepta minute întregi între aplicarea produselor de îngrijire. 

Am uitat să fac o poză È™i produsului desfăcut, dar vă pot spune că sistemul de dozaj e foarte ok; aduce cu cel de la Bioderma AquaFluide, permițând astfel să scoateÈ›i cantitatea de care aveÈ›i nevoie fără risipă. Aspect important, dacă stăm să ne gândim că sunt doar 12 ml de produs. 

BineînÈ›eles, există È™i o variantă mai mare (de 50 ml cred), dar faptul că ambalajul produsului full size este un borcănel de stică m-a făcut să nu fiu tocmai curioasă. Nu mi se pare tocmai igienic, plus că din cauza expunerii repetate la aer È™i lumină duce la o degradare accelerată a ingredientelor active, mai ales a vitaminei C - punctul forte al acestui produs. 

Varianta mică este și foarte prietenoasă ca preț (undeva la 20 de lei dacă nu aveși noroc să o prindeți la ofertă) și numai bună de aruncat în bagaj sau într-un kit de skincare. Nu știu cum faceți voi, dar mie nu-mi lipsește niciodată din geantă un portfard mic cu câteva produse esențiale - cremă hidratantă mini, crema cu SPF, un balsam de buze.



Revenind la efectele cremei - vă povesteam că o folosesc dimineaÈ›a. De obicei după toner sau serum (în funcÈ›ie de cât de uscat îmi simt tenul), iar apoi continui cu Bioderma PhotoderMax. Simt că îmi hidratează tenul ok pe perioada verii, dar nu aÈ™ recomanda-o în perioadele reci, sau unui ten extrem de uscat È™i/sau deshidratat. ÃŽn schimb, un ten mixt È™i obosit cred că ar aprecia-o mult. 

Pe parte de luminozitate nu pot spune că am văzut diferenÈ›e notabile (cred că e foarte greu să găseÈ™ti o cremă care să facă minuni din punctul acesta de vedere - È™i care să nu apeleze la particule strălucioare sau alte briz briz-uri cu accente de make-up). Daaaaar, contribuie extraordinar de mult (în cazul meu) la mood-ul pe care îl am dimineaÈ›a. Aroma e ca un shot de energie pentru mine È™i mă înviorează instant. 

Crema am cumpărat-o de pe iHerb, mai exact de aici. Dacă vă tentează È™i nu aÈ›i pus încă nicio comandă pe site, puteÈ›i folosi codul TDP993 pentru o reducere de 5$ la coÈ™ul de cumpărături. 

Voi folosiți creme hidratante diferite în funcție de anotimp? Care sunt preferatele voastre pe perioada verii?

Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes