Beauty Bloggers Meeting Timișoara - ediția a II-a

Vă povesteam pe facebook că duminica trecută am fost la cea de-a doua întâlnire a bloggerițelor de beauty din Timișoara. Așteptam de muuult evenimentul și am fost destul de anxioasă, fiind primul eveniment oficial de acest gen la care merg. 



M-am trezit de dimineață - relativ devreme, pentru a merge cu Lucia (muțumim de organizarea faină!) să luam pachetele pentru event, și bineînțeles că activitatea asta nu s-a lăsat fără peripeții. Defapt, imaginați-ve două dudui, aranjate, spilcuite, alergand printre tramvaie cu plase și cutii în brațe. Activitatea nu a rămas nevăzută de lumea de pe stradă, iar interacțiunile mai mult sau mai puțin plăcute nu s-au lăsat prea mult timp așteptate.. 
Ei bine, partea bună e că eram relativ aproape de cafenea, așa că la ora 10:30 totul era aranjat și pregătit pentru fete. 



Încet, încet ne-am strâns toate la Cafeneaua Verde - 10 fete cochete, cu chef de povești, de poze și cu o mulțime de istorisiri de transmis. Pe fete le știam de ceva vreme, ne-am mai întâlnit fie la alte evenimente, fie la o cafea să mai povestim, așa că atmosfera a fost foarte faină și friendly. Am vorbit despre blogging, despre beauty, școală, job, vacanță și o mulțime de alte lucruri. 

Am aflat cum s-au apucat unele dintre fete de blogging, ce planuri au în perioada următoare și am luat la disecat ideea de a face video blogging. Bineînțeles, eu mereu am preferat să stau în spatele camerei, deci ideea de youtube încă nu-mi face cu ochiul, dar asta nu înseamnă că nu ascult cu drag unele vloggerițe foarte faine. 

Am aflat una alta și despre make-up - unul dintre beneficiile de-a avea și un make-up artist printre noi - despre pensule, produse și bineînțeles că am ajuns la concluzia că trebuie să ne mai întâlnim, să luam la puricat trusa ei de machiajși eventual să vedem pe viu toate trucurile de care ne-a povestit. 
Nu au lipsit nici sponsorii, care au fost darnici cu noi și ne-au trimis "material" de review.


1001 COSMETICE / Benefit / Complex Apicol Veceslav Harnaj /  Elemental /  Farmasi / Farmec / Magnifique Skin / Max Factor / Melkior / Melvita / NIVEA / Ziaja


Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes