Back to School Meeting - Timișoara

Weekend-urile sunt pentru mine prilej de a recupera ce nu am apucat să fac în timpul săptămânii: să fac sport, să mă întâlnesc cu lume, să citesc ceva, să îmi pregătesc pozele și eventual articolele pentru blog. Ei bine, weekend-ul trecut lucrurile au luat-o un pic în altă direcție, dar nu mă pot plânge deloc. 

Mai exact, sâmbăta trecută a avut loc evenimentul "Back to School" - al bloggerițelor (mă întreb, oare când vom reuși să aducem și un blogger între noi?) din Timișoara și Arad - unde m-am ocupat parțial de organizare, alături de Lucia



Îmi era un pic dor de agitația organizării unui eveniment - așa că am fost în priză toată săptămâna precedentă: mailuri, telefoane, curieri, alergat cu plăsuțe dintr-o parte în alta și tot așa. Evenimentul l-am ținut în aer liber - nu de alta, dar toamna începe să-ți intre în drepturi, și am vrut să ne bucurăm de temperatura plăcută și de lumina foarte bună pentru fotografii. 

Am pregătit plăsuțe de la sponsori, un poster și am așteptat să vină toate fetele, luându-le la pozat din primul moment în care au pășit pe poartă. 


Ne-am întâlnit 10 fete, fiecare cu alte experiențe vara asta, și am povestit despre tot ce poate fi cuprins în lumea asta a beauty blogging-ului: despre produsele noi lansate, despre produsele la care nu renunțăm niciodată, vacanțe, planuri, sport, fotografii, cursuri de make-up și altele. 

Mie chiar îmi era tare dor de ele, pentru că deși suntem în același oraș, sau la doar 56 de km depărtare, nu apucăm săne întâlnim atât de des pe cât ne-am dori.

Am avut printre noi și un make-up artist - pe Ramo - care a venit cu marea ei trusă de produse și ne-a povestit ce și cum folosește, ne-a învățat una-alta, iar noi ne-am mărit substanțial wishlistul. Poate reușim să facem curând și o reuniune cu demonstrații live, iar dacă planul meu își urmează cursul, o să documentez fiecare acțiune.




Cum aveam pregătite produsele de la partenerii noștri încă de la început, am apucat și să aruncăm câte un ochi acolo și să povestim și despre ce știam sau ce așteptări avem de la respectivele produse. Nu ne-am abținut nici de la câteva fotografii cu borcănașele de miere de la Complex Apicol - care sunt cel puțin drăgălașe (aș adauga și delicioase, pentru că nu m-am abținut de la deschiderea lor prea mult timp). 

All in all, aș pune că a fost un eveniment reușit la care eu m-am simțit absolut minunant. Sper să fi fost așa și pentru restul participantelor, și, pentru că îmi doresc să împart emoția pe care mi-a dat evenimentul și cu voi, vă spun de acum să stați pe aproape, pentru că urmează o mică surpriză (probabil imediat ce mă întorc din excursia pe care o voi face la București la finalul săptămânii).


Bineînțeles, un merit mare în acest eveniment îl au partenerii noștrii, cărora le mulțumesc că au fost alăruti de noi. 

Bioderma | Bioten | Complex Apicol Veceslav Harnaj | Melkior | Solaris | Ziaja
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes