Skincare TAG

Cum afară încă nu este vreme tocmai frumoasă și nu am apucat să fac fotografiile de la ultima comanda de pe iHerb (dar pe care o voi detalia curand) am decis să fac TAG-ul propus de Oana care e deasemenea premergător și unor articole mai detaliate despre sutina mea de îngrijire a pielii. Să începem, zic!

1. Descrie în câteva cuvinte rutina ta de îngrijire a pielii:
Hehe.. complicată? Bine, nu extrem de, dar este clar diferită de la o zi la alta. 
Dimineața:
- Gelul de curățare Ivahidra+ de care v-am povestit aici.
- Tonerul Skin Recovery de la Paula's Choice
- Serumul Resist Super Antioxidant de la Paula's Choice (și-a primit review-ul aici) sau serumul Hydrabio de la Bioderma
- Crema de protecție solară PhotodermMax de la Bioderma

Seara:
Folosesc de obicei exfolianți (BHA lotion 2% și AHA 5% de la PC) sau tratamentul cu retinol 1%. 
De curând am început să testez și un ulei de măceșe de pe iHerb (dar mai multe detalii vor veni odată cu unboxing-ul)



2. Ce tip de piele ai?
De obicei uscată spre mixtă în zona T, destul de sensibilă și iritabilă. 

3. Cel mai bun produs împotriva coșurilor?
Momentan folosesc loțiunea Exfoliac de la Noreva ca spot treatment pentru că mi se pare mult mai puternică decât loțiunea mea PC. Nu dispar peste noapte, dar dispare din roșeață. 

4. Șervețele demachiante: da sau nu?
Nu am mai folosit unele chiar de mult timp, deci nu. Prefer chiar să nu mă machiez decât să mă chinui apoi cu șervețele. 

5. Toner. Da sau nu?
De când am descoperit Skin Recovery, clar da!

6. Produse high-end de îngrijire sau produse high-end de machiaj? 
Clar de îngrijire. Îmi place să am tenul cât mai liber, fără fond de ten, pudră sau altele deși trebuie să arate (și să se simtă) cât mai bine. În plus, trebuie să recunosc că sunt un dezastru la aplicarea machiajului pe toată fața.





7. Care e cel mai neobișnuit produs de îngrijire a pielii pe care l-ai folosit?
Aaaaaa... Nu cred să fi folosit ceva neobișnuit până acum.. Sau se pune o crema bio hand-made pe care am aruncat-o după câteva folosiri pentru că parea potrivită pentru creșterea unor cuturi de bacterii?

8. Ești într-o farmacie și cumperi un singur produs. Ce este?
Pasta de dinți de la Elgydium (chiar trebuie să fug să iau una curând)

9. Spune-ne sfatul tău de top pentru îngrijirea pielii. 
Aici o voi copia pe Oana: Tratează problema, nu o ascunde! 
Și încă unul: Ingredientele naturale nu sunt întotdeauna benefice, ci dimpotrivă, unele pot fi extrem de iritante. 

Las tag-ul deschis oricui care dorește să împartă aceste informații cu mine, fie prin intermediul comentariilor sau al unui articol pe blog. 
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes