Synergy Oil - Ivatherm - Review

Uleiurile faciale sunt o categorie de produse cosmetice unde părerile sunt foarte împărțite: deseori îndrăgite de cei cu ten uscat și evitate de cei cu ten mixt sau gras - mie mi-au atras atenția în urmă cu mult timp, când încă nu îmi descoperisem fascinația pentru alte cosmeticale. 

Ele sunt de obicei mixuri de uleiuri vegetale împreună cu antioxidanți și alte ingrediente bune pentru ten, sau, în direcția opusă - uleiuri esențiale sau parfum. Pot fi găsite la toate prețurile - de la 5-10 lei uleiurile simple de la plafar, pănă la prețuri mult mai mari pentru produse gen Emma Hardie. Ele vin de obicei în recipiente de sticlă cu pipetă, sau în capsule mici, fiecare conținând o singură doză.


De-a lungul timpului eu am trecut cam prin fiecare dintre aceste categorii și pot spune că am avut avut atât experiențe pozitive cât și negative cu aproape fiecare categorie de preț. Spre exemplu am folosit cu succes ulei de migdale (10 lei) dar nu m-am înțeles cu un anumit tip de ulei de măceșe. La fel, m-am înțeles perfect cu capsulele uleioase de la Elemis, dar tenul meu nu a reacționat mereu ok la uleiul EH. 


Contrar părerilor cum că uleiurile faciale nu ar fi potrivite persoanelor cu ten gras, eu spun că ele pot fi potrivite tuturor - atâta timp cât alegeți un produs potrivit pentru pielea voastră, neiritant, și ținând cont de concentrația acidului oleic. 

În ultimele luni eu am tot folosit uleiul Synergy de la Ivatherm - fie ca și produs hrănitor pentru ten - aplicat după crema hidratantă, fie pentru a face un ușor masaj al tenului și gâtului și m-a cucerit. Defapt, dacă ați citit articolele cu preferatele anului 2016, l-ați întâlnit și acolo, la categoria skincare. 


Intra la categoria serumuri uleioase - și este gândit pentru pielea sensibilă, promițând în același timp să aibă efecte anti-aging. Vine într-un ambalaj elegant, de sticlă semi-opacă cu pipetă. Sunt 30 de ml de produs - care ajung pentru o perioadă destul de lungă: 2-4 picături îmi sunt îndeajuns pentru a-mi acoperi tenul (fără să mă zgârcesc - pentru că pielea mea uscată cere mai multă hrănire). 

Comparativ cu alte uleiuri încercate, mie mi se pare că Synergy intră în piele mult mai repede (1-3 minute?)  - dar bineînțeles că asta depinde de cantitatea aplicată, de stadiul în care se află tenul vostru sau de produsele aplicate anterior. 
Oricum, eu l-am folosit inclusiv dimineața înainte de protecția solară și nu am avut nicio problemă. Tenul nu rămâne uleios sau lucios (evident, aveți grija la dozaj) și nici nu influențează cantitatea de sebum ce se produce de-a lungul zilei. 


Produsul este galben transparent - dar datorită ambalajului este ușor să vedeți cât de mult s-a consumat. Conține ceva parfum (cam pe la mijlocul listei - motiv pentru care m-am uitat un pic suspicios inițial)  dar eu nu am avut probleme cu produsul nici când l-am aplicat după o mască exfoliantă - sau în alte momente în care tenul meu era iritabil. 

Dar, dacă știți că aveți probleme cu parfumul în general, vă recomand să îl încercați înainte pe încheietura interioară a cotului, să vedeți cum reacționați. Din punct de vedere al mirosului este ok, plăcut dar delicat, așa că pe mine nu mă deranjază. 

Conține 7 uleiuri, obținute prin presare la rece, fiind bogat în acizi grași nesaturați (the good kind) Omega 3,6 și 9 și vitamina E. 


Ca și efecte, ce am observat eu e că îmi hrănește instant pielea când este uscată (cum ar fi acum, în perioada rece) și că dacă îl aplic seara, tenul meu arată foarte curat și luminos în dimineața următoare. 
Nu cred în efecte anti-aging majore - dar asta și pentru că sunt de părere că doar protecția solară și ingredientele active sunt cele care pot lupta cu efectele ultravioletelor - dar am observat că atunci când pielea este hrănită cum trebuie, arată mult, mult mai bine. 

Se comportă foarte bine și când îmi masez tenul - alunecând ușor pe piele și permițându-mi câteva minute de masaj, daca dublez cantitatea de produs pe care o folosesc în mod normal. 


Prețul este în mod normal 98 lei, dar foarte des îl veți găsi la reducere pe site-ul Ivatherm. Chiar acum este redus la 68 de lei - un preț mai mic chiar și față de Farmacia Tei, care știți, este Holy Grail-ul meu când vine vorba de dermatocosmetice la prețuri bune. 

Voi folosiți uleiuri cosmetice pentru ten? Care sunt preferatele voastre?


Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes